Runde 25; Fredrikstad -LSK, søndag 20/10, kl. 19.15

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 821

Virker som de fleste er opptatt å frede Mesfin til sesongen er ferdig. Kjenner jeg blir drittlei. Siden Bakke gikk lei og stakk midt i sesongen har det gått rett til helvete. Ganske tydelig hvem som egentlig var sportssjef etter nedrykket.

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4264

FFk er fornød med 2-1. De gidder ikke sette det tredje, selv om vi bjuder på det!
      Elska þetta félag

Kommentar

• Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2192

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Vi trenger definitivt en spiss! Vi trenger en topp keeper!

Edit: Og vi trenger en forsvarssjef!
        Vi trenger aller mest en midtbane sjef mener jeg. Hoff, Krygård og Lundemo , helt middelmådige alle tre. Fy faen vi har rasert stallen siste 2 år. Hvem tar ansvar for dette da?

Kommentar

• DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4264

Det er over i Fredrikstad!

Det er over på Åråsen!

Hvil i fred!
          Elska þetta félag

Kommentar

• Dumbo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 516

Interessant at Morten Bjørlo var en spiller få mente var god nok til å styrke laget vårt.

Kommentar

• occean-fan!
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 751

Ikke mange lag som slipper inn 2 med det forsvarsspillet vi har. Merker at vi er dårlig trent og går tomme. Taper vi neste slipper vi hvertfall å pines ved å leve i håpet

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3492

Skulle gitt mye for å ha en Sørløkk på laget. Ellers er Krygård håpløs på 2-1, og angrepstrioen vår bidrar med nada.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9539

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                  Virker som de fleste er opptatt å frede Mesfin til sesongen er ferdig. Kjenner jeg blir drittlei. Siden Bakke gikk lei og stakk midt i sesongen har det gått rett til helvete. Ganske tydelig hvem som egentlig var sportssjef etter nedrykket.
                  Har prata med en i fotballnorge som har voldsomt peiling og ingen tilknytning til LSK. Han mente, som du er inne på, at Bakke hadde mye mer å si for LSK enn alle vi supportere ønsket å tro.

Se på enga. Har gått fra å hente gammalt ræl til å hente ungt, raskt, målfarlig og med videresalgspotensiale. Jeg nekter å tro at Jokke plutselig har endra seg såpass og trur Bakke har en finger med i spillet.

Mens vi, etter at Bakke stakk, bare har henta ræl, så og si.

Denne fotballskikkelsen jeg prata med, var ikke nådig rundt sportssjefen til LSK for å si det sånn; FØR SESONGEN!

Kommentar

• Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 760

Ny trener, samme laget. Fredrikstad har grei kontroll, scorer når de må det på 1-1 og de siste 15 skjer det absolutt ingenting. Veldig bekymret for mangel på endringer fra benken de siste 15, dette lignet veldig på noe vi så fra vår første trener i år nemlig at om ikke plan A fungerer så er alternativet å gjøre plan A bedre. Avslutte med Åsen, Garnås og Diop på benken er i beste fall veldig merkelig i en kamp hvor man har null skudd på mål i åpent spill og sliter veldig med å skape situasjoner og urolighet i en stoppertrio som inneholder Rafn.

Kommentar

• Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2192

Opprinnelig skrevet av Pad
                      Ny trener, samme laget. Fredrikstad har grei kontroll, scorer når de må det på 1-1 og de siste 15 skjer det absolutt ingenting. Veldig bekymret for mangel på endringer fra benken de siste 15, dette lignet veldig på noe vi så fra vår første trener i år nemlig at om ikke plan A fungerer så er alternativet å gjøre plan A bedre. Avslutte med Åsen, Garnås og Diop på benken er i beste fall veldig merkelig i en kamp hvor man har null skudd på mål i åpent spill og sliter veldig med å skape situasjoner og urolighet i en stoppertrio som inneholder Rafn.
                      At vi skal legge skyld på treneren som er hos oss nå , syntes jeg blir hel feil fokus. Vi ser i allefall bedre ut enn på lenge. Selv om det ikke skak så mye til. Ledelsen i klubben ellers samt spillerne , bør ta på seg all skyld for at vi stinker nedrykk.

