Er det medlemskrav for å komme inn på KFL-feltet?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • arni
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2007
    • 109

    Er det medlemskrav for å komme inn på KFL-feltet?

    Jeh kjøpte biletter til kampen i morgen, og dem spurte om jeg var medlem og det er jeg, men jeg kjøpte 3 og da tenkte jeg ikke på att di 2 som er med meg ikke er medlem, gjør det noe? Ser det er medlems sjekk på feltet!
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Er det sjekk i morgen kan de bli henvist til RB men jeg anbefaler at de melder seg inn i Kfl enten på lsk-shop,Martins eller Åråsen så slår du flere fluer i en smekk!
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • arni
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2007
      • 109

      #3
      Opprinnelig skrevet av morten
      Er det sjekk i morgen kan de bli henvist til RB men jeg anbefaler at de melder seg inn i Kfl enten på lsk-shop,Martins eller Åråsen så slår du flere fluer i en smekk!
      Ok.. Hvis jeg melder dem inn her da? Men da har dem vel ikke noe bevis i morgen på att det er betalt?

      Kommentar

      • Ballkunstneren
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 780

        #4
        derfor bør du heller dra på shopen for der får du kvittering..

        Kommentar

        • arni
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2007
          • 109

          #5
          Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
          derfor bør du heller dra på shopen for der får du kvittering..
          Ok... Takk for det... Husker du mye det koster pr pers?

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #6
            Opprinnelig skrevet av arni
            Ok... Takk for det... Husker du mye det koster pr pers?
            Medlemskapet i 2007 koster:
            * Kr 200 for de som er 16 år eller eldre
            * Kr 100 for de som er under 16 år

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #7
              Du får kvittering på martins også.

              Kommentar

              • Errevs
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jun 2005
                • 200

                #8
                Jeg syntes det er merkelig at det er et krav å være medlem av kfl for å stå på feltet..
                Jeg tror det utelukker en del personer som hadde vært med å øke stemningen, men som bli bortvist siden de ikke ønsker å være medlem..

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Errevs
                  Jeg syntes det er merkelig at det er et krav å være medlem av kfl for å stå på feltet..
                  Jeg tror det utelukker en del personer som hadde vært med å øke stemningen, men som bli bortvist siden de ikke ønsker å være medlem..
                  Enig i det, men enkelte av oss () er såpass trege med medlemskontigenten at vi trenger et tupp i ræva

                  Omsider medlem i 2007 også...

                  Kommentar

                  • Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

                    #10
                    Greia er vel at hvis man kjøper billetter med medlemsrabatt, må man være medlem og ha medlemskortet med seg. Kjøper man billett som er priset, uten medlem av KFL eller LSK trenger man vel ikke medlemskap.

                    Kommentar

                    • Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Errevs
                      Jeg syntes det er merkelig at det er et krav å være medlem av kfl for å stå på feltet..
                      Da tror jeg du har misforstått...de som kjøper medlemsbilletter må sørge for å ha sitt medlemskap i orden og medbringe bevis på dette. Har man derimot kjøpt IKKE-medlem billett til 190kr kommer man da uansett inn på feltet.....

                      Kommentar

                      • Fuglefar
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2006
                        • 202

                        #12
                        Siden det heter KFL Feltet så er det vel beregnet til medlemmer av KFL. Det er merkelig at folk ikke ser sammenhengen der. Det er også merkelig at folk vil stå på kanarifeltet, men ikke støtte organisasjonen som som har gjort kanarifeltet mulig?
                        Jeg antar at vi her snakker om en ytterst liten gruppe supportere, som bare vil skumme fløten av det andre bruker resurser på.

                        Jeg sier bare en ting til dere.............


                        BLI MEDLEM

                        OG DET MÅ SKJE NÅ!
                        Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                        Kommentar

                        • UFM1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 2008

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Fuglefar
                          Siden det heter KFL Feltet så er det vel beregnet til medlemmer av KFL. Det er merkelig at folk ikke ser sammenhengen der. Det er også merkelig at folk vil stå på kanarifeltet, men ikke støtte organisasjonen som som har gjort kanarifeltet mulig?
                          Jeg antar at vi her snakker om en ytterst liten gruppe supportere, som bare vil skumme fløten av det andre bruker resurser på.

                          Jeg sier bare en ting til dere.............


                          BLI MEDLEM


                          OG DET MÅ SKJE NÅ!

