Runde 20; LSK - Tromsø, søndag 25/8, kl. 14.30
Collapse
X
-
-
Synes kampen i dag oppsummerer hele sesongen egentlig. Vi får lov til å Sture med kula, men vi utfordrer aldri rom hurtig, vender oss nesten utelukkende hjemover eller sidelengs, bruker for lang tid på ballbehandling og sjangsene må komme fra enkeltøyeblikk eller tilfeldigheter.
va har en bra kamp, resten virker nervøse og mer opptatt av å spille på det tryggeste. Trått fremover, og skummelt bakover hver gang.
noe som for meg utpekte seg veldig var hvor lite Moen Foss ga til støtte for Va. Greit at va klarte seg bra, men sidestopperne MÅ ta med ballen fremover.
synes også vi har lagt opp til en spillestil det vi spiller på marginer via flikker og kjapt spill i midten. Når vi da beveger oss som sirup og TLO alltid må ned og flikke så er det jo ikke en kjeft i boks. Tromsø sperret av relativt godt og var kompakte.
Vi klarer ikke å sperre av og vi klarer ikke å score. Regnestykket sier nedrykk👍 3Kommentar
-
Synes kampen i dag oppsummerer hele sesongen egentlig. Vi får lov til å Sture med kula, men vi utfordrer aldri rom hurtig, vender oss nesten utelukkende hjemover eller sidelengs, bruker for lang tid på ballbehandling og sjangsene må komme fra enkeltøyeblikk eller tilfeldigheter.
va har en bra kamp, resten virker nervøse og mer opptatt av å spille på det tryggeste. Trått fremover, og skummelt bakover hver gang.
noe som for meg utpekte seg veldig var hvor lite Moen Foss ga til støtte for Va. Greit at va klarte seg bra, men sidestopperne MÅ ta med ballen fremover.
synes også vi har lagt opp til en spillestil det vi spiller på marginer via flikker og kjapt spill i midten. Når vi da beveger oss som sirup og TLO alltid må ned og flikke så er det jo ikke en kjeft i boks. Tromsø sperret av relativt godt og var kompakte.
Vi klarer ikke å sperre av og vi klarer ikke å score. Regnestykket sier nedrykkI år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
RBK 22.6
FKH 24.3
FFK 24.5
KBK 24.7
Særp & Sandefjord 24.8
Molde 25.5
Tromsø 26.1
Viking 26.6
Bodø 26.9
Godset 27.7
HamKam 28.1
Odd 28.4
LSK 29.4😡 4Kommentar
-
Kommentar
-
For en gangs skyld skal jeg ikke slakte Ruben. Han gjør faktisk en ganske bra kamp. Verre er det med Åsen som er et mysterie at får stolpe. Han har vel knapt en eneste innvolvering i pluss-kolonnen. Lehne er også helt ute av det. I dag spiller vi i praksis med 9,5 mann. Jeg ser heller Karlin på banen enn Åsen. Kitolano har en del positive ting, men totalen er langt under hva vi bør forvente av han.
Spørsmålet er om vi klarer å stable Lundemo og Roseth på beina igjen før skuta har gått ned.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
For en gangs skyld skal jeg ikke slakte Ruben. Han gjør faktisk en ganske bra kamp. Verre er det med Åsen som er et mysterie at får stolpe. Han har vel knapt en eneste innvolvering i pluss-kolonnen. Lehne er også helt ute av det. I dag spiller vi i praksis med 9,5 mann. Jeg ser heller Karlin på banen enn Åsen. Kitolano har en del positive ting, men totalen er langt under hva vi bør forvente av han.
Spørsmålet er om vi klarer å stable Lundemo og Roseth på beina igjen før skuta har gått ned.👍 2👎 2Kommentar
-
Spørsmålet er om vi klarer å stable Lundemo og Roseth på beina igjen før skuta har gått ned.Kommentar
-
For en kødd Skjærvik er! Det jeg husker best fra hans tid er mye skader og noen få gode kamper, som dessverre ofte ble skjemmet av det som nærmest kan kalles "kampfiksings"-tabber.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Gjør det jo nesten bare mer pinlig. Ønsket seg bort etter et år i klubben fordi han ikke gadd å ta opp hansken. Siden har jeg ikke ofret fyren en tanke. Hadde faktisk helt glemt at han spilte for Tromsø før jeg så navnet hans i startoppstillingen.👍 4Kommentar
-
Kommentar
-
Det er nok helt riktig! Når Ruben kom tilbake forventet jeg en spiller med mye rutine, som ville spre sikkerhet rundt seg og bidra til at vi slapp inn færre mål. Med få unntak har vi fått en fin fyr som virker mer opptatt av å ha det gøy og yte 75% innsats. Som et resultat er mine forventninger særdeles lave, og alle bevis på det motsatte en positiv overraskelse.👍 1Kommentar
-
Det er verdens mest forutsigbare ting at en spiss og en midtbanespiller/kant er på vei ned når de fyller 33 år. De har fremdeles viktige roller i laget, men å legge opp til at Lehne ikke skal ha reell konkurranse, og at Åsen skal spille så og si alt uavhengig av kampbilde, er bare så utrolig naivt. Selv om det finnes unntak leverer de aller fleste dårlige for hvert år i denne alderen, særlig i posisjonene de spiller.👍 1Kommentar
Kommentar