Er det medlemskrav for å komme inn på KFL-feltet?
Collapse
X
-
-
Det er jeg klar over, og slik vil jeg att det skal fortsette å være. Det var kun ett svar på Håkon Henriksen kommentar.Tore GalgerudKommentar
-
Sålenge man kan kjøpe billetter uten å fremvise medlemskap så er det latterlig å ha sjekk.HEIA FOTBALLKommentar
-
Kommentar
-
100% enig med Ikke_I_Karantene, og skjønner ikke hvorfor noen på død og liv skal forsvare LSKs/Sportshusets inkompetanse. Hvis man går inn på Sportshuset og sier at man skal ha "en ståplassbillett" etc., får man beskjed om å betale 170 kroner. Ikke noe mer. Da blir det helt feil at man ikke får brukt denne billetten pga manglende medlemskap, når man aldri har blitt informert om at man må være medlem for å få kjøpe billetten.
Det eneste fornuftige er å sjekke medlemskap ved billettkjøpet. Det kan jo ikke være slik at jeg, med sesongkort, skal bli nektet inngang på Feltet fordi jeg glemmer medlemskortet én gang i løpet av sesongen.Kommentar
-
Selvfølgelig, når man vet man har fått en billett som er ugyldig uten medlemskort.Kommentar
-
100% enig med Ikke_I_Karantene, og skjønner ikke hvorfor noen på død og liv skal forsvare LSKs/Sportshusets inkompetanse. Hvis man går inn på Sportshuset og sier at man skal ha "en ståplassbillett" etc., får man beskjed om å betale 170 kroner. Ikke noe mer. Da blir det helt feil at man ikke får brukt denne billetten pga manglende medlemskap, når man aldri har blitt informert om at man må være medlem for å få kjøpe billetten.
Det eneste fornuftige er å sjekke medlemskap ved billettkjøpet. Det kan jo ikke være slik at jeg, med sesongkort, skal bli nektet inngang på Feltet fordi jeg glemmer medlemskortet én gang i løpet av sesongen.
Dette handler overhode ikke om å "forsvare LSKs / Sportshusets inkompetanse".
Det handler om å ta vare på medlemmers fordeler, og stoppe de som bevist snylter seg til en rimeligere billett.
En annen ting er at man skal stoppe de som har billett til RB, men som på død og liv skal presse seg inn på KFL feltet.
Skulle noen ha glemt medlemskortet, har vi løsninger på det.
Skulle noen ha betalt "feil pris" for billetten til KFL feltet, har vi løsninger på det også.
Når det gjelder hvor og hvordan man skal sjekke medlemsskap ved kjøp av billetter til KFL feltet, er man i dialog med LSK-shopèn og andre selgere om dette hele tiden.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Enig med Lars. Enten bør det være sjekk begge steder, eller ingen av stedene. Ett minstekrav bør uansett være at salgsstedet informerer om denne prisforskjellen, så man ikke kjøper "katta i sekken".Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Sett at man ikke er så veldig inne i systemet, og man er intetanende om prisforskjellene på medlem kontra ikke medlem. Man kommer opp på åråsen, og man blir nektet adgang. Er det en ok måte å behandle supportere på?
Enig med Lars. Enten bør det være sjekk begge steder, eller ingen av stedene. Ett minstekrav bør uansett være at salgsstedet informerer om denne prisforskjellen, så man ikke kjøper "katta i sekken".Kommentar
-
Medlemsfordeler er for medlemmer....
Sett at man ikke er så veldig inne i systemet, og man er intetanende om prisforskjellene på medlem kontra ikke medlem. Man kommer opp på åråsen, og man blir nektet adgang. Er det en ok måte å behandle supportere på?
Enig med Lars. Enten bør det være sjekk begge steder, eller ingen av stedene. Ett minstekrav bør uansett være at salgsstedet informerer om denne prisforskjellen, så man ikke kjøper "katta i sekken".
Nektet inngang?? Hvor har du det fra?
Behandler man supporterne dårlig om man har to forskjellige priser?? En for medlemmer og en for ikke medlemmer.
KFL jobber for sine medlemmer. Man prøver å legge forholdene til rette, slik at medlemmene skal nyte godt av å tegne medlemsskap, på lik linje med at KFL jobber for at flest mulig medlemmer får tilgang på billetter til f.eks en cup finale.
Og som jeg skrev i en tidligere tråd;
Skulle noen ha glemt medlemskortet, har vi løsninger på det.
Skulle noen ha betalt "feil pris" for billetten til KFL feltet, har vi løsninger på det også.
Vanskeligere er det ikke.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
syntes det er helt riktig at det skal være medlems sjekk ved kjøp av bilett til medlemspris... men ikke i inngangen til tribunen! selv om jeg er medlem, har jeg aldri blitt spurt om å fremvise medlemskort ved kjøp av bilett til medlemspris, og det er jo inkompetanse fra selgeren og ikke kjøperen...
så ja til medlemssjekk på shopen og andre utsalgssteder, og nei til sjekk på åråsen!"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
en annen ting om man skal ha medlemssjekk bør kansje vaktene som er inkompetente vite at folk som faktisk evt har kjøpt IKKE medlemsbilett skal slippe inn da. når jeg selv har stått å sett på at de blir nektet inngang, fordi de ikke kan fremvise medlemskap!?!?party party party!
