Fy faen, jeg hater VAR. Hvor er bildene? Jeg klarte ikke å konkludere noe ut fra det lille vi fikk se.
Runde 24; LSK - Viking, søndag 29/9, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
Fullt fortjent. Vi får prøve igjen etter landslagspausen. Blir godt med den. Kjenner jeg driver i cupenKommentar
-
-
Ingenting å si på innsatsen men det mangler på ferdigheter taktisk og individuelt. Heldigvis går resultatene i de andre kampene vår vei. Så pr nå er det status quo poengmessig, men vi er enda en kamp nærmere stupet slik det ser ut.
Det ser ikke lys ut mtp poeng men mirakler har skjedd tidligereKommentar
-
Jeg tror faktisk vi kommer til å hevde oss i cupen i år. Vi kommer til finale der vi blir smadret av fremadstormende VIF, og kroner nedrykket med et derbytap i cupfinalen. Fetteren til Abdellaoue-brødrene scorer hat-trick.
Du leste det her først.Kommentar
-
Viking gjør ikke mer enn de må, og har full kontroll.
Vi gjør ikke mer enn vi må, og det er hælvettes kaos til tider.
Driver fortsatt med sone-piss i forsvar, så Vikingspillera står aleine rundt 16 meteren hele tia.
"De gir oss mye tid på ball, så vi skal angripe for mål #2" sier Bjarte Lunde Aarsheim.
No shit Sherlock!👍 1Kommentar
-
-
Leser på vglive at vi ligger kompakt og satser på overganger. Uten at det har blitt noen overganger. Vi får tette igjen, slik at det ikke blir 0-5 igjen. Er det det som kalles fremgang på Åråsen?Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
-
Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
1 minutt før andreomgangen starter sier David Nilsen til tv2- vi gjør mye bra og må bare fortsette! Da hadde viking rævpult oss i de siste 10-12 min i førsteomgangen og alle så at det lå et mål i lufta!
Vi kan virkelig ikke fortsette med DN som trener. Da rykker vi rett ned hvertfall!👍 2Kommentar
Kommentar