Runde 24; LSK - Viking, søndag 29/9, kl. 17.00

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 587

    Det siste som hjelper gutta er dritt fra oss, de vet hvor rævva dette er
    ________________________
    TB

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2162

      Opprinnelig skrevet av Holterkanari
      Det siste som hjelper gutta er dritt fra oss, de vet hvor rævva dette er
      Er enig det. Men dette er ett diskusjons forum.
      etter mitt syn da , syntes ikke dette er så ille?
      Hadde jeg og du muligens ? Eller en normal mann i gata gjort /prestert en like dårlig jobb over lengre tid , lett fått sparken vel ? Ja det er mennesker og skjebner i dette , men vi er alle mennesker som må leve i press hver dag i forskjellige situasjoner. Men her snakker vi om personer som har selv valgt å være ‘offentlige’ og lever ut ‘ drømmen’ . De får en del tyn når de ikke leverer . Men om de leverer , så får de også mere skryt enn oss ‘ vanlige ‘ arbeidere vel ?
      PS . Nå har ikke jeg lest alt gjennom alle tråder her , men hvis du vet at du ikke har prestert på jobb over lengre
      tid , så bør en ikke oppsøke forumer i allefall ?

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4127

        Gidder ikke.
        Last edited by DoubleHi5; I går, 22:34. Begrunnelse: Slettet negativiteten!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 736

          Ny runde, ny kjempefeil. "Offsiden" på Lehne Olsen.
          Her blir utrolig nok alt feil. Langås har tid til å reagere, flytte seg og gjør et kontrollert forsøk på en klarering. At han greier å ikke treffe ballen skikkelig er hans feil og dermed en ny situasjon -> Ikke offside.
          Han innrømmer også selv at han er borti ballen.
          Dommer skal også ut å se slike situasjoner på skjerm, det er ikke VAR-rommet som skal ta den avgjørelsen da det ikke er en "vanlig" offside. Mao har dommerne her gjort en protokoll-feil og en feil som man kan, jeg håper ikke LSK gjør det, protestere på og få medhold da det helt tydelig har blitt gjort på feil måte.
          Ikke at det har så veldig mye å si, da man ikke er i nærheten av å vinne her selv med en 1-0 ledelse.
          Last edited by Pad; I dag, 00:28.

          Kommentar

          Working...