Jeg kjøpte kvota mi til Brannkampen og noen av disse billettene er til kompiser jeg veit ikke er medlem av KFL. Det var ingen som spurte meg om disse var medlem da jeg kjøpte dem og jeg betalte 170 pr stk. Hvis ikke kompisene mine melder seg inn i KFL får ikke de da benyttet disse billettene eller blir de henvist til RB?
Er det medlemskrav for å komme inn på KFL-feltet?
Collapse
X
-
Jeg kjøpte kvota mi til Brannkampen og noen av disse billettene er til kompiser jeg veit ikke er medlem av KFL. Det var ingen som spurte meg om disse var medlem da jeg kjøpte dem og jeg betalte 170 pr stk. Hvis ikke kompisene mine melder seg inn i KFL får ikke de da benyttet disse billettene eller blir de henvist til RB?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Forstår meg ikke på kanarifans som ikke ønsker å være medlem av KFL. KFL er jo nettopp organisasjonen for kanarifans. Kan ikke alle bare melde seg inn da? Så slipper vi å bruke masse tid å ressurser på å kontrollere disse tingene.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Noe som er litt uklart, er nettverksalget til storkampene.
Jeg solgte en del billetter i fjor, og da var det stort sett til folk som vanligvis ikke gikk på stadion, men som jeg visste holdt med Fugla. Dersom meningen med dette nettverksalget er å fylle tribunene med gule, tror jeg det virker mot sin hensikt å ha medlemsjekk på storkampene. Det er LITT vanskeligere å selge billett hvis man samtidig må selge medlemskap.
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Noe som er litt uklart, er nettverksalget til storkampene.
Jeg solgte en del billetter i fjor, og da var det stort sett til folk som vanligvis ikke gikk på stadion, men som jeg visste holdt med Fugla. Dersom meningen med dette nettverksalget er å fylle tribunene med gule, tror jeg det virker mot sin hensikt å ha medlemsjekk på storkampene. Det er LITT vanskeligere å selge billett hvis man samtidig må selge medlemskap.
-erikKommentar
-
Problemet med det, er at det da blir vanskeligere å fylle tribunene.
Jeg har mere tro på å "frelse" folk, og få opp interessen ved å la dem få oppleve stemningen på storkampene.
I en ideell verden, ville selvfølgelig tribunene være fulle av medlemmer med sesongkort på alle kampene. Men dit er det et stykke...
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Hvis vi nå skulle klare å spille oss til finalen så spørs det vel om det blir 5 billetter pr KFL/LSK-kort til denne kampen...I 2005 ble det etter hva jeg kan huske praktisert 1 billett pr kort...Kommentar
-
Kommentar
-
sånn som det har vært i år så burde folk ha fått ut fingeren og kjøpt sesongkort. Alikevel sitter jeg med følelsen av at vi neste år opplever det samme. LAbert sesongkortsalg og folk som sutrer over at de ikke får plass på alle kampene.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
forsåvidt enig, en enorm oppsving var kanskje å ta i vel hardt..."sutrehuer" vil det alltid være. Men med god markedsføring og gode priser fra markedsavdelingen tror jeg definitivt på flere "sutrehuer" med sesongkort.Kommentar
-
Jeg er medlem med skal ha med meg en venn inn som ikke er medlem hva gjør vi da?
vi kan ikke sperre folk ut, bare fordi de ikke er medlem .når de kan kjøpe billet til feltet så burde de komme innKnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Man må ikke være medlemm for å komme inn på feltet, dette er en misforståelse.
Følgene slipper inn:- Medlemmer som har betalt medlemspris på sesongkort eller billett
- Ikke medlemmer som har betalt ikke medlemspris på sesongkort eller billett.
fra lsk.no :
Sone KFL
Ståplass, voksen 190,-
Ståplass, barn 120,-
Ståplass, Kanarifans + LSK-medlemmer, voksen 170,-
Ståplass, Kanarifans + LSK-medlemmer, barn 100,-Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar