Runde 24; LSK - Viking, søndag 29/9, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
Det er ikke Lundemo, Åsen eller Ibrahimaj heller, som alle er treigere enn Krygård, uten at vi lar det hindre oss. For øvrig er jeg enig med deg.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
👍 2🤢 1Kommentar
-
Men nok om Andreas Georgson.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.🥰 3Kommentar
-
Jeg har sagt nei til Nordlie i lang tid, men er faktisk enig med dere som lanserer ham. Det er det siste håpet klubben har. Nielsen er udugelig. 1-9 på to kamper sier sitt. Og han lar Åsen spille hele kampen?! Sjelden sett en spiller som er lengre unna eliteserienivå.👍 6Kommentar
-
Jeg hadde ingen reelle forhåpninger til denne kampen, men faen så tannløse vi er offensivt. Der Viking kommer på løp bakfra som passerer våre ledd uten problem, så klarer ikke vi å utfordre motstanderne. Jeg håpte at Lehne skulle finne tilbake til innsatsen fra RBK, men han virker ferdig. Neste kamp tror jeg vi bør spille 5-4-1 og la Diop starte. Har lite å tape på det og med fire mann i midtbaneleddet så kan vi kanskje nekte motstanderne å slå innlegg.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
1-0, linjemann med flagget nede og målet annullert. Motspiller er nær ballen. VAR: Annulert
0-2, offside og linjenann vinker men målet står pga Garnås er nær ballen. VAR: Mål
Dette er feil avgjørelser og preger kampen i stor grad
👍 1Kommentar
-
Jeg må innrømme at jeg gikk i VAR-fella i dag for første gang. Jubla hemningsløst da Lehne scora. Annulleringa gjorde skikkelig vondt. Hater jævla VAR👍 1Kommentar
-
Roseth kåra til banens beste av lokal jury.
Mads slapp inn 4. Det hadde sikkert Hagerup klart og.
Nye venstrebacken tapte/var på etterskudd i 3 dueller som førte direkte til baklengs.
😞 2Kommentar
-
Forsvarssjefen, Ruben Gabrielsen, sier til TV2 etter enda en fadese i den lange rekken med elendige prestasjoner, at han er optimist. Javel, det utstråler han jo. Både på banen og i intervjuet!Elska þetta félag😂 2Kommentar
Kommentar