Moctar Diop

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3438

    Spillertråd Moctar Diop

    Spisstalentet fra Aalesund er endelig hentet. Spørsmålet er hvorvidt en 19-åring er riktig alder med tanke på situasjonen vi er i. Hadde nok sett at vi hentet en mer etablert spiller ala Sigurd Haugen med tanke på høsten vi står foran, men Diop skal få sjansen til å motbevise min usikkerhet.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1250

    #2
    Velkommen Moctar!

    Har trua på at han presterer allerede i år, og for de som vil vite årsaken til at vi ikke gikk for en eldre spiller kan lese begrunnelsen til Mesfin på RB.no

    Kommentar

    • Svart og gul
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 374

      #3
      Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Velkommen Moctar!

      Har trua på at han presterer allerede i år, og for de som vil vite årsaken til at vi ikke gikk for en eldre spiller kan lese begrunnelsen til Mesfin på RB.no
      Enig i den begrunnelsen. Tipper forslaget om 3-5-2 fra Sves ikke er hentet fra løse lufta, så kan godt være at Lehne Olsen og Diop utgjør en spissduo i innspurten. Håper og tror Diop er sterk nok mentalt til å bære en del ansvar allerede nå.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4558

        #4
        Opprinnelig skrevet av Svart og gul

        Enig i den begrunnelsen. Tipper forslaget om 3-5-2 fra Sves ikke er hentet fra løse lufta, så kan godt være at Lehne Olsen og Diop utgjør en spissduo i innspurten. Håper og tror Diop er sterk nok mentalt til å bære en del ansvar allerede nå.
        Ja, jeg håper på to spisser på topp nå selv. Samtidig er det jo interessant mtp. signeringen av Jeahze. Her sier Mesfin til RB at han ble signert fordi Nielsen vil spille med utoverbacker. Skal vi nå plutselig gå over til vingbacker igjen? Synes fortsatt vi vingler noe voldsomt...

        Artig med Jeadzhe da. LSK har plutselig fått halve Irak som følgere på Instagram på grunn av den signeringen

        Kommentar

        • woodford
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2004
          • 164

          #5
          Bra signering håper jeg, noen som kan si noe om styrke/svakheter til Diop ?

          Kommentar

          • plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 806

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

            Ja, jeg håper på to spisser på topp nå selv. Samtidig er det jo interessant mtp. signeringen av Jeahze. Her sier Mesfin til RB at han ble signert fordi Nielsen vil spille med utoverbacker. Skal vi nå plutselig gå over til vingbacker igjen? Synes fortsatt vi vingler noe voldsomt...
            Fokuset nå får være å redde plassen. Treneren må få lov til å være sjef nå og velge spillestil ut fra det premisset.

            Så får man heller gå tilbake til sportsplanen når plassen er sikret.

            Kommentar

            Working...