Nytt styre i KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #21
    Opprinnelig skrevet av Tony
    LSK-Sup

    Ang. borteturer så er ikke det noe styret kan noe for atis han kommer det IKKE reiser flere folk på bortekampa i forhold til de som møter opp hjemme. Her må hvert enkelt medlem gå i seg selv. Mener du vi gjør noe feil med måten vi arrangerer borteturer, så send en mail til styret@kanari-fansen.no og kom med dine tanker rundt en bortetur.
    Les før man svarer. Hvis du leser innlegget mitt over, så vil du nok se at jeg synes styret gjør en god jobb når det gjelder borteturer.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #22
      Leste det, men var ikke kun retta på deg

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #23
        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Opprinnelig skrevet av Bolsen3
        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Opprinnelig skrevet av Bolsen3
        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Likte dårlig at det første styret gjør er å si seg villig til forsoning med et svin med navn Bergdølmo.

        Petter Olafsson, prat for deg selv når det gjelder å "legge ballen død" og begynne med blanke ark med Bergdølmo.
        Er nok en grunn til at det er Petter som er leder i KFL og ikke en som deg...
        Og hva mener du med "en som deg"?
        Da mener jeg en som har et så innsnerva syn, at han kun ser en vei, og fullstendig utelukker alle andre alternativer. Ikke gode leder-egenskaper akkurat. Poenget mitt er at noen er bedre egnet til å være ledere enn andre, og jeg er sjele-glad for at det er Petter og ikke du som er det i KFL...
        Nå er jeg noe i tvil om du i det hele tatt besitter noen kunnskaper om hvilke egenskaper en en god leder bør ha.

        Det er faktisk ikke slik at man man alltid må "holde alle veier åpne".Man kan ta et standpunkt som leder, Bolsen3, uten å være "innsnerva" som du kalte det, eller innsnevra som det heter på norsk. Du har vel neppe en master i ledelse, forstår jeg.

        Det var selvfølgelig rett av KFL å ikke brenne alle broer når det gjelder en evt. forsoning med Bergdølmo.

        Kritikken min gikk, og går ut på at de faktisk ØNSKER en forsoning med Bergdølmo, og dermed faktisk tar en part i saken.

        Er det diplomatisk ovenfor KFL medlemmene som er delte i spørsmålet om forsoning med Bergdølmo?

        Føler du motsier deg selv her. Først sier du at man som leder må ta et standpunkt, deretter kritiserer du ledelsen for nettop å ta et standpunkt(noe jeg føler ledelsen ikke har gjort, men du er tydeligvis av en annen oppfatning).

        Tror de aller fleste er godt fornøyd med uttalelsen til ledelsen, men man kan sjeldent tilfredstille alle på en gang...

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          #24
          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Likte dårlig at det første styret gjør er å si seg villig til forsoning med et svin med navn Bergdølmo.

          Petter Olafsson, prat for deg selv når det gjelder å "legge ballen død" og begynne med blanke ark med Bergdølmo.
          Er nok en grunn til at det er Petter som er leder i KFL og ikke en som deg...
          Og hva mener du med "en som deg"?
          Da mener jeg en som har et så innsnerva syn, at han kun ser en vei, og fullstendig utelukker alle andre alternativer. Ikke gode leder-egenskaper akkurat. Poenget mitt er at noen er bedre egnet til å være ledere enn andre, og jeg er sjele-glad for at det er Petter og ikke du som er det i KFL...
          Nå er jeg noe i tvil om du i det hele tatt besitter noen kunnskaper om hvilke egenskaper en en god leder bør ha.

          Det er faktisk ikke slik at man man alltid må "holde alle veier åpne".Man kan ta et standpunkt som leder, Bolsen3, uten å være "innsnerva" som du kalte det, eller innsnevra som det heter på norsk. Du har vel neppe en master i ledelse, forstår jeg.

          Det var selvfølgelig rett av KFL å ikke brenne alle broer når det gjelder en evt. forsoning med Bergdølmo.

          Kritikken min gikk, og går ut på at de faktisk ØNSKER en forsoning med Bergdølmo, og dermed faktisk tar en part i saken.

          Er det diplomatisk ovenfor KFL medlemmene som er delte i spørsmålet om forsoning med Bergdølmo?

          Føler du motsier deg selv her. Først sier du at man som leder må ta et standpunkt, deretter kritiserer du ledelsen for nettop å ta et standpunkt(noe jeg føler ledelsen ikke har gjort, men du er tydeligvis av en annen oppfatning).

          Tror de aller fleste er godt fornøyd med uttalelsen til ledelsen, men man kan sjeldent tilfredstille alle på en gang...
          Nå var det jo nettopp HVILKET standpunkt KFL tok jeg var uenig i da, smarten.
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            #25
            Så siden fansen er har delt mening vil det være mer diplomatisk mot dem om ledelsen går ut med din mening ?

            Kommentar

            • Bolsen3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 1061

              #26
              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
              Likte dårlig at det første styret gjør er å si seg villig til forsoning med et svin med navn Bergdølmo.

