Spør for en venn
Ingen krisemøter eller straffetreninger?
Collapse
X
-
-
Skulle likt å være flue på veggen på kontorene på åråsen. Hva skjer der inne? Er det hastverk? Er det kaffe og kaker kl 12 hver dag slik som i kommunen? Er det intriger? Så mange spørsmål, men ei så få svar.
Jeg har ikke peiling på hva klubben skal gjøre nå. Jeg synes dog det er helt latterlig om DN overlever tapet mot Kamma. 3 kamper inn men uansett.
Jeg står for inn med Nordlie, kan også godta DEF.
Kommentar
-
De har ko handla masse nå. Ny trener. Ny spiss.
Ledelsen kan ikke bare spamme handling.
de har handla, trolig har de handla feil, men nå får man prøve med det man har gjort og så får man få inn ny ledelse før neste sesong.👍 7Kommentar
-
Enig i det. For øvrig kan ikke DN lastes for at Ruben velger å levere tidenes aller dårligste prestasjon av noen enkeltspiller i klubbens historie.Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Ryddig å få inn en trener som har en klart foretrukket formasjon og stil, så får man prøve å se om det er noen som passer inn som vi ikke har solgt unna. Synes Fagermo sier fornuftige ting, og med en kamp nå til å se hvordan ståa er før landslagspausen så har han faktisk litt tid på å redde dette.👍 2Kommentar
-
Dypt uenig i de første par setningene dine. "When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?" Visstnok feilaktig kreditert John M Keynes. De tok en beslutning basert på en tro på at DN ville ha en positiv effekt. 4 kamper senere hadde de fakta på at det utrolig nok ble verre. Det ville vært useriøst å ikke endre mening.
Resten er jeg enig i👍 1Kommentar
-
For å komme litt tilbake til tittelen på tråden, så har i hvert fall DEF inndratt fridagen i morgen. Neppe som straff, men det er bra de får så mange treninger som mulig med ny trener frem mot treningskampen på søndag.👍 1Kommentar
-
Er vel ikke bare morgendagens fridag som er inndratt, men fri på fredager generelt. Han sa vel noe sånn som «vi driver med toppfotball og da er det helt tullete å ha fri på fredager». En veldig riktig avgjørelse etter min mening👍 10Kommentar
-
Det er mange møter og de lytter til alle sponsorer, føler ledelsen er veldig åpne for innspill. La oss håpe de lærer av det som har gått feil. Jeg er Fan av kontinuitet så lenge det er progresjon________________________
TB👍 1Kommentar
Kommentar