Min feil som trodde vi var kommet til semi’n. Tar kritikken for den feilen. Har hatt noen hektiske dager, så har ikke rukket innom så ofte som jeg ønsker. Forsøkte nå å endre tittel, men jeg får kun endret tekstvi innlegget og ikke selve tittelen. Kanskje en moderator kan hjelpe?
Kvartfinale Cup; LSK - Molde, søndag 6/10, kl. 17.15
Collapse
X
-
-
👍 1Kommentar
-
-
Sulf i en eventuell semi. Skal Tommy Høiland få senke oss en siste gang før han legger skoa på hylla da, mon tro?Kommentar
-
Måtte ta et oppgjør med meg selv da jeg tok meg selv på fersken i å følge med på scoren i s.ulf-Levanger. Snakk om blåøyd idiot.🥰 1Kommentar
-
Det ville vært veldig utypisk 2024-sesongen å ikke bli senka i cupfinalen av Henrik Skogvold, så da må det vel bli seier imorra da?Kommentar
-
Kommentar
-
Min feil som trodde vi var kommet til semi’n. Tar kritikken for den feilen. Har hatt noen hektiske dager, så har ikke rukket innom så ofte som jeg ønsker. Forsøkte nå å endre tittel, men jeg får kun endret tekstvi innlegget og ikke selve tittelen. Kanskje en moderator kan hjelpe?
Erling blei også til Eirik. Fort gjort å gå litt surr
Når det gjelder Ruben så virker han som en likanes type (LSK-malen)
Men når det kommer til å fremstå som en kaptein og samlende kraft synes jeg han virker veldig likegyldig.
Baserer dette kun på invervjuer jeg har hørt med han, inkludert den som er lenket over.
Kan hende han bare er utilpass i intervjusituasjoner men fremstår ikke med den autoriteten og selvsikkerheten en kaptein bør ha.
For meg virker det mer naturlig at en keeper innehar denne rollen, best oversikt og kan dirigere fra bakerste ledd. Mads er dessuten også verbal, så kan
heller utespillerene konsentrere seg om det de skal, i dette tilfelle, Ruben, som virker som han har mer enn nok med det.Kommentar
-
Utifra den ene treninga jeg så på i 30 minutter, hvordan drilla 11 (15) mann trur jeg følgende i 4-3-3:
Mads
Larsson-Ruben-Roseth-Jahaze(?)
Krygaard
Lundemo - Hoff
Va-Olsen-Kitolano
Ylldren bytta med Lundemo, Karlsbakk med Hoff, Uba med Va, Garnås med Ruben , Lelesitt med Kitolano.
Last edited by maurakanari; 06.10.2024, 09:29.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!👍 1Kommentar
-
Utifra den ene treninga jeg så på i 30 minutter, hvordan drilla 11 (15) mann trur jeg følgende i 4-3-3:
Mads
Krygaard
Lundemo - Hoff
Va-Olsen-Lelesitt
Litt usikker på venstrekanten, husker ikke hvem som var alternativet der.
Ylldren bytta med Lundemo, Karlsbakk med Hoff, Uba med Va, Garnås med Ruben .
Kommentar
-
Kommentar
-
Mads
Krygaard
Lundemo - Hoff
Va-Olsen-Kitolano
Ylldren bytta med Lundemo, Karlsbakk med Hoff, Uba med Va, Garnås med Ruben , Lelesitt med Kitolano.Kommentar
-
DEF tenker vel som så at vi får mer bruk for sistnevnte i det som antagelig blir en forsvarskamp(?)
På en annen side, hvis han antar at moille har ball og vi blir baktunge hadde det vært et kontringsvåpen med Uba.
Kunne også tatt Uba for Kito ev byttet side for og Uba?
Vi har i det minste et par taktiske bytter å komme med skulle vi mot formodning havne underKommentar
-
Merk: Molde er egentlig et kontringslag (desidert best i Norge i så måte) som er fullstendig komfortable med at motstanderen har mest ball. Det dummeste vi gjør i denne kampen, er å gå i strupen på dem og tømme oss bakover. Derfor håper jeg at svenskene på hver side har streng beskjed om å holde igjen.👍 2Kommentar
Kommentar