Virker som de fleste er opptatt å frede Mesfin til sesongen er ferdig. Kjenner jeg blir drittlei. Siden Bakke gikk lei og stakk midt i sesongen har det gått rett til helvete. Ganske tydelig hvem som egentlig var sportssjef etter nedrykket.
Runde 25; Fredrikstad -LSK, søndag 20/10, kl. 19.15
Collapse
X
-
-
Vi trenger aller mest en midtbane sjef mener jeg. Hoff, Krygård og Lundemo , helt middelmådige alle tre. Fy faen vi har rasert stallen siste 2 år. Hvem tar ansvar for dette da?Kommentar
-
Ikke mange lag som slipper inn 2 med det forsvarsspillet vi har. Merker at vi er dårlig trent og går tomme. Taper vi neste slipper vi hvertfall å pines ved å leve i håpetKommentar
-
Se på enga. Har gått fra å hente gammalt ræl til å hente ungt, raskt, målfarlig og med videresalgspotensiale. Jeg nekter å tro at Jokke plutselig har endra seg såpass og trur Bakke har en finger med i spillet.
Mens vi, etter at Bakke stakk, bare har henta ræl, så og si.
Denne fotballskikkelsen jeg prata med, var ikke nådig rundt sportssjefen til LSK for å si det sånn; FØR SESONGEN!👍 1Kommentar
-
Ny trener, samme laget. Fredrikstad har grei kontroll, scorer når de må det på 1-1 og de siste 15 skjer det absolutt ingenting. Veldig bekymret for mangel på endringer fra benken de siste 15, dette lignet veldig på noe vi så fra vår første trener i år nemlig at om ikke plan A fungerer så er alternativet å gjøre plan A bedre. Avslutte med Åsen, Garnås og Diop på benken er i beste fall veldig merkelig i en kamp hvor man har null skudd på mål i åpent spill og sliter veldig med å skape situasjoner og urolighet i en stoppertrio som inneholder Rafn.👍 2Kommentar
-
Ny trener, samme laget. Fredrikstad har grei kontroll, scorer når de må det på 1-1 og de siste 15 skjer det absolutt ingenting. Veldig bekymret for mangel på endringer fra benken de siste 15, dette lignet veldig på noe vi så fra vår første trener i år nemlig at om ikke plan A fungerer så er alternativet å gjøre plan A bedre. Avslutte med Åsen, Garnås og Diop på benken er i beste fall veldig merkelig i en kamp hvor man har null skudd på mål i åpent spill og sliter veldig med å skape situasjoner og urolighet i en stoppertrio som inneholder Rafn.Kommentar
-
Legge ikke mye skyld på trener for dagens tap, men man ser veldig lik ut som i det siste. Det skapes veldig lite og målene kommer også på de samme tingene. Så skal det bli spennende å se hvordan dette laget håndterer en hjemmekamp man MÅ styre selv.Kommentar
-
He he, husker hvordan mange mente at Rafn var både for gammel og for treig. Hva skal vi si om Kitolano i dag da? Rafn pissa jo på fyren gang etter gang!
Og Hagerup hadde tatt 2-1 målet, det er jeg sikker på.
Forstår tanken fra Fagrmo på å sikre kontinuitet de siste kampene, men skal det funke så må de riktige spillerne bli tatt ut - og Kitolano og Hedenstad er stjernee-eksempler på at så ikke er tilfelle.
Ellers er det mye en kan ta med av positive ting fra kampen i dag. Vi var bare en varig utviklingshemmet dommer fra å ta med oss minst ett poeng.
Jeg har ikke resignert ennå, men innser at kvalik nok er det beste vi kan håpe på.👍 5Kommentar
-
😂 2Kommentar
-
Snur eller øker vinden i andre omgang? Eller er det bare vi som sliter så jævlig med motvind? Virka ikke å prege ffk i første omgangKommentar
-
Kommentar
-
Har prata med en i fotballnorge som har voldsomt peiling og ingen tilknytning til LSK. Han mente, som du er inne på, at Bakke hadde mye mer å si for LSK enn alle vi supportere ønsket å tro.
Se på enga. Har gått fra å hente gammalt ræl til å hente ungt, raskt, målfarlig og med videresalgspotensiale. Jeg nekter å tro at Jokke plutselig har endra seg såpass og trur Bakke har en finger med i spillet.
Mens vi, etter at Bakke stakk, bare har henta ræl, så og si.
Denne fotballskikkelsen jeg prata med, var ikke nådig rundt sportssjefen til LSK for å si det sånn; FØR SESONGEN!Kommentar
Kommentar