Kvartfinale Cup; LSK - Molde, søndag 6/10, kl. 17.15

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2944

    Opprinnelig skrevet av Dole

    I følge RB var både Gabrielsen og Hoff blant våre beste. Jeg er enig. "Gruelig" ville jeg i alle fall ikke beskrevet innsatsen til Hoff som.
    Til dels skrev jeg. Han var ikke elendig men jeg forventer faktisk mer av en som skal være en av våre bærebjelker. Når det er sagt. Jeg føler vi fremstår mer som et lag selv om flere er svake idag. Det er ekstremt positivt!
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9484

      Opprinnelig skrevet av Dole

      I følge RB var både Gabrielsen og Hoff blant våre beste. Jeg er enig. "Gruelig" ville jeg i alle fall ikke beskrevet innsatsen til Hoff som.
      RB kan bare brukes som sannhetsvitne til å se hvem som var på byen i hælja IMO.

      Kommentar

      • Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1085

        Opprinnelig skrevet av knut

        RB kan bare brukes som sannhetsvitne til å se hvem som var på byen i hælja IMO.
        Eller kan sammenlignes med Neues Deutschland under DDR.

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 746

          Stokstad mistet det helt med oppdateringene på Twitter? Meget spesielt å mase om at alt var ufortjent.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3402

            Opprinnelig skrevet av Pad
            Stokstad mistet det helt med oppdateringene på Twitter? Meget spesielt å mase om at alt var ufortjent.
            Det er så pinlig. Åpenbart lært av Ståle Lindblad.

            Kommentar

            • Sailor Man
              Moderator
              • Jun 2007
              • 1410

              Opprinnelig skrevet av Dole

              I følge RB var både Gabrielsen og Hoff blant våre beste. Jeg er enig. "Gruelig" ville jeg i alle fall ikke beskrevet innsatsen til Hoff som.
              Også til dels enig - Hoff gjorde
              mye bra i starten av kampen, men forsvant litt underveis. Gabrielsen har mange gode involveringer. Noe rot, men alt i alt solid.

              Det andre målet er det vanskelig å laste stopperne og Ruben for, Molde-spilleren får for god plass i mellomrommet, og det er tross alt flere veldig gode involveringer på rad fra Molde som fører til målet. Sjeldent god mottak og avslutning i norsk sammenheng, spør du meg.

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2311

                Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                Også til dels enig - Hoff gjorde
                mye bra i starten av kampen, men forsvant litt underveis. Gabrielsen har mange gode involveringer. Noe rot, men alt i alt solid.

                Det andre målet er det vanskelig å laste stopperne og Ruben for, Molde-spilleren får for god plass i mellomrommet, og det er tross alt flere veldig gode involveringer på rad fra Molde som fører til målet. Sjeldent god mottak og avslutning i norsk sammenheng, spør du meg.
                Likevel, denne kampen er egnet til å lure oss. Vi fikk et hederlig nederlag mot god motstand. MEN: Vi slipper inn to enkle mål og skaper svært lite. Føles kjent? Det er sånt som gir nedrykk. Likevel - klart framskritt fra de siste ukene.

                Kommentar

                Working...