Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Man kjenner på en enorm likegyldighet. Fordi dette var jo det man forventet etter de første 15.
Ja vi skaper sjanser, men man har på 90 min på hjemmebane, ikke en eneste god avslutning. NULL.
Gratulerer til dommer som blåser av kampen ti sekunder før overtiden er ute mens vi fortsatt har ballen og masse folk i boksen.
Helt sjukt at vi taper denne. Det vil seg bare ikke i år
Tror vi hadde behøvd mer enn ti sekunder ekstra i dag. Vi kunne trolig spilt hele natta uten å score. Tipper dommeren forstod det og tenkte det var like greit å avslutte elendigheten.
Man kjenner på en enorm likegyldighet. Fordi dette var jo det man forventet etter de første 15.
Ja vi skaper sjanser, men man har på 90 min på hjemmebane, ikke en eneste god avslutning. NULL.
Det er så elendig opplegg at ord blir fattige.
LSK er per nå storfavoritter til å ta turen ned. INGEN er så dårlige og med den ekstreme dårlig selvtilliten som oss.. Dette er bare møkk av samtlige spillere foruten en, i beste fall to.
Det er så elendig opplegg at ord blir fattige.
LSK er per nå storfavoritter til å ta turen ned. INGEN er så dårlige og med den ekstreme dårlig selvtilliten som oss.. Dette er bare møkk av samtlige spillere foruten en, i beste fall to.
Va og Hagerup gjør ikke en dårlig kamp. Resten svikter.
Er så ekstremt beskrivende det som skjer mot slutten hvor Uba har kroppen på rett side av Cornic å rom å springe inn i. Istedenfor å krumme nakken å gi Cornic med gult en umulig situasjon så snur man, sender ballen tilbake til Garnås/Ruben og slår langt mot Guddal.
Jeg vet ikke hva LSK gjør på treningsfeltet, men kvaliteten på innlegg og corner ser ut til å være fraværende. Muligens dem øver på playstation og spillet yatzy og ludo resten av tida.... maken til dritt man for servert....
Lurer på om det var Rabona podcasten som sa at vi til stadighet starter eldst ellever i ligaen hele tia og.
Dette er faktisk noe av det skumleste med dagens LSK. Stallen er treig, dyr og gammel. Og noe av det verste er at det er så utrolig kjedelig å på LSK spille i tillegg.
Det minner en god del om de to første årene med Haglund. Da var vi også gamle, dyre, treige, dårlige og kjedelige.
Tror vi hadde behøvd mer enn ti sekunder ekstra i dag. Vi kunne trolig spilt hele natta uten å score. Tipper dommeren forstod det og tenkte det var like greit å avslutte elendigheten.
Ja da ja da, jeg visste at dette svaret ville komme. Faktum er at dommer faen meg skal holde seg for god til å blåse av før normert tid har passert. Fire minutter var for øvrig alt for lite.
Dette er faktisk noe av det skumleste med dagens LSK. Stallen er treig, dyr og gammel. Og noe av det verste er at det er så utrolig kjedelig å på LSK spille i tillegg.
Det minner en god del om de to første årene med Haglund. Da var vi også gamle, dyre, treige, dårlige og kjedelige.
Ja, når vi velger fuckings Larsson over Uba, så blir det jo sånn. Alle må gå. Fy faen det skal ryddes i vinter. Jeg vil ha disse ut:
Nesten så jeg har lyst til å pælme Lehne og, men vi har jo ingen å sette inn, så han får krabbe seg gjennom en sesong til før vi sender ham til limfabrikken.
Dette går ned. Tromsø er knapt over midtbanen i andre. Allikevel produserer vi knapt en eneste sjanse. Forskjellen på oss og Tromsø er at de faktisk klarer å markere spillere i egen 16. Hadde de prøvd er jeg sikker på at de hadde putta fler på oss. At Skjærvik, en av de svakeste spillerne som noensinne har vært i klubben leker kjekk etter matchen gjør farsen komplett. Håper han blir kvesta neste gang han kommer på Åråsen
Nesten så jeg har lyst til å pælme Lehne og, men vi har jo ingen å sette inn, så han får krabbe seg gjennom en sesong til før vi sender ham til limfabrikken.
Helvette for en spillerlogistikk
Og hvem har ansvaret for spillerlogistikk?? Han for ta følge ut døra med flere av spillerne som du lister opp.
Vi gjør faktisk spillemessig en grei kamp.
Men vi har så mange middelmådige og nå over betalte spillere , at en bare blir kvalm. Nedrykket sist faktisk gjorde oss en tjeneste , og alle stod sammen og vi kom styrket ut. Alt siden da er rasert, og aldri i verden vi kommer like sterke tilbake , ved neste nedrykk.
Vi har solgt ‘ gull ‘ og fått tilbake gråstein. Samt , en kan telle på en hand , hvem en virkelig vil beholde?
Og de få er kanskje dem andre vil kanskje ha?
Ikke minst , bidrags yterne ( les sponsorer m.fll)
vil aldri i verden stille opp som sist , for dette fungerer bare ikke.
Helvette for en spillerlogistikk
Se på alderen og kontraktslengden på noen av disse også. Amatørmessig arbeid.
Eneste positive jeg tar med meg etter denne kampen er at noen av spillerne klikka når Vesle Skjærvik lekte playboy. Sånn skal det være. Kanskje det var det som skulle til for å tenne en gnis hos Ruben osv?
Supert at det finnes en reaksjon at i laget når Skjærvik gjør som han gjør. Kampen derimot som vi styrer så til de grader er det værre med. Hvorfor fortsette å skulle legge inn hele tiden når den har en bak der som stanger unna alle innlegg vi har. Hvorfor ikke prøve å få satt opp noen skudd også fra 20m og inn, når 9 av 10 innlegg er så begredelige.
Jeg må få spørre. Hva er egentlig rollen til Lehne? Han flyr jo rundt over alt og er alle andre steder enn der han skal være? Han er ikke i nærheten av å skape en sjanse en gang! Det kaller jeg fri rolle! Fri til å ikke gjøre en dritt. Vi spiller i praksis uten spiss.
Jeg må få spørre. Hva er egentlig rollen til Lehne? Han flyr jo rundt over alt og er alle andre steder enn der han skal være? Han er ikke i nærheten av å skape en sjanse en gang! Det kaller jeg fri rolle! Fri til å ikke gjøre en dritt. Vi spiller i praksis uten spiss.
Børsen til Svesengen er jo bare møl og det vet alle. Mulig han gjør mye bra på banen men han gjør absolutt ikke det han skal, nemlig å score mål og utgjøre en trussel fremover.
Kommentar