Kamptråd 2024: Runde 23; Ham-Kam - LSK, lørdag 21/9, kl. 18.00

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7089

    Opprinnelig skrevet av WAK

    Akkurat som du aldri burde sette dine bein på Åråsen igjen….
    Jøss, for en nisse. Hvem i all verden er du?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3442

      Problemet er ikke David Nielsen, det er spillerne på banen. Ingen av dem har vært påskrudd i dag, og da er vi et PostNord-lag. Det gjøres helt elementære feil som hverken Ferguson eller Klopp ville kunne rette opp.

      Det største problemet jeg ser per nå er hvilke spillere jeg vil bygge neste års lag rundt. Det er ikke en spiller som er aktuell i dag som jeg ville valgt til et fantasy-lag.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Håvard Ottesen
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2012
        • 144

        Dette er som en første runde i cupen mellom et ES-lag og et fjerdevisjonslag. Bare at det er eliteserielaget som er heltent, påskrudd og vil vise seg fram

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4096

          Fotballdumme spillere, dette her.
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4096

            Diop er alt godt integrert. Slår ut med armene som den reneste Gabrielsen.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2301

              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Problemet er ikke David Nielsen, det er spillerne på banen. Ingen av dem har vært påskrudd i dag, og da er vi et PostNord-lag. Det gjøres helt elementære feil som hverken Ferguson eller Klopp ville kunne rette opp.

              Det største problemet jeg ser per nå er hvilke spillere jeg vil bygge neste års lag rundt. Det er ikke en spiller som er aktuell i dag som jeg ville valgt til et fantasy-lag.
              Igjen uenig. Dette handler om selvtillit og mental robusthet, ikke om å være påskrudd. Det er nettopp det dommedag handlet om. Dette er dommedag anno 2024. Det er fortsatt kamper å gjøre det på, men min tro er borte.

              Kommentar

              • Sailor Man
                Moderator
                • Jun 2007
                • 1396

                Klart, det er ingen som gjør en god kamp her, men Diop burde ikke være utpå der. Ta ham av for hans egen del - dette er ikke bra for utviklinga.

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1585

                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Problemet er ikke David Nielsen, det er spillerne på banen. Ingen av dem har vært påskrudd i dag, og da er vi et PostNord-lag. Det gjøres helt elementære feil som hverken Ferguson eller Klopp ville kunne rette opp.
                  Enkelte vil kanskje hevde at det er en treners ansvar å motivere spillerne og gi dem tro på det de holder på med. Det er vanskelig å tro at Nielsen har lyktes med dette.

                  Kommentar

                  • Sailor Man
                    Moderator
                    • Jun 2007
                    • 1396

                    Opprinnelig skrevet av Dole

                    Enkelte vil kanskje hevde at det er en treners ansvar å motivere spillerne og gi dem tro på det de holder på med. Det er vanskelig å tro at Nielsen har lyktes med dette.
                    Sånn som det ser ut er det ingen som har lyktes med noe i inngangen til kampen her.

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2301

                      Å tenke at spillerne våre ikke er motivert er dumskap på nivå med måten vi forsvarer oss på. Dette handler om nerver. Tom Nordlie pleier å snakke om noe som er vesentlig mer relevant - spenningsnivå

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7089

                        Vi kunne gjort verre enn å begynne å ta med et par av de unge som har markert seg sterkest på benken fremover. Markus Wæhler har klare kvaliteter og selvtillit, og er ikke like mentalt tynget som nissene vi har latt spille i dag.

                        Hvis det fortsatt er litt tak i RB, er de helt nødt til å stille lagledelsen til veggs over hva de har brukt uka på. Jeg sliter med å huske en kamp med LSK som har vært i nærheten av dette absolutte lavmålet.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 310

                          Åsen slår ut med armene og ser forvirret ut allerede før han blir bytter inn. Lovende.

                          Kommentar

                          • Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1396

                            Klart, det hadde vært digg hvis vi kunne peke på én syndebukk her - men det er nok mye mer komplisert som så. Og desto vanskeligere å rydde opp i.

                            Når man ser laget og benken på papiret er det helt utrolig at vi er dårligst i ES, og per nå dårligere enn de fleste laga i OBOS også, vil jeg tro. Vi har hatt brukt mer penger enn noen gang og har en bredere tropp enn noen gang, men også dårligere prestasjoner enn noen gang (nesten).

                            Jeg veit ikke hva svaret er, annet enn at en del av det er nødt til å være i huet på spillerne.

                            Kommentar

                            • Nosferatu
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 728

                              Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka

                              Er det en ting Lehne alltid har vært uforståelig svak på, så er det å score på hodet på corner og dødball.

                              Med normal uttelling i sånne situasjoner, så hadde han hatt minst fem mål til hver sesong.
                              Denne traff du godt med.
                              For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2364

                                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                Å tenke at spillerne våre ikke er motivert er dumskap på nivå med måten vi forsvarer oss på. Dette handler om nerver. Tom Nordlie pleier å snakke om noe som er vesentlig mer relevant - spenningsnivå
                                Det handler om at de ikke er bra nok. Dette ble det advart mot pre-season. Men en viss fyr har klart det kunstsykket å handle oss enda dårligere. Dagens mannskap skal slite å få oss tilbake 2026. Håpet er at flere spillere har en klausul som sier at de kan terminere kontrakten ved et nedrykk.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9461

                                  Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                  Når man ser laget og benken på papiret er det helt utrolig at vi er dårligst i ES, og per nå dårligere enn de fleste laga i OBOS også, vil jeg tro. Vi har hatt brukt mer penger enn noen gang og har en bredere tropp enn noen gang, men også dårligere prestasjoner enn noen gang (nesten).

                                  Jeg veit ikke hva svaret er, annet enn at en del av det er nødt til å være i huet på spillerne.
                                  Her er jeg uenig. Jeg mener at spillera er gamle (bevislig eldst ellever i Eliteserien uke etter uke), treige (bevislig med øyer) og uten mål i seg (bevislig med antall skåra mål). Vi har bygd stall som er Obos verdig, så der kommer vi til å være, og ikke rykker vi opp med det første heller.

                                  Folk lar seg lure av at LSK.no skriver at signeringene er gode; virker det som. Gråstein er det vi har, ikke gull.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4096

                                    Åsen treffer ikke med innleggene. Ikke i dag heller.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2128

                                      Skandale!
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                      Endelig er mørketida over.

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3384

                                        Krygård inn med 5 min igjen. Hva er vitsen. Fy faen dette er bekmørkt

                                        Kommentar

                                        • Henke25
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jun 2018
                                          • 117

                                          Hoff

                                          Kommentar

                                          Working...