Vår skjebne forsegles kanskje ikke i kveld, men veldig mye vil bli avgjort. Uten seier mot Odd er det vanskelig å se lys i tunnelen. Vi fommer med fattige 2-11 i målforskjell på de siste 4 seriekampene, og kun fortsatt kun det ene poenget mot RBK i manns minne. Odd på sin side tok et sterkt poeng borte mot Viking sist, og har en uavgjort mot KBK og seier mot Tromsø å kunne se tilbake på. Med tap i kveld blir det vanskelig å se muligheten for videre eliteseriespill. Nok en gang er Tore Hansen satt opp som dommer, og så får vi se om han har en god kamp igjen i seg.
Odd er på mange måter et speilbilde av oss om dagen. Mange aldrende spillere og flere gode som etter min magefølelse underpresterer. Er fristet til å si at vi møter oss i døra i denne kampen.
I følge treningstråden ser sannsynligvis dagens lagoppstilling slik ut:
Mads
Erling-Ruben-Martin-Mohanad
Marius-Kevin-Vebjørn
Alex-Thomas-Felix
Det store spørsmålet er hvor lenge Erling holder. Å starte med han virker som en gambling av dimensjoner med tanke på historikken denne sesongen. Videre er spørsmålet om hvorvidt bærebjelkene i laget møter opp. Dersom Ruben, Lehne og Kitolano gjør jobben bør dette gå bra, men jeg er jaggu ikke sikker på om de klarer å mobilisere i de siste avgjørende kampene. I så måte blir dette en test av Fagermos evner som trener. Var Molde-kampen det ene blaffet som hver eneste trener har fått denne sesongen eller klarer han å heve lagets bunnivå nok til at vi på mirakuløst vis redder plassen?
Odd er på mange måter et speilbilde av oss om dagen. Mange aldrende spillere og flere gode som etter min magefølelse underpresterer. Er fristet til å si at vi møter oss i døra i denne kampen.
I følge treningstråden ser sannsynligvis dagens lagoppstilling slik ut:
Mads
Erling-Ruben-Martin-Mohanad
Marius-Kevin-Vebjørn
Alex-Thomas-Felix
Det store spørsmålet er hvor lenge Erling holder. Å starte med han virker som en gambling av dimensjoner med tanke på historikken denne sesongen. Videre er spørsmålet om hvorvidt bærebjelkene i laget møter opp. Dersom Ruben, Lehne og Kitolano gjør jobben bør dette gå bra, men jeg er jaggu ikke sikker på om de klarer å mobilisere i de siste avgjørende kampene. I så måte blir dette en test av Fagermos evner som trener. Var Molde-kampen det ene blaffet som hver eneste trener har fått denne sesongen eller klarer han å heve lagets bunnivå nok til at vi på mirakuløst vis redder plassen?
Kommentar