Opprinnelig skrevet av Tony
Nytt styre i KFL
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Likte dårlig at det første styret gjør er å si seg villig til forsoning med et svin med navn Bergdølmo.
Petter Olafsson, prat for deg selv når det gjelder å "legge ballen død" og begynne med blanke ark med Bergdølmo.
Det er faktisk ikke slik at man man alltid må "holde alle veier åpne".Man kan ta et standpunkt som leder, Bolsen3, uten å være "innsnerva" som du kalte det, eller innsnevra som det heter på norsk. Du har vel neppe en master i ledelse, forstår jeg.
Det var selvfølgelig rett av KFL å ikke brenne alle broer når det gjelder en evt. forsoning med Bergdølmo.
Kritikken min gikk, og går ut på at de faktisk ØNSKER en forsoning med Bergdølmo, og dermed faktisk tar en part i saken.
Er det diplomatisk ovenfor KFL medlemmene som er delte i spørsmålet om forsoning med Bergdølmo?
Føler du motsier deg selv her. Først sier du at man som leder må ta et standpunkt, deretter kritiserer du ledelsen for nettop å ta et standpunkt(noe jeg føler ledelsen ikke har gjort, men du er tydeligvis av en annen oppfatning).
Tror de aller fleste er godt fornøyd med uttalelsen til ledelsen, men man kan sjeldent tilfredstille alle på en gang...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Likte dårlig at det første styret gjør er å si seg villig til forsoning med et svin med navn Bergdølmo.
Petter Olafsson, prat for deg selv når det gjelder å "legge ballen død" og begynne med blanke ark med Bergdølmo.
Det er faktisk ikke slik at man man alltid må "holde alle veier åpne".Man kan ta et standpunkt som leder, Bolsen3, uten å være "innsnerva" som du kalte det, eller innsnevra som det heter på norsk. Du har vel neppe en master i ledelse, forstår jeg.
Det var selvfølgelig rett av KFL å ikke brenne alle broer når det gjelder en evt. forsoning med Bergdølmo.
Kritikken min gikk, og går ut på at de faktisk ØNSKER en forsoning med Bergdølmo, og dermed faktisk tar en part i saken.
Er det diplomatisk ovenfor KFL medlemmene som er delte i spørsmålet om forsoning med Bergdølmo?
Føler du motsier deg selv her. Først sier du at man som leder må ta et standpunkt, deretter kritiserer du ledelsen for nettop å ta et standpunkt(noe jeg føler ledelsen ikke har gjort, men du er tydeligvis av en annen oppfatning).
Tror de aller fleste er godt fornøyd med uttalelsen til ledelsen, men man kan sjeldent tilfredstille alle på en gang...I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av Bolsen3Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Likte dårlig at det første styret gjør er å si seg villig til forsoning med et svin med navn Bergdølmo.
Tror de aller fleste er godt fornøyd med uttalelsen til ledelsen, men man kan sjeldent tilfredstille alle på en gang...Kommentar
-
Når de sier at de vil ser seg villig til å starte med blanke ark, er vel det å si at man ønsker en forsoning, ikke å be han dra til helvete, er det vel?
Og er det egentlig noen vits i at Kanarifansen tar et ofisiellt standpunkt i dette, KFL består av ulike individer med forskjellige meninger.
Uansett, det nytter ikke å diskutere prinsipper. Jeg mener at en som ikke angrer ikke bør tilgis.
Bergdølmo kommer neppe til fugla uansett, så dette gidder jeg ikke å bruke mere energi på, før en eventuell avtale er signert.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Tror mye av grunnen til at styret går ut med dette er pga artikkelen i aftenposten... men som du sa, han går vel sikkert egentlig ikke til oss uansett, får nok et tilbud fra en klubb i utlandet vil jeg tro...
(Innlegg nummer 100!!! 8) )Kommentar
-
Personlig så skulle jeg ønske at styret i KFL hadde sagt enten at dem ikke vil ha han til klubben, eller at dem vil ha han hit, så klubben vet hva fansen føler før dem eventuelt begynner å forhandle med han. Tror neppe styret i KFL kommer til å gå sterkt ut mot klubben i etterkant av en signing når dem ikke tar noe standpunkt før det eventuelt skjer...
Men når det er sagt så respekterer jeg det standpunktet styret har kommet med.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondTror neppe styret i KFL kommer til å gå sterkt ut mot klubben i etterkant av en signing når dem ikke tar noe standpunkt før det eventuelt skjer...
Stort sett alle som bryr seg om fotball i Norge har nå fått med seg at det er mange som er negative til en Bergdølmo-retur. Greit nok, og da kan vi gå videre.Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariOpprinnelig skrevet av King_RaymondTror neppe styret i KFL kommer til å gå sterkt ut mot klubben i etterkant av en signing når dem ikke tar noe standpunkt før det eventuelt skjer...
Stort sett alle som bryr seg om fotball i Norge har nå fått med seg at det er mange som er negative til en Bergdølmo-retur. Greit nok, og da kan vi gå videre.Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar