Runde 23; Ham-Kam - LSK, lørdag 21/9, kl. 18.00
Collapse
X
-
Problemet er ikke David Nielsen, det er spillerne på banen. Ingen av dem har vært påskrudd i dag, og da er vi et PostNord-lag. Det gjøres helt elementære feil som hverken Ferguson eller Klopp ville kunne rette opp.
Det største problemet jeg ser per nå er hvilke spillere jeg vil bygge neste års lag rundt. Det er ikke en spiller som er aktuell i dag som jeg ville valgt til et fantasy-lag.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Dette er som en første runde i cupen mellom et ES-lag og et fjerdevisjonslag. Bare at det er eliteserielaget som er heltent, påskrudd og vil vise seg fram👍 1Kommentar
-
Problemet er ikke David Nielsen, det er spillerne på banen. Ingen av dem har vært påskrudd i dag, og da er vi et PostNord-lag. Det gjøres helt elementære feil som hverken Ferguson eller Klopp ville kunne rette opp.
Det største problemet jeg ser per nå er hvilke spillere jeg vil bygge neste års lag rundt. Det er ikke en spiller som er aktuell i dag som jeg ville valgt til et fantasy-lag.👍 2Kommentar
-
Klart, det er ingen som gjør en god kamp her, men Diop burde ikke være utpå der. Ta ham av for hans egen del - dette er ikke bra for utviklinga.👍 1Kommentar
-
Enkelte vil kanskje hevde at det er en treners ansvar å motivere spillerne og gi dem tro på det de holder på med. Det er vanskelig å tro at Nielsen har lyktes med dette.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Å tenke at spillerne våre ikke er motivert er dumskap på nivå med måten vi forsvarer oss på. Dette handler om nerver. Tom Nordlie pleier å snakke om noe som er vesentlig mer relevant - spenningsnivå👍 2Kommentar
-
Vi kunne gjort verre enn å begynne å ta med et par av de unge som har markert seg sterkest på benken fremover. Markus Wæhler har klare kvaliteter og selvtillit, og er ikke like mentalt tynget som nissene vi har latt spille i dag.
Hvis det fortsatt er litt tak i RB, er de helt nødt til å stille lagledelsen til veggs over hva de har brukt uka på. Jeg sliter med å huske en kamp med LSK som har vært i nærheten av dette absolutte lavmålet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Klart, det hadde vært digg hvis vi kunne peke på én syndebukk her - men det er nok mye mer komplisert som så. Og desto vanskeligere å rydde opp i.
Når man ser laget og benken på papiret er det helt utrolig at vi er dårligst i ES, og per nå dårligere enn de fleste laga i OBOS også, vil jeg tro. Vi har hatt brukt mer penger enn noen gang og har en bredere tropp enn noen gang, men også dårligere prestasjoner enn noen gang (nesten).
Jeg veit ikke hva svaret er, annet enn at en del av det er nødt til å være i huet på spillerne.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Det handler om at de ikke er bra nok. Dette ble det advart mot pre-season. Men en viss fyr har klart det kunstsykket å handle oss enda dårligere. Dagens mannskap skal slite å få oss tilbake 2026. Håpet er at flere spillere har en klausul som sier at de kan terminere kontrakten ved et nedrykk.👍 2👎 1Kommentar
-
Når man ser laget og benken på papiret er det helt utrolig at vi er dårligst i ES, og per nå dårligere enn de fleste laga i OBOS også, vil jeg tro. Vi har hatt brukt mer penger enn noen gang og har en bredere tropp enn noen gang, men også dårligere prestasjoner enn noen gang (nesten).
Jeg veit ikke hva svaret er, annet enn at en del av det er nødt til å være i huet på spillerne.
Folk lar seg lure av at LSK.no skriver at signeringene er gode; virker det som. Gråstein er det vi har, ikke gull.👍 3Kommentar
Kommentar