              Petter Olafsson, prat for deg selv når det gjelder å "legge ballen død" og begynne med blanke ark med Bergdølmo.
              Er nok en grunn til at det er Petter som er leder i KFL og ikke en som deg...
              Og hva mener du med "en som deg"?
              Da mener jeg en som har et så innsnerva syn, at han kun ser en vei, og fullstendig utelukker alle andre alternativer. Ikke gode leder-egenskaper akkurat. Poenget mitt er at noen er bedre egnet til å være ledere enn andre, og jeg er sjele-glad for at det er Petter og ikke du som er det i KFL...
              Nå er jeg noe i tvil om du i det hele tatt besitter noen kunnskaper om hvilke egenskaper en en god leder bør ha.

              Det er faktisk ikke slik at man man alltid må "holde alle veier åpne".Man kan ta et standpunkt som leder, Bolsen3, uten å være "innsnerva" som du kalte det, eller innsnevra som det heter på norsk. Du har vel neppe en master i ledelse, forstår jeg.

              Det var selvfølgelig rett av KFL å ikke brenne alle broer når det gjelder en evt. forsoning med Bergdølmo.

              Kritikken min gikk, og går ut på at de faktisk ØNSKER en forsoning med Bergdølmo, og dermed faktisk tar en part i saken.

              Er det diplomatisk ovenfor KFL medlemmene som er delte i spørsmålet om forsoning med Bergdølmo?

              Føler du motsier deg selv her. Først sier du at man som leder må ta et standpunkt, deretter kritiserer du ledelsen for nettop å ta et standpunkt(noe jeg føler ledelsen ikke har gjort, men du er tydeligvis av en annen oppfatning).

              Tror de aller fleste er godt fornøyd med uttalelsen til ledelsen, men man kan sjeldent tilfredstille alle på en gang...
              Nå var det jo nettopp HVILKET standpunkt KFL tok jeg var uenig i da, smarten.
              Føler diskusjonen har sporet litt ut, uansett, tilbake til hovedpunktet: det jeg ikke skjønner er hva du mener med at styret har tatt et klart standpunkt for forsoning med Bergdølmo...Slik jeg skjønner det holder de alle muligheter åpne... De sier hverken:"velkommen bergdølmo, du er tilgitt", eller: "pell deg vekk din råtne judas". Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med måten styret takler dette på, og er sikker på at flertallet er ganske enig... Hva ville du styret skulle sagt anderledes?

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #27
                Når de sier at de vil ser seg villig til å starte med blanke ark, er vel det å si at man ønsker en forsoning, ikke å be han dra til helvete, er det vel?

                Og er det egentlig noen vits i at Kanarifansen tar et ofisiellt standpunkt i dette, KFL består av ulike individer med forskjellige meninger.

                Uansett, det nytter ikke å diskutere prinsipper. Jeg mener at en som ikke angrer ikke bør tilgis.

                Bergdølmo kommer neppe til fugla uansett, så dette gidder jeg ikke å bruke mere energi på, før en eventuell avtale er signert.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • Bolsen3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 1061

                  #28
                  Tror mye av grunnen til at styret går ut med dette er pga artikkelen i aftenposten... men som du sa, han går vel sikkert egentlig ikke til oss uansett, får nok et tilbud fra en klubb i utlandet vil jeg tro...

                  (Innlegg nummer 100!!! 8) )

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #29
                    Personlig så skulle jeg ønske at styret i KFL hadde sagt enten at dem ikke vil ha han til klubben, eller at dem vil ha han hit, så klubben vet hva fansen føler før dem eventuelt begynner å forhandle med han. Tror neppe styret i KFL kommer til å gå sterkt ut mot klubben i etterkant av en signing når dem ikke tar noe standpunkt før det eventuelt skjer...

                    Men når det er sagt så respekterer jeg det standpunktet styret har kommet med.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Tror neppe styret i KFL kommer til å gå sterkt ut mot klubben i etterkant av en signing når dem ikke tar noe standpunkt før det eventuelt skjer...
                      Det vil vel neppe være klokt av styret i en supportergruppe går ut mot signing av en spiller? Slik jeg ser det, har de ikke hatt noe særlig valg så lenge klubben er åpne for en retur. Hva slags supportere ville de da være?

                      Stort sett alle som bryr seg om fotball i Norge har nå fått med seg at det er mange som er negative til en Bergdølmo-retur. Greit nok, og da kan vi gå videre.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Tror neppe styret i KFL kommer til å gå sterkt ut mot klubben i etterkant av en signing når dem ikke tar noe standpunkt før det eventuelt skjer...
                        Det vil vel neppe være klokt av styret i en supportergruppe går ut mot signing av en spiller? Slik jeg ser det, har de ikke hatt noe særlig valg så lenge klubben er åpne for en retur. Hva slags supportere ville de da være?

                        Stort sett alle som bryr seg om fotball i Norge har nå fått med seg at det er mange som er negative til en Bergdølmo-retur. Greit nok, og da kan vi gå videre.
                        Hva slags supportere de da ville ha vært? Dem ville vel vært supportere som hadde turt å sagt hva dem mener om saken... Er ikke sikkert det gagner klubben hvis KFL skal støtte Lsk i alt dem gjør heller. (Ikke at det er tilfelle da)
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #32
                          Nei.
                          Og slik jeg ser det har de ikke nødvendigvis støttet klubben 100%. De var veldig tidlig ute og sa hva som rørte seg blant fansen.

                          Først etter det kom det ut en "politisk korrekt" pressemelding.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          Working...