Kamptråd 2024: Runde 23; Ham-Kam - LSK, lørdag 21/9, kl. 18.00

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3384

    David Nielsen fremstår som en klovn etter dagens resultat. Hatt tid etter landslagspausen og gått ut i media der fokuset har vært defensiv terping. Har det i kjeften men helt ubrukelig taktisk.

    Send han på dør og få inn Nordlie. Helt oppriktig. Vi kommer aldri til å greie dette med DN. Gi Tom et ærlig forsøk.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3442

      Opprinnelig skrevet av LS89
      David Nielsen fremstår som en klovn etter dagens resultat. Hatt tid etter landslagspausen og gått ut i media der fokuset har vært defensiv terping. Har det i kjeften men helt ubrukelig taktisk.

      Send han på dør og få inn Nordlie. Helt oppriktig. Vi kommer aldri til å greie dette med DN. Gi Tom et ærlig forsøk.
      Treneren er ikke problemet. Spillere som ikke gjør jobben er. Det gjøres så elementære feil at ingen trener vil kunne gjøre noe med det.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3384

        Opprinnelig skrevet av MortenA

        Treneren er ikke problemet. Spillere som ikke gjør jobben er. Det gjøres så elementære feil at ingen trener vil kunne gjøre noe med det.
        DN sier jo at han har kjørt laget for hardt denne uka. Selvsagt er treneren endel av problemet og må bære ansvaret. Kampen mot Kåffa var også tragisk, selv om hadde kort tid med laget i forkant.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2301

          Opprinnelig skrevet av Sailor Man
          Selv om det er helt forståelig å ikke orke å synge de siste 45 i dag, kan jeg ikke stille meg bak sitt stille-aksjonen vi så fra kfl i dag. Sjansen er større for å klare seg med kfl enn uten, så jeg håper det er siste gang jeg ser det der.
          Jeg fatter ikke folk som gir tommel ned for det innlegget. Det er en oppfordring til å støtte laget. Skjerpings!!!

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1255

            Opprinnelig skrevet av MortenA

            Treneren er ikke problemet. Spillere som ikke gjør jobben er. Det gjøres så elementære feil at ingen trener vil kunne gjøre noe med det.
            Poenget er å legge en plan for å spre trygghet i kampsituasjon når ståa er som den er. Der har DN feilet til gangs. Ingen av LSK`s spillere er så dårlige som de virket i denne kampen. Hvorfor de er så jævlig dårlige må det finnes svar på allerede neste helg. Hvis ikke er DN også snart historie selv om det selvsagt sitter lang inne.

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2932

              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

              Jeg fatter ikke folk som gir tommel ned for det innlegget. Det er en oppfordring til å støtte laget. Skjerpings!!!
              På et eller annet tidspunkt må folk som reiser landet rundt for å støtte klubben få lov til å si ifra når spellera pisser på klubben. Vis litt forståelse for de a!
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • hekk
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Mar 2019
                • 246

                Glad jeg ikke fikk sett dette live og at jeg fikk spolerte utfallet før jeg fikk sett kampen i opptak. Må da ha vært minst ti ganger verre for alle dere som måtte sitte å se på dette her.

                Kommentar

                • Ragge9
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Sep 2024
                  • 1

                  Hei, kort kommentar fra en Kamma-supporter her.
                  David Nielsen ble spilt sjakk matt av Michelsen i dag. Det er tydelig at Nielsen ikke visste hva han møtte.

                  LSK har to treige, tunge, sterke spisser. Avhengig av å få ball i inn i boks. Da er det lite logisk at den beste spilleren deres til å få ballen inn i boks, bare spiller siste 10 min.

                  Det defensive. Gud hjelpes for et nivå. Ikke kan de løpe, ikke kan de heade og ikke kan de spille pasninger. Legg til en usikker keeper. Tell antall gule rundt Kongsro når han scorer på innlegget fra Ofkir:

                  Jeg har sett mange dårlige motstanderlag på Briskeby siste 40 år men tror dette LSK-laget topper lista.

                  Kudos til Kanarifansen som satte seg ned i 2. omgang, jeg hadde faen meg gjort det samme.

                  Håper dere, og Kamma, redder plassen. Artig med liv på tribuna, i alle fall fram til pause, når dere er på besøk.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2932

                    Opprinnelig skrevet av hekk
                    Glad jeg ikke fikk sett dette live og at jeg fikk spolerte utfallet før jeg fikk sett kampen i opptak. Må da ha vært minst ti ganger verre for alle dere som måtte sitte å se på dette her.
                    Det var litt som å se at familiegården brenner ned ja
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3202

                      Det mest skremmende er at spillerne sier at de med å fremstå som i dag havner i OBOS. Sannheten er at de ved å fremstå som i dag ikke har en snøballs sjanse i helvete til å overleve OBOS til neste år....helt seriøst.

                      Kommentar

                      Working...