Marius
FuglaTifoKommentar
-
Han på shopen sa også at man måtte ha medlemskort for å stå på kanarifeltet fra og med TIL kampen. Det syns jeg er HELT feil. Jeg har betalt sessongkort for å stå på KFL og det ble ikke nevnt at jeg må kjøpe medlemskort i tilegg.
Jeg syns det er sykt at man plutselig skal begynne med en slik regel midt i sessongen. Jeg har vært KFL-medlem 5 år på rad, vaktene sjekket medlemskort kun på topp-kampene. Alle de andre kampene kom snylterne inn på KFL feltet selvom de ikke var medlem. Skal man sjekke så bør man gjøre det på HVER kamp. Akkurat som p-avgiften i skedsmohallen bør gjelde HVER kamp, ikke hver gang det er en toppmatch(i år har det heldigvis vært kun en kamp uten p-avgift, sikkert pga mange topmatcher)
Nå har jeg mistet lysten til å bli KFL-medlem, jeg hadde tilogmed tenkt å sponse tifogruppa med 30 kr.
Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg det slik at man ikke trenger å være medlem dersom man har sessongkort for KFL-feltet.
Gjelder det også semifinalen? Kan jeg vise sessongkortet mitt istede for å bli medlem? Jeg vil ikke betale 200 kr for å stå på KFL i èn kamp.
Håper det blir strengere på ALLE kampene i 2008, da skal jeg betale medlemsavgift og støtte fugla med 30 kr pluss de 30 kr jeg ikke gidder å betale i år.
Og så skal jeg vurdere å betale p-avgift utenfor skedsmohallen istede for å parkere i jungelen.
Som dere sikkert skjønner er jeg ikke i mot å betale, men jeg vil at snylterne skal betale full pris, og at dette burde ha gjeldt fra 1. serierunde, ikke plutselig.Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Jeg kjøpte bilett til semifinalen mot Stabek på shopen, da ble jeg også spurt om jeg hadde medlemskap. Jeg kjøpte biletten for 170, siden jeg sa jeg skulle bli medlem. Hva måtte jeg egentlig ha betalt siden jeg ikke er medlem? 250 kr? Hvorfor det? Er det ikke NFF som får bilettprisen? Eller tar KFL 80 kr rett i lomma?
Han på shopen sa også at man måtte ha medlemskort for å stå på kanarifeltet fra og med TIL kampen. Det syns jeg er HELT feil. Jeg har betalt sessongkort for å stå på KFL og det ble ikke nevnt at jeg må kjøpe medlemskort i tilegg.
Jeg syns det er sykt at man plutselig skal begynne med en slik regel midt i sessongen. Jeg har vært KFL-medlem 5 år på rad, vaktene sjekket medlemskort kun på topp-kampene. Alle de andre kampene kom snylterne inn på KFL feltet selvom de ikke var medlem. Skal man sjekke så bør man gjøre det på HVER kamp. Akkurat som p-avgiften i skedsmohallen bør gjelde HVER kamp, ikke hver gang det er en toppmatch(i år har det heldigvis vært kun en kamp uten p-avgift, sikkert pga mange topmatcher)
Nå har jeg mistet lysten til å bli KFL-medlem, jeg hadde tilogmed tenkt å sponse tifogruppa med 30 kr.
Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg det slik at man ikke trenger å være medlem dersom man har sessongkort for KFL-feltet.
Gjelder det også semifinalen? Kan jeg vise sessongkortet mitt istede for å bli medlem? Jeg vil ikke betale 200 kr for å stå på KFL i èn kamp.
Håper det blir strengere på ALLE kampene i 2008, da skal jeg betale medlemsavgift og støtte fugla med 30 kr pluss de 30 kr jeg ikke gidder å betale i år.
Og så skal jeg vurdere å betale p-avgift utenfor skedsmohallen istede for å parkere i jungelen.
Som dere sikkert skjønner er jeg ikke i mot å betale, men jeg vil at snylterne skal betale full pris, og at dette burde ha gjeldt fra 1. serierunde, ikke plutselig.
Sesongkort funker sevfølgelig ikke i cupenKommentar
-
Merkelig medlemssjekk det jeg så:
Vakt: Er du medlem?
Et menneske på veg på feltet: Ja
Vakt: Ok, værsågod
Er det medlemssjekken, så er jeg ikke videre imponert...Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Man hadde en soft sjekk i gaar av medlemsskap, og det avdekket som vi trodde, at mange bruker RB billett til feltet, samt at endel kjoper billett til medlemspris, selvom man ikke er medlem.
Man kommer til aa gjennomfoere flere tiltak i forhold til dette naa i aar, men allerede naa ser man paa endringer som skal gjelde neste aar.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
Kommentar