Jeh kjøpte biletter til kampen i morgen, og dem spurte om jeg var medlem og det er jeg, men jeg kjøpte 3 og da tenkte jeg ikke på att di 2 som er med meg ikke er medlem, gjør det noe? Ser det er medlems sjekk på feltet!
Er det medlemskrav for å komme inn på KFL-feltet?
Collapse
X
-
Er det sjekk i morgen kan de bli henvist til RB men jeg anbefaler at de melder seg inn i Kfl enten på lsk-shop,Martins eller Åråsen så slår du flere fluer i en smekk! -
Kommentar
-
-
Omsider medlem i 2007 også...Kommentar
-
Da tror jeg du har misforstått...de som kjøper medlemsbilletter må sørge for å ha sitt medlemskap i orden og medbringe bevis på dette. Har man derimot kjøpt IKKE-medlem billett til 190kr kommer man da uansett inn på feltet.....Kommentar
-
Siden det heter KFL Feltet så er det vel beregnet til medlemmer av KFL. Det er merkelig at folk ikke ser sammenhengen der. Det er også merkelig at folk vil stå på kanarifeltet, men ikke støtte organisasjonen som som har gjort kanarifeltet mulig?
Jeg antar at vi her snakker om en ytterst liten gruppe supportere, som bare vil skumme fløten av det andre bruker resurser på.
Jeg sier bare en ting til dere.............
BLI MEDLEM
OG DET MÅ SKJE NÅ!Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Siden det heter KFL Feltet så er det vel beregnet til medlemmer av KFL. Det er merkelig at folk ikke ser sammenhengen der. Det er også merkelig at folk vil stå på kanarifeltet, men ikke støtte organisasjonen som som har gjort kanarifeltet mulig?
Jeg antar at vi her snakker om en ytterst liten gruppe supportere, som bare vil skumme fløten av det andre bruker resurser på.
Jeg sier bare en ting til dere.............
BLI MEDLEM
OG DET MÅ SKJE NÅ!
da blir det jo sikkert ikke så mange folk der! jeg er selv medlem, men det burde være lov for de som ikke er medlemmer å stå der også.LillestrømKommentar
-
Jeg syns at hvis man er såpass fuglaintresert at man vil stå på feltet så bør man væremedlem også..
Men jeg mistenker at noen benytter feltet for å få billige billetter på langsiden.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Det igjen vil føre til mere show og moro på arrangementene, som igjen vil føre til bedre stemning på tribunen, og mere støtte til laget, som forhåpentlig vis scorer noen ekstra mål bare fordi vi har det knallgøy på Kanarifeltet.
Det er jo ikke så jævla dyrt å melde seg inn at man må tømme kontoen kakkurat. Omtrent samme pris som 4 pils.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Å kunne ta med folk på kamp må jo være den beste måten å få folk hekta på Fugla? Det må være mulig å bli med på kanarifeltet selv om man ikke er medlem!Tore GalgerudKommentar
-
Det ordnet seg, vært og ordnet medlemskort i dag Men jeg skjønner ikke helt dette jeg heller for står jo på sportsjuset og hvilke fordeler man har som medlem og står ikke noe om att man har kjøpsrett på feltet, så burde egentlig ikke være sjekk? Men har ordne kontigent selv om sesongen snart er over, di viktigste kampene kommer jo nåKommentar
-
Kanarifeltet/ ståplassene på Åråsen bør og må være forbeholt medlemmer av kfl. Alt Kfl gjør og står for, blir gjort på dugnad og medlemskontigent penger.
Jeg har hvert mdl siden vi ble stiftet og syntes det er provoserende hvis jeg skal stå som sill i tønne på storkampene hvis det er mange ikke medlemmer på feltet. Jeg er for og ha sjekk av alle som står på kfl feltet. Dette feltet skal være for norges beste sup. Vil man være med på festen, må ma støtte Kanarifansen. Basta bom:twisted:Kommentar
-
[Moderatormelding]
Så lenge tråden er i Hovedforumet, "keep to topic"
Jeg har slettet noen innlegg som var litt på siden
[/Moderatormelding]Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Det er SNYLTERNE man vil stoppe.
Feltet er primært beregnet på medlemmer av LSK og KFL.
Disse vil få medlemsrabatt og betaler medlemspris for å stå på feltet.
De som ikke er medlemmer, men som allikevel ønsker å stå på KFL feltet skal betale en annen pris.
Vi vet at mange snylter, og later som om de er medlemmer, og kjøper billett til feltet til medlemspris, uten at de er medlemmer.
Det er disse man skal stoppe. SNYLTERNE.
Derfor denne medlemssjekken på feltet i mrg og resten av kampene.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
Kommentar