Jeg mener seriøst at denne omgangen er den mest underholdende jeg har sett Sportsklubben spille. Helt seriøst! Men selvfølgelig sjokkerende at de velger å opptre som klovner og ikke som idrettsutøvere. Lite vi kan gjøre når det er så evneveikt. Vi får lene oss tilbake og la oss underholde og vente på den neste "du tror det ikke før du får se det"-situasjonen!
Runde 23; Ham-Kam - LSK, lørdag 21/9, kl. 18.00
Collapse
X
-
👎 5😂 1Kommentar
-
Akkurat det jeg tenkte. Startet ok i 3 minutter deretter fullstendig krise. Jeg har hele tiden ment at TN hadde vært mannen, men fikk trua på DN. Synes på papiret han har gjort alt rett, men dette er faen meg utrolig👍 1Kommentar
-
Det spillerne jo viser er at de er hengehuer og knehøner. Som tillater seg å gi opp. Det er det bare bortskjemte drittunger som gjør. Høflige og hyggelige gutter. Fy faen som jeg hater høflige og hyggelige gutter.
Nå har Nielsen bestemt seg for at hver kamp skal være krig, men det funker ikke når vi bare har spillere som er flinke skolegutter. Flinke skolegutter kan én ting, og det er å løse skoleoppgaver. Det var dét de fikk av Georgson. Det gikk opp og ned, men funka tidvis. Nielsen bestemte at det skulle være krig i stedet.
Og det var dét, mine damer og herrer, som fucka oss i trynet i år og sendte oss ned. Det er over.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det må være lov å lure på hva det er som har foregått på trening den siste uka? Ingen som virker som om de ANER hva de skal gjøre. Det er svære rom bak midtbanen vår hele omgangen, feilplassert (særlig venstre)-back som slipper til stadige innlegg fra sin kant og stoppere som gang på gang slipper kammaspillere fra seg.
Det er så grunnleggende ting, da. Klart - vi har vært dårlige på dette før i år også, men dette er et helt nytt nivå.
Kan ikke skjønne hvordan dette kan bli stort verre i hvert fall - bare å gi de på benken sjansen i andreomgang, så de kan vise seg fram.Kommentar
-
-
Dette må være kampfiksing eller spillermytteri. Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende, og det er mye rart vi har blitt servert oppigjennom.
Er de misfornøyde med Nielsen? Har de avslått er bud på Gabrielsen som han er misfornøyd med?
Det er konspiratorisk, men fy faen, de kunne ikke ha spilt en verre omgang. Kan egentlig Nielsen overleve en sånn omgang?Kommentar
-
Dette må være kampfiksing eller spillermytteri. Jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende, og det er mye rart vi har blitt servert oppigjennom.
Er de misfornøyde med Nielsen? Har de avslått er bud på Gabrielsen som han er misfornøyd med?
Det er konspiratorisk, men fy faen, de kunne ikke ha spilt en verre omgang. Kan egentlig Nielsen overleve en sånn omgang?Kommentar
-
Samtidig virker det helt merkelig at Nielsen understreker at forsvarsspillet har hatt fokus de første ukene under hans lederskap. Det har sannsynligvis aldri vært svakere.
👍 2Kommentar
-
ikke godkjent omgang av noen spillere, så blir på en måte et omvendt luksusproblem for Nielsen å bestemme hvilke 4-5 som skal ut.Kommentar
-
Mesfin er absolutt ingen Enga-mann, men at han er en udugelig sportssjef som gang på gang henter feil, er jeg enig i.👍 1Kommentar
-
Let's face it. Vi har ikke mulighet til å sparke DN etter 3 kamper, selv om det ville være på sin plass å sparke ham i pausen. Vi blir tidenes største favoritter i neste års OBOS, med Ødegaard som trener, men ser for meg en Stabæk anno 2024Kommentar
-
Det er konspiratorisk, men fy faen, de kunne ikke ha spilt en verre omgang. Kan egentlig Nielsen overleve en sånn omgang?Elska þetta félagKommentar
-
-
Kommentar