Runde 19; Godset - LSK, 17/8, kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • occean-fan!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 751

Fullt fortjent. Går mot nedrykk.

Kommentar

• Henke25
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2018
      • 132

Dette var flaut.

Kommentar

• cetor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2011
        • 268

Coaching i verdensklasse. Herrefred for en mørk høst dette ser ut til og bli

Kommentar

• Holterkanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2009
          • 590

Det står stikkflammer ut av dass, nå må de faen meg våkne. Dette går rett ned i OBOS

Kommentar

• Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1431

Fortjent tap og skremmende andreomgang. Vi ser redde og passive ut. Har vært mange dårlige prestasjoner i år, men dette var skikkelig 2019-flashback.

Kommentar

• Solør
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Aug 2015
              • 19

De 5 som ble byttet inn kan vel jogge hjem til Lillestrøm så dem blir slitne? Fy faen så flaut det her er. Tape på innsats etter å hatt alle muligheter til å vinne denne enkelt mot ett lag vi burde slå 10 av 10 ganger...

Kommentar

• AB40
                Medlem
                Møteplager
                • Aug 2015
                • 78

Det er så mye man kunne sagt, men det er så lite som hjelper. Tendenser og noen sjanser, men vi får det ikke til. Klink nedrykk. Hvor får man ok odds på det? huslånet skal settes

Kommentar

• Fotball24/7
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2008
                  • 266

Tenk å være så udugelige på å lese spillet. Bare å slå blindt i bakrom og farlig hver jævla gang. Ny spiss som kan bistå i boksen på innlegg begge veier må inn. Ikke en som er for dårlig til å komme inn.
                  Dette er en ball

Kommentar

• mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 847

Godset henter altså en ny spiss som går rett inn og scorer. Vi henter en ny spiss som ikke er god nok for ett sekund på banen…
                    Morten

Kommentar

• occean-fan!
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 751

Fin innsats av gutta. Gode bytter. Bare uflaks. Synd vi ikke hadde Skogvold på vingbacken æ. Håper vi bruker tiden fremover på å forsvenske administrasjon, styre og spillerstall ytterligere.

Kommentar

• kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2429

Opprinnelig skrevet av BD
                        Gjør virkelig vårt siste av fem bytter etter 82 min for å sette innpå Karlin? Vi ber om trøbbel.
                        Fyren er langt unna å være moden for ES.
                        Skal dog ikke skylde på han.

Hvorfor hanket ikke vi inn spissen til Godset som Asterhed har god kjenneskap til og har alt, iflg han selv. Istedefor å ende opp med han vi endte opp med!?!?

Kommentar

• Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 325

Denne andreomgangen var skremmende, og et farlig frampek på hva vi kan vente oss mer av i nedrykksstriden framover.

LSK har høye skuldre, tror de er for gode for nedrykk og mangler totalt den kampviljen som Godset etter hvert framviste. Klassisk «Vi er for gode til å rykke ned»-spill som leder til nedrykk.

Kommentar

• DagFredriksen
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Aug 2023
                            • 31

Drit i kamptråd ut året, bruk nedrykkstråden!!

Kommentar

• Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1634

Opprinnelig skrevet av mrognan
                              Godset henter altså en ny spiss som går rett inn og scorer. Vi henter en ny spiss som ikke er god nok for ett sekund på banen…
                              Og de henter en spiss som vår trener kjenner godt og som Robin karakteriserer som en toppspiller. Selv henter vi en som får jobb i kiosken.

Mesfin behøver kanskje avlastning?

Kommentar

• Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 760

Lien, Ihler og Möller. Tre kamper på rad hvor man slipper inn en debutscoring fra en spiss som har blitt hentet inn nå i sommer, to av de på korte lån, mens vi henter en spiss som sitter på benken i 3x90 og setter inn Bolly tre ganger og spiller som om man har 202 på topp. Og i neste kamp starter nok Ceide for første gang også......

