Er Hoff skada igjen? Er det tåa?
Runde 22; LSK - RBK, 15/9, kl. 19.15
Collapse
X
-
-
👍 3Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Mer solide nå. Det er bra. Tamt offensivt. Kampen sett under ett klarer jeg ikke være skuffa over 1p her. Viktig at vi klarte å stoppe tapsrekka. Blir gøy å vinne en kamp igjen. Forhåpentligvis på Hamar🥰 2👍 2Kommentar
-
Poeng for første gang siden juli. Vi tar den, selv om det gjerne skulle vært tre. Seier mot Kamma om en uke, så kan vi begynne å puste.Kommentar
-
I dag vil jeg ikke slakte noen av spillerne. I dag kjempet alle solid. Dommeren 60-40 i rbks favør. Blir vanskelig da. Larsson er, som andre har kommentert, altfor sein når han skal slå innlegg, viser tydelig hva han skal gjøre. Åsen skal jeg ikke kommentere. Rbk har mange spillere som er både mye kjappere og mye mye bedre teknisk enn våre spillere. Her vant vi ett poeng mot et bedre lag med mye bredere stall. Bedre med ett enn med null, selv om det kanskje var to for lite med tanke på tabellposisjonen.Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
Blir veldig spennende å se dette mot et Ham-Kam lag som er like store. Man møter et veldig lite RBK-lag som skal passe veldig bra å angripe uten at jeg helt synes man får til nok. Poeng er det viktigste selvfølgelig, men hadde gjerne sett en bedre prestasjon.
De 6 nedereste denne runde tok poeng, så det er ikke mye som forandrer seg. MÅ ha den seieren snart.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Deilig med Lehne Olsen i slaget igjen. Men Eric Larsson er altså så svak at tankene går tilbake til Dan Anton. Håper Erling kan ta høyrebacken i neste kamp med Uba ute.👍 4Kommentar
-
Et poeng mot dette rosenborg laget må vi si oss fornøyd med syns jeg. Et stort skritt i riktig retning, spesielt bakover selv om vi glipper markering i felt ved 3 anledninger. De hjerneblødningene må lukes bort. Ellers er jeg skuffa over at vi ikke skaper mer i lufta mens vi har både Lehne og Diop på banen. Så jo ut som vi spilte mot Hobbitun BK.I år så tar vi altKommentar
-
OK. Jeg har ikke vært den som har stått først i Lars Ranger fanclubben men nå skulle jeg nesten kappet armen av meg for å få han spilleklar. Det er så jævlig trist å måtte forholde seg til de talentløse sidebackene vi har, og ja, Uba også. Det å se at vi måtte ty til en middels 33 åring i går mot relativt kjappe unggutter gjør så jævlig vondt. EK kan muligens løse problemene men jeg stoler ikke helt på skadehistorikken det siste året.👍 3Kommentar
Kommentar