Kamptråd 2024: Runde 23; Ham-Kam - LSK, lørdag 21/9, kl. 18.00

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4096

    Jeg mener seriøst at denne omgangen er den mest underholdende jeg har sett Sportsklubben spille. Helt seriøst! Men selvfølgelig sjokkerende at de velger å opptre som klovner og ikke som idrettsutøvere. Lite vi kan gjøre når det er så evneveikt. Vi får lene oss tilbake og la oss underholde og vente på den neste "du tror det ikke før du får se det"-situasjonen!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 967

      Opprinnelig skrevet av trigz
      Gabrielsen skal aldri spille for LSK igjen. Selve symbolet på alt som har gått til helvete i LSK. Terminer kontrakta på bussen hjemover.
      Akkurat som du aldri burde sette dine bein på Åråsen igjen….

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2301

        Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
        Dette er de siste femten min på dommedag dratt utover en hel omgang.
        Akkurat det jeg tenkte. Startet ok i 3 minutter deretter fullstendig krise. Jeg har hele tiden ment at TN hadde vært mannen, men fikk trua på DN. Synes på papiret han har gjort alt rett, men dette er faen meg utrolig

        Kommentar

        • Nosferatu
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 728

          Det spillerne jo viser er at de er hengehuer og knehøner. Som tillater seg å gi opp. Det er det bare bortskjemte drittunger som gjør. Høflige og hyggelige gutter. Fy faen som jeg hater høflige og hyggelige gutter.

          Nå har Nielsen bestemt seg for at hver kamp skal være krig, men det funker ikke når vi bare har spillere som er flinke skolegutter. Flinke skolegutter kan én ting, og det er å løse skoleoppgaver. Det var dét de fikk av Georgson. Det gikk opp og ned, men funka tidvis. Nielsen bestemte at det skulle være krig i stedet.

          Og det var dét, mine damer og herrer, som fucka oss i trynet i år og sendte oss ned. Det er over.
          For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

          Kommentar

          • occean-fan!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 729

            Jeg er så lei. Merker likegyldigheten komme syvende. Men prøver å stå imot den.

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2301

              Opprinnelig skrevet av Dole
              Det eneste positive med denne omgangen er at vi ikke ligger under med 5-0 som hadde vært et mer riktig resultat.
              Synes du er snill med dem. Det positive er at det ikke er 7-0

              Kommentar

              • Sailor Man
                Moderator
                • Jun 2007
                • 1396

                Det må være lov å lure på hva det er som har foregått på trening den siste uka? Ingen som virker som om de ANER hva de skal gjøre. Det er svære rom bak midtbanen vår hele omgangen, feilplassert (særlig venstre)-back som slipper til stadige innlegg fra sin kant og stoppere som gang på gang slipper kammaspillere fra seg.

                Det er så grunnleggende ting, da. Klart - vi har vært dårlige på dette før i år også, men dette er et helt nytt nivå.

                Kan ikke skjønne hvordan dette kan bli stort verre i hvert fall - bare å gi de på benken sjansen i andreomgang, så de kan vise seg fram.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2364

                  Bak all denne miseren er det en mann som er ansvarlig. Simon Mesfin er hans navn. Solgt masse talent for billig penge. Kjøpt inn knapt nok middelmodigheter for dyre penger. Er han egentlig enga-mann?

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2301

                    Vi vinner 30% av duellene og 0% av andreballene. Da blir det sånn

                    Kommentar

                    • Kjøttkaka
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2012
                      • 310

                      Dette må være kampfiksing eller spillermytteri. Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende, og det er mye rart vi har blitt servert oppigjennom.

                      Er de misfornøyde med Nielsen? Har de avslått er bud på Gabrielsen som han er misfornøyd med?

                      Det er konspiratorisk, men fy faen, de kunne ikke ha spilt en verre omgang. Kan egentlig Nielsen overleve en sånn omgang?

                      Kommentar

                      • occean-fan!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 729

                        Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                        Dette må være kampfiksing eller spillermytteri. Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende, og det er mye rart vi har blitt servert oppigjennom.

                        Er de misfornøyde med Nielsen? Har de avslått er bud på Gabrielsen som han er misfornøyd med?

                        Det er konspiratorisk, men fy faen, de kunne ikke ha spilt en verre omgang. Kan egentlig Nielsen overleve en sånn omgang?
                        Jeg mener nei. Nielsen er ferdig.

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1585

                          Opprinnelig skrevet av kunden
                          Bak all denne miseren er det en mann som er ansvarlig. Simon Mesfin er hans navn. Solgt masse talent for billig penge. Kjøpt inn knapt nok middelmodigheter for dyre penger. Er han egentlig enga-mann?
                          Her sitter det meste mellom ørene til spillerne. En god trener hadde utvilsomt fått mer ut av denne gjengen.

                          Samtidig virker det helt merkelig at Nielsen understreker at forsvarsspillet har hatt fokus de første ukene under hans lederskap. Det har sannsynligvis aldri vært svakere.

                          Kommentar

                          • Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1396

                            ikke godkjent omgang av noen spillere, så blir på en måte et omvendt luksusproblem for Nielsen å bestemme hvilke 4-5 som skal ut.

                            Kommentar

                            • Svart og gul
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 377

                              Mesfin er absolutt ingen Enga-mann, men at han er en udugelig sportssjef som gang på gang henter feil, er jeg enig i.

                              Kommentar

                              • Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2301

                                Opprinnelig skrevet av occean-fan!

                                Jeg mener nei. Nielsen er ferdig.
                                Let's face it. Vi har ikke mulighet til å sparke DN etter 3 kamper, selv om det ville være på sin plass å sparke ham i pausen. Vi blir tidenes største favoritter i neste års OBOS, med Ødegaard som trener, men ser for meg en Stabæk anno 2024

                                Kommentar

                                • Pad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2022
                                  • 735

                                  Tilfeldig at dette skjer uten Åsen?

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4096

                                    Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                                    Dette må være kampfiksing eller spillermytteri. Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende, og det er mye rart vi har blitt servert oppigjennom.

                                    Er de misfornøyde med Nielsen? Har de avslått er bud på Gabrielsen som han er misfornøyd med?

                                    Det er konspiratorisk, men fy faen, de kunne ikke ha spilt en verre omgang. Kan egentlig Nielsen overleve en sånn omgang?
                                    Kan Ruben overleve en sånn omgang? På vei ut sier han til TV2 at det er vanskelig å motivere seg for andre omgang. Det er fint å se at han har hevet seg (enda mer ) etter at han ble kaptein. La ham få hvile nå.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Nosferatu
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 728

                                      Der er vi i gang, ja. Garnås er overhodet ikke skrudd på.
                                      For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2301

                                        På 0-4 bestemmer Gabby ser for å ta tak. En kaptein verdig.

                                        Kommentar

                                        • Lars Henrik Dahl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2020
                                          • 2301

                                          Opprinnelig skrevet av Pad
                                          Tilfeldig at dette skjer uten Åsen?
                                          Ja.

                                          Kommentar

                                          Working...