Et problem man har snakket om nå i et helt år, man har ikke en erstatter for Lehne og det har nå straffet seg i et helt år. Man var skeptisk til Lundemo, med god grunn, keepersituasjonen var også pratet mye om før sesongen og nå sitter plutselig Elkær 90 min på benken. Det skjer mye rart for øyeblikket både på kontorene og også i valgene til RA. At RA nå er stresset kan jeg skjønne som eneleder uten en assistent, men at man bommer gang på gang på kontorene må dessverre snart få konsekvenser. Et svada-intervju med Mesfin i pausen hvor han bortforklarer Skogvold-salget med argumentasjoner for ting ingen har pratet om og unnvikende svar på det meste. På tide å vise litt baller, la RA slippe å lede dette og få inn noen som skal lede dette bort fra OBOS.

Kommentar

• bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2994

Nå bør det snart hugges i stein at LSK ALDRI skal ha en svensk trener igjen. Det Asterhed og dødballeksperten har levert i denne klubben er faen meg historisk dårlig. Jeg vil hevde en svakere prestasjon enn VIF i fjor og Brann under Norling. Og det i en eliteserie som kanskje er den svakeste noensinne. Jeg har vært uenig i mye når det gjelder maxpayne her på forumet men han så dette komme allerede ved ansettelse. Mesfin og resten av ledelsen har i stedet for å ta siste steg mot toppen (noe vi virkelig var på skuddhold til) sendt oss ned i OBOS. Alt er faen meg feil med denne klubben. Få ut de ansvarlige i sekundet denne sesongen blåses av
                                  I år så tar vi alt

Kommentar

• Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1634

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                    Nå bør det snart hugges i stein at LSK ALDRI skal ha en svensk trener igjen. Det Asterhed og dødballeksperten har levert i denne klubben er faen meg historisk dårlig. Jeg vil hevde en svakere prestasjon enn VIF i fjor og Brann under Norling. Og det i en eliteserie som kanskje er den svakeste noensinne. Jeg har vært uenig i mye når det gjelder maxpayne her på forumet men han så dette komme allerede ved ansettelse. Mesfin og resten av ledelsen har i stedet for å ta siste steg mot toppen (noe vi virkelig var på skuddhold til) sendt oss ned i OBOS. Alt er faen meg feil med denne klubben. Få ut de ansvarlige i sekundet denne sesongen blåses av
                                    Basert på de norske lagene sin innsats, mener du seriøst at lagene er svakere enn noensinne?

Kommentar

• Sailor Man
                                      Moderator
                                      • Jun 2007
                                      • 1431

Opprinnelig skrevet av Pad
                                      Lien, Ihler og Möller. Tre kamper på rad hvor man slipper inn en debutscoring fra en spiss som har blitt hentet inn nå i sommer, to av de på korte lån, mens vi henter en spiss som sitter på benken i 3x90 og setter inn Bolly tre ganger og spiller som om man har 202 på topp. Og i neste kamp starter nok Ceide for første gang også......

Et problem man har snakket om nå i et helt år, man har ikke en erstatter for Lehne og det har nå straffet seg i et helt år. Man var skeptisk til Lundemo, med god grunn, keepersituasjonen var også pratet mye om før sesongen og nå sitter plutselig Elkær 90 min på benken. Det skjer mye rart for øyeblikket både på kontorene og også i valgene til RA. At RA nå er stresset kan jeg skjønne som eneleder uten en assistent, men at man bommer gang på gang på kontorene må dessverre snart få konsekvenser. Et svada-intervju med Mesfin i pausen hvor han bortforklarer Skogvold-salget med argumentasjoner for ting ingen har pratet om og unnvikende svar på det meste. På tide å vise litt baller, la RA slippe å lede dette og få inn noen som skal lede dette bort fra OBOS.
                                      Uansett hva man måtte mene om jobben Mesfin har gjort det siste året, så har vi per i dag en stall soleklart er en øvre halvdel-tropp og stall. Lehne, Åsen, Kitolano, Gabrielsen, Moen Foss, Krygård og Vebjørn Hoff er alle sammen stabilt gode eliteseriespillere som har prestert bra inntil helt nylig. Samtidig har vi en størrelse på stallen nå som bør sikre en bra treningshverdag og god sikkerhet mot skader i de fleste posisjoner (åpenbart unntatt spiss).

At trenerne får altfor lite ut av troppen og spillerne som er til rådighet er det ingen tvil om.

Kommentar

• maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1289

OK. RA får en sjanse til på onsdag. Tap og det bør skje noe.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4666

Jeg har snudd. Dette blir klink nedrykk. Mental midgets, hele gjengen

Kommentar

Working...