Når jeg gjør det dårlig på FM pleier jeg å arrangere treningskamp mot lag i lavere divisjoner for å bygge selvtillit. Det mentale er viktig
Runde 20; LSK - Tromsø, søndag 25/8, kl. 14.30
Collapse
X
-
-
-
Slettes ikke så dårlig omgang som mange her skal ha det til. Vi er klart best og ufortjent at TIL leder.
A vi er ganske håpløse i begge boksene er dessverre ikke tilfeldigheter.👍 3Kommentar
-
-
Fortsatt noe dødt over det hele. Mangler kvalitet i ting man gjør, man har 3 enorme muligheter som man skusler bort ved å knapt treffe ballen.
Man gir også fra seg enormt med rom hver eneste gang Tromsø treffer på to pasninger, så frykter reprise fra 1.omg nå.
Kommentar
-
Jeg frykter dette ender 0-2 eller 0-3. Den store muligheten på slutten var sjansen vår til å endre kampbildet, men nå får Tromsø mulighet til å justere litt i pausen for å ta ut Va, og da er vi ingenting.
Startelleveren i dag er rett og slett ikke farlig nok til å kunne snu kampen. Vi starter med en to defensive backer der den til venstre er en høyrebeint stopper. Offensivt har vi Kitolano som har en av sine dårlige dager. En frustrerende spiller som enten er skikkelig god eller skikkelig dårlig. På dårlige dager er han ikke bare tynn suppe offensivt, men en fare defensivt med potensielle skumle balltap. Åsen som ikke slår dødballer har rett og slett ikke nivået. Ibrahimaj er ikke en spiller som dominerer kamper og skaper ting på egenhånd, og Lehne er ikke i toppslag og også forferdelig alene.
Da står vi igjen med Va. Hvis han blir sliten eller blir tatt ut av kampen, så blir dette ingenting. Uten Va er vi redusert til subbing rundt 16-meteren der våre mange tiere spiller ballen fram og tilbake tilsynelatende uten evne eller intensjon om å true mål.👍 2Kommentar
-
Men jeg tror faen meg den spillergruppa her er for dårlig trent og jeg. Derfor de er så elendige jo lenger ut i kampa vi kommer! Er jo dårligst i ligaen i andreomgang. Tror ikke de helt liker å ta seg ut og bli slitne. For høy kostnad for dem det. Skal liksom bare ha overskudd de, ikke jobbe for det.
Skandaløst treige er alle og, utenom Va.
👍 2Kommentar
-
-
Det kan du si!
Men jeg tror faen meg den spillergruppa her er for dårlig trent og jeg. Derfor de er så elendige jo lenger ut i kampa vi kommer! Er jo dårligst i ligaen i andreomgang. Tror ikke de helt liker å ta seg ut og bli slitne. For høy kostnad for dem det. Skal liksom bare ha overskudd de, ikke jobbe for det.
Skandaløst treige er alle og, utenom Va.Kommentar
-
Når det gjelder fysikken, så har de jo all verdens målinger og tall å basere seg på. Hvis de skulle være vesentlig dårlige trent, så kan de se dette på tallene, og da er det i så fall ren tjenesteforsømmelse av trenerteamet. Det henger ikke på greip, så jeg tror nok ikke vi er særlig dårligere trent enn før.
Men vi har en ekstremt treig stall, og lag som ikke fungerer ser ofte late og utrente ut, og det er typisk at supportere roper om innsats da.👍 2Kommentar
Kommentar