Runde 21; KFUM - LSK, 30/8, kl. 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4666

Opprinnelig skrevet av kanarisuper

Men syns du virkelig vi var gode frem til da?
    Nei, selvsagt ikke. Spillet var fryktelig, men RBK-kampen er kanskje det verste jeg har sett i min tid som LSK-supporter.

I kveld ga jeg blanke faen i spillet. Poeng var det eneste som betydde noe, og det fikk vi ikke på grunn av Và/Ibra/Lehne. Vi holdt Kåffa fra livet og fikk en enorm sjanse til å ta ledelsen. Toppen av parodi når Lehne sleiver på sjansen sin like etter straffa også. Udugelige faener.

Kommentar

• LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3410

Nielsen synes vi spiller en fin kamp.

Dett var dett. Han er blitt smitta av taperkulturen allerede.

Kommentar

• Kjøttkaka
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2012
        • 325

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Jabir Ali: Jeg er faktisk ikke så god på hodet. Jeg har scoret mest med beina etter lave legg inn i boks.

LSK: Spille av forsvaret til motstander så vi kan slå flatt inn? Nei, det evner vi ikke. Ali er høy, så han er selvsagt nødt til å være god på hodet.

Vi spiller ikke akkurat gutta våre gode heller ass…
        Enda et gufs fra 2010-tallet da vi hentet Malec fordi han var lang, og en kriminell fordi han var kort, ettersom vi skulle ha en lang og hodesterk og en liten og kjapp spiss.

Bare at Malec var elendig på hodet, og kjeltringen ikke en gang var rask.

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1289

Jeg har sagt det mange ganger før. Va er i sin helt egen verden der ute av og til. Han burde aldri vært med i en startelver. Som innbytter kan han funke av og til. Problemene skinner igjennom at vi hadde trenere i vinter som mente at denne troppen var så god. De var også i sin helt egen verden med nybegynnerkompetanse med hensyn til hva som kreves i norsk liga og av spillermateriell. Når i tillegg SM er helt hjelpesløs alene så er kaoset komplett og OBOS svært nærme.
          Last edited by maxpayne; 30.08.2024, 20:16.

Kommentar

• kanarisuper
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2019
            • 731

Syns ikke dette spesielt oppløftende uansett - rødt kort eller ei…dette går KUN en vei dessverre. God helg!

Kommentar

• Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4666

Opprinnelig skrevet av kanarisuper
              Syns ikke dette spesielt oppløftende uansett - rødt kort eller ei…dette går KUN en vei dessverre. God helg!
              Ingenting oppløftende å spore i kveld, nei. Nielsen har en nærmest umulig oppgave foran seg nå. Orker ikke engang å tenke på hvordan ting kan se ut etter helga.

Kommentar

• Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4666

Jeg vil også si: Det kan forsvares å gi Và gult i straffesituasjonen, men jeg synes det er unødvendig strengt. I så fall må det være for gjentatte forseelser, for isolert sett er ikke forseelsen et klart gult kort.

Saggi sjef, som alltid

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4263

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Ingenting oppløftende å spore i kveld, nei. Nielsen har en nærmest umulig oppgave foran seg nå. Orker ikke engang å tenke på hvordan ting kan se ut etter helga.
                  Det er ikke så vanskelig å vite. Vi kommer til å være der vi fortjener, alene i bånn. Bånn i bøtta, dette opplegget her, spør du meg!
                  Elska þetta félag

Kommentar

• heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2131

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                    Hva mener du med dette?
                    Var noen idioter som vifta med Palestina-flagg før straffa. Som om det ikke holder at laget driter seg ut...

Hadde aldri trua på tap før straffa (syns det er strengt med det andre gule, men Saggi er Saggi), ellers er det bare elendighet. Blir bra med landskamppause nå.
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7134

Jeg var dommerveileder på Ekeberg 3 tidligere på kvelden (9. divisjon, Frelsesarmeen 5-2 Bislett 2 - can you spell "breddefotball"? ?) og kom til KFUM Arena etter 58 minutter, så mitt inntrykk er jo farget av det som skjedde etter det, men:
                      -Den svenske basketspilleren er det mest parodiske jeg har sett i en fotballdrakt noen gang. Han ville slitt med å markere seg på Årvoll i 4. divisjon.
                      -Åsen og TLO er ferdige som fotballspillere. Det finnes ingen annen mulig definisjon. De må termineres og takkes for god innsats.
                      -Jeg så ikke klart hva som skjedde på straffen og hvorfor Và fikk sitt andre gule. Det får andre kommentere.
                      -"Presset" før 2-0 oppsummerer dette bedritne LSK-laget, og den halvtimen jeg så spenner fullstendig bein under det tafatte, loslitte argumentet om at vi er "for gode til å rykke ned". I øyeblikket er vi det klart svakeste laget i ligaen.