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4264

Simen Rafn banens beste.
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Pad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2022
                          • 760

Opprinnelig skrevet av Playboy1

At vi skal legge skyld på treneren som er hos oss nå , syntes jeg blir hel feil fokus. Vi ser i allefall bedre ut enn på lenge. Selv om det ikke skak så mye til. Ledelsen i klubben ellers samt spillerne , bør ta på seg all skyld for at vi stinker nedrykk.
                          Legge ikke mye skyld på trener for dagens tap, men man ser veldig lik ut som i det siste. Det skapes veldig lite og målene kommer også på de samme tingene. Så skal det bli spennende å se hvordan dette laget håndterer en hjemmekamp man MÅ styre selv.

Kommentar

• G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3263

He he, husker hvordan mange mente at Rafn var både for gammel og for treig. Hva skal vi si om Kitolano i dag da? Rafn pissa jo på fyren gang etter gang!

Og Hagerup hadde tatt 2-1 målet, det er jeg sikker på.

Forstår tanken fra Fagrmo på å sikre kontinuitet de siste kampene, men skal det funke så må de riktige spillerne bli tatt ut - og Kitolano og Hedenstad er stjernee-eksempler på at så ikke er tilfelle.

Ellers er det mye en kan ta med av positive ting fra kampen i dag. Vi var bare en varig utviklingshemmet dommer fra å ta med oss minst ett poeng.

Jeg har ikke resignert ennå, men innser at kvalik nok er det beste vi kan håpe på.

Kommentar

• heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2131

Fotball er ikke noe gøy uten VAR heller
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• TheFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 430

2 poeng på 10 kamper.......

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4264

Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                  2 poeng på 10 kamper.......
                                  Det skulle bli sånn cirka 6 poeng på en hel serie med 30 kamper... Det ser vel ut til at vi kommer til å stå for et av tidenes mest fortjente nedrykk.
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• Håvard Ottesen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2012
                                    • 159

Snur eller øker vinden i andre omgang? Eller er det bare vi som sliter så jævlig med motvind? Virka ikke å prege ffk i første omgang

Kommentar

• Pad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2022
                                      • 760

Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
                                      Snur eller øker vinden i andre omgang? Eller er det bare vi som sliter så jævlig med motvind? Virka ikke å prege ffk i første omgang
                                      Snur vertfall ikke, men det blir jo veldig tydelig når Mads ikke treffer ballen en eneste gang i 2. omgang.

Kommentar

• worthy
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Apr 2011
                                        • 71

Opprinnelig skrevet av knut

Har prata med en i fotballnorge som har voldsomt peiling og ingen tilknytning til LSK. Han mente, som du er inne på, at Bakke hadde mye mer å si for LSK enn alle vi supportere ønsket å tro.

Se på enga. Har gått fra å hente gammalt ræl til å hente ungt, raskt, målfarlig og med videresalgspotensiale. Jeg nekter å tro at Jokke plutselig har endra seg såpass og trur Bakke har en finger med i spillet.

Mens vi, etter at Bakke stakk, bare har henta ræl, så og si.

Denne fotballskikkelsen jeg prata med, var ikke nådig rundt sportssjefen til LSK for å si det sånn; FØR SESONGEN!
                                        Det synes ganske greit at noe har endret seg. Så det virker jo sannsynlig at Bakke var den egentlige sportssjefen mens han andre klovna rundt på kontoret sitt eller hva han nå enn dreiv med.

Kommentar

• janmarius
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Jul 2007
                                          • 4

Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
                                          Den øker veldig i 2.omgang.

Kommentar

Working...