Einarson er tydligvis tilbake fra skaden sin, og blei i dag matchvinner...
Einarson putta for Leeds
Collapse
X
-
klart det er kjipt at han ikke spiller for oss lenger, men det var jo hans valg. jeg orker ikke bruke energi på alle som ikke vil spille for oss, da hadde jeg hatt rimelig mye å gjøre
poenget mitt er vel at gylfi vel ikke har så mye å gjøre på LSKforumet lenger, eller er det bare jeg som er sær???------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av pondus73klart det er kjipt at han ikke spiller for oss lenger, men det var jo hans valg. jeg orker ikke bruke energi på alle som ikke vil spille for oss, da hadde jeg hatt rimelig mye å gjøre
poenget mitt er vel at gylfi vel ikke har så mye å gjøre på LSKforumet lenger, eller er det bare jeg som er sær???"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Jeg synes det er helt greit å fortelle om slike ting på kfl-forumet, selv om det ikke er direkte lsk-stoff.
For min egen del må jeg si jeg liker å lese om gamle helter som også gjør det bra i utlandet. Det beviser at nivåforskjellen på England-Norge ikke er så stor som noen skal ha det til."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av HertisGylfi ? hvem ? :twisted:------eLSKe-------Kommentar
-
-
All ære til Gylfi, han gjorde en knall sesong for Lillestrøm og at han forlater oss til fordel for Leeds er ingen bombe.
3-goal mot RBK i cupen og over 10 seriemål i 2004 er det ikke rart at en tent islending vil ha nye utfordringer.
Men takker Gylfi for det han har gjort på Åråsen. 8)Kommentar
Kommentar