Vi trenger så vidt jeg kan forstå
                      -en spiss
                      -en kant
                      -en midtbanespiller
                      -en venstreback
                      som alle må ha rykk og tempo i repertoaret.
                      Last edited by trigz; 31.08.2024, 12:13.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• occean-fan!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 751

Kan det være at vår kjære farbror har dårlig samvittighet og tvinger Sancho til å komme til oss?

Kommentar

• DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4263

Opprinnelig skrevet av LS89
                          Nielsen synes vi spiller en fin kamp.

Dett var dett. Han er blitt smitta av taperkulturen allerede.
                          Hva faen skal han si da? Han må jo prøve å få litt selvtillit inn i denne gjengen... Give the man a break, han er jo det eneste bittelille håpet vi måtte ha...
                          Elska þetta félag

Kommentar

• Pad
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2022
                            • 760

Grusom kamp, ny kamp med ingenting.
                            Og hva gjør Ordinas på benken idag? Trudde det skulle være den ene kampen som nødløsning, men nå er han plutselig med i dag også. Da sitter altså de tre siste hovedtrenerne på benken samtidig. Kan aldri ha skjedd tidligere.

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7134

Opprinnelig skrevet av Pad
                              Og hva gjør Ordinas på benken idag?
                              Det er jo fordi Asterhed har blitt så grundig kastrert i de få ukene han fikk prøve seg at han bare er med på benken med hensyn til kontraktsmessige obligasjoner.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3410

Hva er rollene til de på benken nå? Hva er rollen til Asterhed? Hvorfor er Ordinas der? Fordi han er godt likt?

Dette er jo fullstendig kaos.

Kommentar

• MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3492

Var opptatt i kveld, så jeg måtte se kampen i opptak. Visste ikke resultatet, men hadde fått noen indikasjoner på at det ble tap så jeg prøvde å fokusere på spillet fremfor å leve meg fullstendig inn i kampen.

Spillemessig var dette et bra steg frem fra hva vi har vist tidligere. Forsvaret virket bedre enn på lenge, så jeg håper Garnås og Moen Foss blir duo neste kamp og. Midtbanen tok merkelig nok et lite skritt frem tross at Krygård hadde en svak dag. Ibrahimaj løper som alltid mye, og tross missen på kontringen før pause synes jeg han gjør en brukbar figur. Håpet er at Lundemo er tilbake til neste kamp. Hoff og Krygård som indreløpere og Lundemo som anker vil sannsynligvis bli en forbedring. Helt fremst er Lehne igjen helt ute av det. De få gangene vi kom til innlegg var han aldri i nærheten. Va er matchavgjørende, både med straffa og det røde kortet, og bør nok brukes som innbytter når vi jager scoring og motstander legger seg lavt. Han blir for veik i duellene til å starte. Åsen beviste nok en gang at han ikke har det som trengs lenger.

Tross en angrepstrio totalt ute av det, så var dette en kamp vi fort kunne tatt poeng i. 2-0 scoringen burde vært unngått, men slikt skjer. Den kampavgjørende tabben var en personlig feil og ikke en strukturell feil så det er en fattig trøst.

Håpet mitt er at vi får Roseth tilbake til neste kamp. I så fall ville jeg vurdert å sette han på venstrebacken og kjøre Elkær frem på vingen. Hvilke tre som skal spille helt fremst er jeg jaggu usikker på. Jeg er fristet til å starte Ali i midten og Lellisit på den ene vingen. Skogvold skulle fått den andre dersom han fortsatt hadde vært her.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Pad
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2022
                                    • 760

Det flyter ikke når man heller ikke får den soleklare straffen og potensielle røde kortet i går.

Kommentar

Working...