Runde 19; Godset - LSK, 17/8, kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kanarisuper
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2019
    • 731

Opprinnelig skrevet av kanarisuper
    Orker ikke å si noenting jeg - føler meg helt overveldet.
    Alt er bare vondt og mørkt. Er så mye som har gått, og går galt med klubben.

Kommentar

• bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2994

Et nedrykk nå tror jeg betyr krise for klubben. Ikke faen om det blir tilsvarende mobilisering rundt og i klubben da som i 2020.
      I år så tar vi alt

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4263

For meg er nå all spenning denne sesongen over. Vi rykker ned. Resignert.
        Elska þetta félag

Kommentar

• fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1267

Opprinnelig skrevet av kunden

Hvorfor hanket ikke vi inn spissen til Godset som Asterhed har god kjenneskap til og har alt, iflg han selv. Istedefor å ende opp med han vi endte opp med!?!?
          Kan hende det har med at vi ser etter en spiss som kun skal være en backup. Ikke så lett det, for hvem vil egentlig det?

Kommentar

• kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2429

Opprinnelig skrevet av fredpet76

Kan hende det har med at vi ser etter en spiss som kun skal være en backup. Ikke så lett det, for hvem vil egentlig det?

Hvis dette stemmer så betyr det at vi ikke er på søken etter å bli bedre men kun for å konsolidere middelmodigheten.
            Også en god grunn til fornyelse. Ikke bare på banen og benken, men også på kontorene.

Kommentar

• fredpet76
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 1267

Opprinnelig skrevet av kunden

Hvis dette stemmer så betyr det at vi ikke er på søken etter å bli bedre men kun for å konsolidere middelmodigheten.
              Også en god grunn til fornyelse. Ikke bare på banen og benken, men også på kontorene.
              Ja, dette er blitt sagt flere ganger. Mye av årsaken skyldes også KP, som kommer etter sesongen.

Kommentar

• Henke25
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2018
                • 132

Ja, dette er blitt sagt flere ganger. Mye av årsaken skyldes også KP, som kommer etter sesongen.
                Har sovet i timen. Hvem er KP?

Kommentar

• Pad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2022
                  • 760

Kun backup? I de tre siste kampene hadde en spiller på Holmbert-nivå spilt rundt 150 minutter og nå med to kamper neste uke hadde han fått enda flere sjanser og gode minutter til å vise seg frem. Problemet her er IKKE markedet, men heller de som leter og hvor mye man er villig til å bruke på den løsningen. Mesfin og klubben valgte den billige varianten og akkurat nå kan det vise seg å bli fryktelig dyrt å ikke bruke de ekstra kronene på kvalitet.

Kommentar

• Fugggel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2020
                    • 511

Hvis man er så blåst at man i denne situasjonen ikke henter kvalitet fordi at en tenåring kommer i januar. Så har du ikke noe i en fotballklubb å gjøre.

KP er sikkert et kjempetalent, men guttungen spilte gothia cup i sommer, tviler på at han frelser oss fra første sekund.

Kommentar

• knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9539

Det har på en måte blitt en sannhet at TLO er så god at en eventuell spiss som dukker opp må ta til takke med en benketilværelse.

Jeg er ikke så sikker på det. Årets TLO er like vass som en skje (jeg tar ikke høyde for akilles osv). Skulle da ikke være så vanskelig å finne en sulten kis som klarer å finne mål og ta plassen. Og da snakker jeg ikke om mette FFK Skogvold.

Mange som skryter av all jobben TLO legger ned. Jeg mener mye av jobben som legges ned er uklok... Er ikke vits å løpe rundt som Narve Gilje Nordås som førsteforsvarer sånn at man knapt har krefter igjen til målpoeng.

Det brenner på dass! Vi slepper inn ca 2 mål i hver kamp, og skårer ca ett. Så vi trenger flere mål.

Med "money ball pc-program" og egne scouter må det vel være muligheter? Eller var det sånn vi fikk Ali? Som ryktene ikke er hyggelig med, men uten innhopp står vi liksom bare igjen med ryktene da...
                      Last edited by knut; 18.08.2024, 15:20. Begrunnelse: Edit: fjerna sånne spørsmålstegn som dukker opp

Kommentar

• MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3492

Årsaken til årets elendighet heter Lehne, Åsen, og Gabrielsen. Lederne i laget er totalt fraværende. Ingen av de er villig/evner å gå først inn i striden. Vi er et lag blottet for fart og duellstyrke i en liga hvor begge er avgjørende suksesskriterier. Ta med Kitolanos begrensede defensive innsats, så skal det ikke store analyser for å se hvor skoen trykker. Den eneste som trøkker til i duellene er Garnås. Forsvaret klarer seg brukbart så lenge motstander slår langt og de kan stange unna, men når motstander utnytter rommene bak backene som tvinges frem i press fordi midtbanen ikke rekker bort, så er det enkelt å skape sjanser mot oss.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4666

Altså, 3-2... Hva er det Larsson gjør ute på venstrebacken? Krabbegir når han skal opp i press. Ikke i nærheten av å følge løpet til Godset-spilleren. Hvorfor i alle dager ble ikke Elkær byttet inn? Larsson var helt sluttkjørt. Virker enormt svak taktisk, Asterhed.

Og hvor er midtbanen? Lunter etter. Melkersen har et hav av rom. Tre mann, inkludert Hoff, stormer inn i feltet hvor Godset har én spiller. Altfor mye respekt for denne Möller. Gabrielsen står og peker i stedet for å titte seg over skulderen. Moen Foss hopper unna lompa til Melkersen. Er altså så jævla svakt at det ikke skal gå an.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 472

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Altså, 3-2... Hva er det Larsson gjør ute på venstrebacken? Krabbegir når han skal opp i press. Ikke i nærheten av å følge løpet til Godset-spilleren. Hvorfor i alle dager ble ikke Elkær byttet inn? Larsson var helt sluttkjørt. Virker enormt svak taktisk, Asterhed.

Og hvor er midtbanen? Lunter etter. Melkersen har et hav av rom. Tre mann, inkludert Hoff, stormer inn i feltet hvor Godset har én spiller. Altfor mye respekt for denne Möller. Gabrielsen står og peker i stedet for å titte seg over skulderen. Moen Foss hopper unna lompa til Melkersen. Er altså så jævla svakt at det ikke skal gå an.
                            Forsvarsspill driver vi ikke med i LSK for tiden. Bedre å dominere kampene med offensiv og feiende flott fotball.

Kommentar

• DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4263

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                              Gabrielsen står og peker i stedet for å titte seg over skulderen.
                              Må være en del av spillestilen, dette...
                              Elska þetta félag

Kommentar

Working...