                          da blir det jo sikkert ikke så mange folk der! jeg er selv medlem, men det burde være lov for de som ikke er medlemmer å stå der også.
                          Lillestrøm

                          Kommentar

                          • Håkon Henriksen
                            Administrator
                            • Nov 2003
                            • 6411

                            #14
                            Jeg syns at hvis man er såpass fuglaintresert at man vil stå på feltet så bør man væremedlem også..

                            Men jeg mistenker at noen benytter feltet for å få billige billetter på langsiden.
                            Håkon Henriksen
                            -
                            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                            -
                            ALT FOR FUGLA

                            Kommentar

                            • Fuglefar
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2006
                              • 202

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av UFM1
                              da blir det jo sikkert ikke så mange folk der! jeg er selv medlem, men det burde være lov for de som ikke er medlemmer å stå der også.
                              Mitt inntrykk er at de aller, aller fleste på feltet, er medlemmer. Og hvis de som ikke er det hadde blitt det, så hadde KFL stilt enda sterkere, med mere resurser til rådighet.


                              Det igjen vil føre til mere show og moro på arrangementene, som igjen vil føre til bedre stemning på tribunen, og mere støtte til laget, som forhåpentlig vis scorer noen ekstra mål bare fordi vi har det knallgøy på Kanarifeltet.

                              Det er jo ikke så jævla dyrt å melde seg inn at man må tømme kontoen kakkurat. Omtrent samme pris som 4 pils.
                              Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                              Kommentar

                              • Speeder
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 951

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                Jeg syns at hvis man er såpass fuglaintresert at man vil stå på feltet så bør man væremedlem også..

                                Men jeg mistenker at noen benytter feltet for å få billige billetter på langsiden.
                                Å kunne ta med folk på kamp må jo være den beste måten å få folk hekta på Fugla? Det må være mulig å bli med på kanarifeltet selv om man ikke er medlem!
                                Tore Galgerud

                                Kommentar

                                • arni
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Aug 2007
                                  • 109

                                  #17
                                  Det ordnet seg, vært og ordnet medlemskort i dag Men jeg skjønner ikke helt dette jeg heller for står jo på sportsjuset og hvilke fordeler man har som medlem og står ikke noe om att man har kjøpsrett på feltet, så burde egentlig ikke være sjekk? Men har ordne kontigent selv om sesongen snart er over, di viktigste kampene kommer jo nå

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1251

                                    #18
                                    Kanarifeltet/ ståplassene på Åråsen bør og må være forbeholt medlemmer av kfl. Alt Kfl gjør og står for, blir gjort på dugnad og medlemskontigent penger.
                                    Jeg har hvert mdl siden vi ble stiftet og syntes det er provoserende hvis jeg skal stå som sill i tønne på storkampene hvis det er mange ikke medlemmer på feltet. Jeg er for og ha sjekk av alle som står på kfl feltet. Dette feltet skal være for norges beste sup. Vil man være med på festen, må ma støtte Kanarifansen. Basta bom:twisted:

                                    Kommentar

                                    • Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

                                      #19
                                      [Moderatormelding]
                                      Så lenge tråden er i Hovedforumet, "keep to topic"
                                      Jeg har slettet noen innlegg som var litt på siden
                                      [/Moderatormelding]
                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

                                      Kommentar

                                      • Frode Thai
                                        KFL styremedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 380

                                        #20
                                        Det er SNYLTERNE man vil stoppe.

                                        Opprinnelig skrevet av Errevs
                                        Jeg syntes det er merkelig at det er et krav å være medlem av kfl for å stå på feltet..
                                        Jeg tror det utelukker en del personer som hadde vært med å øke stemningen, men som bli bortvist siden de ikke ønsker å være medlem..


                                        Feltet er primært beregnet på medlemmer av LSK og KFL.
                                        Disse vil få medlemsrabatt og betaler medlemspris for å stå på feltet.

                                        De som ikke er medlemmer, men som allikevel ønsker å stå på KFL feltet skal betale en annen pris.

                                        Vi vet at mange snylter, og later som om de er medlemmer, og kjøper billett til feltet til medlemspris, uten at de er medlemmer.

                                        Det er disse man skal stoppe. SNYLTERNE.

                                        Derfor denne medlemssjekken på feltet i mrg og resten av kampene.



                                        Frodethai
                                        Frode Johansen
                                        styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        Working...