Kamptråd 2024: Runde 23; Ham-Kam - LSK, lørdag 21/9, kl. 18.00

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håvard Ottesen
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2012
    • 144

    Har sett Kamma blokkere både innlegg og skudd. Syns vi også kunne prøvd litt av det.

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1585

      Bortsett fra sjansen til Karlsbakk i første omgang, har vi vel ikke skapt noe som helst av sjanser.

      Det er virkelig bekymringsfullt at vi er like tannløse I begge ender av banen.

      ????Det er noe veldig galt når omtrent halvparten av våre få mål kommer på dødball.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2301

        På papiret vil jeg hevde at vi har gjort tidenes sommervindu. På papiret

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1396

          Opprinnelig skrevet av knut

          Her er jeg uenig. Jeg mener at spillera er gamle (bevislig eldst ellever i Eliteserien uke etter uke), treige (bevislig med øyer) og uten mål i seg (bevislig med antall skåra mål). Vi har bygd stall som er Obos verdig, så der kommer vi til å være, og ikke rykker vi opp med det første heller.

          Folk lar seg lure av at LSK.no skriver at signeringene er gode; virker det som. Gråstein er det vi har, ikke gull.
          Skal gi deg rett i noe av det - men vi var jo vitterlig bedre i våres. Mye rot tidvis, men også flere virkelig gode prestasjoner. Spillerne har ikke blitt ræva av seg selv på 3 måneder.

          Det er også påfallende at nysigneringene er gode de første par kampene før prestasjonen faller dramatisk. For meg er det et tegn på at vi har større problemer enn høy snittalder. I dag hadde vi vel Lehne, Gabrielsen og Lundemo på 30+? Ikke spesielt geriatrisk det.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4096

            Hagerup vil være med på moroa, han også!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2301

              Fram til 5-0 var keeper vår minst dårlige. Her viser han solidaritet med resten

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3384

                Hagerup gjør alt han kan for å slippe å spille neste kamp.

                Kommentar

                • TheFugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 379

                  Jeg hadde faktisk trua idag Blir så skuffa hver.eneste.gang. Nå er jeg lei av dette her

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1585

                    Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                    Skal gi deg rett i noe av det - men vi var jo vitterlig bedre i våres. Mye rot tidvis, men også flere virkelig gode prestasjoner. Spillerne har ikke blitt ræva av seg selv på 3 måneder.
                    Det er ganske spesielt at vi i samme sesong har spilt både noen beste og svakeste kamper de siste 20-30 årene.

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2301

                      Med 4-0 til pause burde det vært relativt enkelt å vinne andre omgang og ta med seg litt positivitet inn i neste kamp. Men ikke engang det...

                      Kommentar

                      • Nosferatu
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 728

                        Vi ansatte en TV-personlighet som hovedtrener, og så viste det seg at TV-personligheten bare hadde det i kjeften. Tenke seg.
                        For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7090

                          Kjøss katta. Jeg har aldri sett noe verre. Dessverre er det ingen vei tilbake etter dette for Nielsen. Dette eier han. Vi kan dessverre ikke sparke alle spillerne på likt. Den jobben får vi begynne på med en gang sesongen er over. Det er ingen av dem som fortjener å spille i vår drakt.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1585

                            Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                            Vi ansatte en TV-personlighet som hovedtrener, og så viste det seg at TV-personligheten bare hadde det i kjeften. Tenke seg.
                            En klarere stolpe på børsen til Sves er det vel ikke mulig å tenke seg?

                            Kommentar

                            • Henke25
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Jun 2018
                              • 117

                              Vi har snart sluppet inn 50 mål. Naiv fotball passer oss ikke!

                              Kommentar

                              • Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2301

                                Nå skal jeg gjøre noe jeg vanligvis ville gitt en tommel ned for. Send TN tilbake til Danmark. Løs Gabrielsen fra kontrakten. La Mesfin finne seg noe annet å gjøre. Dette går bare ikke.

                                Kommentar

                                • Kjøttkaka
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2012
                                  • 310

                                  Jeg regner med at den deltidsansatte treneren vår skal til Danmark etter kampen uansett, og han behøver ikke å komme tilbake. Med en sånn prestasjon som i dag er absolutt all tro på Nielsen borte, og det er umulig å se for seg at han skal kunne vinne tilbake tilliten han åpenbart ikke har i spillergruppa. Fortsetter vi med Nielsen blir det garantert nedrykk og flere skandaler som denne. Da må klubben rett og slett vurdere om man skal begynne å planlegge for OBOS nå, eller gjøre et siste desperat forsøk på å plassen.

                                  Vi kunne ikke forvente at Nielsne skulle gjøre gull ut av gråstein, men på tre kamper har han klart å ta en pose med hundedritt og gjøre det til den elefantfoten fra Tsjernobyl-kraftverket.

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1255

                                    Latterlig, men ikke overraskende. DN burde aldri vært LSK trener. Jeg har sagt det når han ble ansatt at jeg ikke er sikker på om han er den siste treneren i år. Fyren har ikke fulgt med på Norsk fotball de siste årene, det er lett å se når Michelsen fullstendig maltrakterer han taktisk. HamKam har ett mye bedre grunnspill enn det folk som ikke har peiling på folball tror. Når det er sagt så sitter de største problemene på kontorene og i styrelokalene. Det er der man ikke har gjort jobben!

                                    Kommentar

                                    • Pad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2022
                                      • 735

                                      Petter Veland sa noe veldig interessant etter første kamp. Nielsen kjørte full Al Pacino før første kamp og fikk null tilbake, hvordan ville da laget reagere på det samme også i neste kamp og ville gjengen tro på det han sa på gang nr2. Han fikk en "gratis" kamp med et fullsatt Åråsen mot Rosenborg, men her ser man resultatet og svaret på spørsmålet til Veland var er rungende NEI. Det var en risiko DN valgte å ta, og det mislykkes dessverre. Helt vilt å si det, men den største sjansen for å overleve pdd er å få inn en ny trener.
                                      Jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe man burde gjøre, men dette "prosjektet" ser også ut til å krasje raskere enn RA sitt forsøk.

                                      Imorgen tar minst 2 av de 5 lagene over oss poeng og gjør situasjonen enda styggere.

                                      Kommentar

                                      • Sailor Man
                                        Moderator
                                        • Jun 2007
                                        • 1396

                                        Selv om det er helt forståelig å ikke orke å synge de siste 45 i dag, kan jeg ikke stille meg bak sitt stille-aksjonen vi så fra kfl i dag. Sjansen er større for å klare seg med kfl enn uten, så jeg håper det er siste gang jeg ser det der.

                                        Kommentar

                                        • bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 2932

                                          Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                          Selv om det er helt forståelig å ikke orke å synge de siste 45 i dag, kan jeg ikke stille meg bak sitt stille-aksjonen vi så fra kfl i dag. Sjansen er større for å klare seg med kfl enn uten, så jeg håper det er siste gang jeg ser det der.
                                          Enig. Det burde vært konstant pipekonsert i stedet!
                                          I år så tar vi alt

                                          Kommentar

                                          Working...