Runde 22; LSK - RBK, 15/9, kl. 19.15

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3201

    #61
    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    OK. Jeg har ikke vært den som har stått først i Lars Ranger fanclubben men nå skulle jeg nesten kappet armen av meg for å få han spilleklar. Det er så jævlig trist å måtte forholde seg til de talentløse sidebackene vi har, og ja, Uba også. Det å se at vi måtte ty til en middels 33 åring i går mot relativt kjappe unggutter gjør så jævlig vondt. EK kan muligens løse problemene men jeg stoler ikke helt på skadehistorikken det siste året.
    Er ikke hver dag jeg er enig med deg, men her er jeg det! Uba var først stabilt ganske god en periode, så meget god en periode, før han nå har vært kass en periode. Hva som skjer der er ikke lett å forstå. Larsson synes jeg har vært solid, men i går ble han så avkledt at det var vondt å se på. Så ja: Hadde veldig gjerne sett Ranger foran dem begge. Og ja: Erling så frisk ut i går, og bør helt klart være et alternativ når han orker litt flere minutter.

    Synes også Elkær slipper litt for billig. Bidrar helt klart fremover, men slipper til spillere altfor lett bakover.

    Og når vi først er inne på ting som kan forbedres: Hadde med meg besøk fra Dortmund i går, og det de virkelig reagerte på var i hvilken grad LSK-spillerne lot motstanderne få lov til å holde på ballen og orientere seg og slå pasninger pasninger helt uhindret. (Den eneste som fikk litt ros av dem var Karlsbakk og TLO). Og de har jo helt rett. Vi holder oss høflig på to meters avstand og avventer motstanderens trekk - stort sett hver eneste gang. De få gangene vi faktisk gikk inn i bena deres tok vi ballen fra dem - hver eneste gang.

    Kommentar

    • Svart og gul
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 374

      #62
      Opprinnelig skrevet av G-Man

      (...)

      Og når vi først er inne på ting som kan forbedres: Hadde med meg besøk fra Dortmund i går, og det de virkelig reagerte på var i hvilken grad LSK-spillerne lot motstanderne få lov til å holde på ballen og orientere seg og slå pasninger pasninger helt uhindret. (Den eneste som fikk litt ros av dem var Karlsbakk og TLO). Og de har jo helt rett. Vi holder oss høflig på to meters avstand og avventer motstanderens trekk - stort sett hver eneste gang. De få gangene vi faktisk gikk inn i bena deres tok vi ballen fra dem - hver eneste gang.
      Veldig enig i dette. Sves traff stort sett på børsen i går, men jeg mener han bommet på midtbanen. Karlsbakk gjorde en god figur både defensivt og offensivt. Fikk også vist fram skuddfoten, men synd med blokkeringen på streken. Defensivt var det mange hakk opp fra Åsen mye på grunn av kjappere beinflytting. Fortjener en sekser på børsen.

      Kommentar

      • Langballa
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2014
        • 322

        #63
        Nå har RBK gått syv år uten å vinne på Åråsen!

        Kommentar

        Working...