Bare starter denne, så jeg ikke glemmer det. Usikker på om det er noe poeng i å gjette på en lagoppstilling. 11 kjegler vil nok gjøre en like god innsats.
Runde 20; LSK - Tromsø, søndag 25/8, kl. 14.30
Collapse
X
-
Kamptråd 2024 Runde 20; LSK - Tromsø, søndag 25/8, kl. 14.30
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Stikkord: Ingen👍 2😂 1 -
😂 2 -
Kommentar
-
Driter nesten i hvem som starter for denne kommer Tromsø til å ha god selvtillit inn i mot.
Håper gutta klarer å nullstille etter beste evne, ta seg en valium, å overraske med fullt trøkk rett fra start. Få et tidlig mål eller to, og styre kampen enkelt HELT inn inkl overtid etter det.👍 1Kommentar
-
I følge intervjuet Sves hadde med Mesfin og Ordinas etter trening så virker det som om de har hatt fokus på å skape energi og være litt mer effektive.
"When we are there and we are facing the scoring space, why to play three passes back, what is the point?" - sitat Toni Ordinas
Jeg har trua👍 4Kommentar
-
I følge intervjuet Sves hadde med Mesfin og Ordinas etter trening så virker det som om de har hatt fokus på å skape energi og være litt mer effektive.
"When we are there and we are facing the scoring space, why to play three passes back, what is the point?" - sitat Toni Ordinas
Jeg har truaElska þetta félag👍 2Kommentar
-
Jeg har truaElska þetta félagKommentar
-
Det har vært snakk om at litt for mange blander seg i spillestil og formasjon, så det er nok lurt med en tydelig leder på benken. Tror vi bør tenke over det ved neste treneransettelse også.Kommentar
-
Her håper jeg på en rimlig grei prestasjon og seier. Jeg liker ikke ett scenario med overkjøring og storseier når en vet hvem trener som venter til uka. Eirik Bakke mista garderoben etter kun få kamper. Det kan vi ikke tillate oss igjen på noen måte.Kommentar
-
👍 3Kommentar
Kommentar