Runde 26: LSK - Odd, søndag 27.10, kl. 17.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4667

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Dette er noe som bekymrer meg. Det ekstreme sløseriet til Thomas. Igår, kunne putta 3. Dette minner så jævlig om hva han presterte i 2019 at jeg mister nattesøvnen. Nå må du opp i ringa Thomas!!!
    Kommer vi oss helskinna gjennom resten av sesongen, så ser jeg frem til at Diop spiller seg opp i vinter og virkelig truer TLO. Thomas er en klubblegende og en hedersmann, men det er på tide å slippe til nye krefter snart. Han kan få være mentor og super-sub sammen med Gjermund i 2025. KP skal få et år på seg før jeg begynner å forvente noe særlig.

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9539

Thomas bør ikke få flere minutter i år.

Finner jo ikke mål i en mål-butikk!

Driter i arbeidsraten hans. Helt sjanseløs der det virkelig betyr noe.

Står med faens angst og analyserer hva han skal gjøre, får panikk, pajjer helt og skyter rett på keeper, forsvarsspiller eller uttafor istedenfor å bare rulle ballen inntil en stolpe.

Og de føkkings headingene hans? Ta nå et saksespark som en ok spiss ville gjort da, når du veit at hodestøta blir veike som faen siden du må trekke ut i banen osv.

Men han er nå utvalgt av Fagermo da, så ut å trene avslutninger da!!!

Kommentar

• BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1441

Opprinnelig skrevet av knut
        Thomas bør ikke få flere minutter i år.

Finner jo ikke mål i en mål-butikk!

Driter i arbeidsraten hans. Helt sjanseløs der det virkelig betyr noe.

Står med faens angst og analyserer hva han skal gjøre, får panikk, pajjer helt og skyter rett på keeper, forsvarsspiller eller uttafor istedenfor å bare rulle ballen inntil en stolpe.

Og de føkkings headingene hans? Ta nå et saksespark som en ok spiss ville gjort da, når du veit at hodestøta blir veike som faen siden du må trekke ut i banen osv.

Men han er nå utvalgt av Fagermo da, så ut å trene avslutninger da!!!
        Jeg synes selv Lehne er oppskrytt, men å hevde at han er så dårlig at han ikke burde spille mer i år er selvsagt helt håpløst.

Eliteseriens beste spiss? Ikke i nærheten!

God nok for å spille på dette laget? Absolutt!

Når det gjelder neste sesong så bør han ikke være med, med mindre han aksepterer å være en rotasjonsspiller eller backup. Troppen må fornyes og Lehne er på vei ned.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2365

Vil snu litt på det i fht Lehne. Endelig kommer vi inn i boks med flere folk, har gjenvinning på 25 meter, slår innlegg høyt, flatt, 45 - alle varianter. Lehne har knapt sett ballen på 5-6 kamper. Nå kommer han plutselig til 5 relativt store sjanser. Ikke rart han er litt kald, men han er der. Fortsetter vi på den måten kan det godt hende han setter 2 mot Haugesund. Jeg synes faktisk Lehne var knallgod i går, bortsett fra på det viktigste. Jeg er helt sikker på at Diop hadde scoret minst ett mål på de samme sjansene, men tviler på at han hadde fått de samme sjansene.

Kommentar

• Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4667

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
            Vil snu litt på det i fht Lehne. Endelig kommer vi inn i boks med flere folk, har gjenvinning på 25 meter, slår innlegg høyt, flatt, 45 - alle varianter. Lehne har knapt sett ballen på 5-6 kamper. Nå kommer han plutselig til 5 relativt store sjanser. Ikke rart han er litt kald, men han er der. Fortsetter vi på den måten kan det godt hende han setter 2 mot Haugesund. Jeg synes faktisk Lehne var knallgod i går, bortsett fra på det viktigste. Jeg er helt sikker på at Diop hadde scoret minst ett mål på de samme sjansene, men tviler på at han hadde fått de samme sjansene.
            Var jo drepen for selvtilliten hans at målet mot Viking ble strøket. Endelig leverte han en perfekt avslutning, men så kommer fuckings VAR og stjeler målet hans på i beste fall meget tvilsomme bilder. Siden den gang har vi blitt røvet av VAR i hver bidige seriekamp. Som sagt, vi får ingen hjelp i år. Flyt er det bare å glemme. Vi trenger prestasjoner som mot Odd hvor vi er det soleklart beste laget. Det er ikke alle som kan slå Glimt 3-2 med en xG på 1,26 mot 3,56 xGA og i tillegg score offsidemål (hvis vi setter kampen vår mot Brann som fasit) og slippe unna en ganske klar straffe mot. Flyt er en vanvittig undervurdert faktor i fotball, og vi har hatt null siden Georgson pakka sekken.
            Last edited by Kanarivogel89; 29.10.2024, 09:07.

Kommentar

• Håvard Ottesen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2012
              • 159

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Var jo drepen for selvtilliten hans at målet mot Viking ble strøket. Endelig leverte han en perfekt avslutning, men så kommer fuckings VAR og stjeler målet hans på i beste fall meget tvilsomme bilder. Siden den gang har vi blitt røvet av VAR i hver bidige seriekamp. Som sagt, vi får ingen hjelp i år. Flyt er det bare å glemme. Vi trenger prestasjoner som mot Odd hvor vi er det soleklart beste laget. Det er ikke alle som kan slå Glimt 3-2 med en xG på 1,26 mot 3,56 xGA og i tillegg score offsidemål (hvis vi setter kampen vår mot Brann som fasit) og slippe unna en ganske klar straffe mot. Flyt er en vanvittig undervurdert faktor i fotball, og vi har hatt null siden Georgson pakka sekken.
              Den flyten er det i alle fall bare å glemme mot Brann i Bergen. De siste tre-fire oppgjøra mot Brann har vært så stang ut i alle avgjørende situasjoner at det er langt forbi mistenkelig

Kommentar

• EPA
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2013
                • 220

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                100% enig. Er så lei av å høre/lese at Lehne er så dårlig at han må avskiltes. Han har hatt null hjelp i store deler av sesongen og da blir det vanskelig å skape stort alene. I denne kampen fikk han endelig litt hjelp med løp i boks, innlegg fra kantene osv osv. Da ser man at han plutselig kommer til en drøss med halvsjanser, og selv om han ikke fikk kreditert målpoeng i denne kampen er det bare tilfeldigheter som gjør at han ikke scorer et par.
                Dersom laget fortsetter å skape i nærheten av like mange sjanser fremover er jeg helt trygg på at han vil levere.

Kommentar

• Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 438

Opprinnelig skrevet av EPA

100% enig. Er så lei av å høre/lese at Lehne er så dårlig at han må avskiltes. Han har hatt null hjelp i store deler av sesongen og da blir det vanskelig å skape stort alene. I denne kampen fikk han endelig litt hjelp med løp i boks, innlegg fra kantene osv osv. Da ser man at han plutselig kommer til en drøss med halvsjanser, og selv om han ikke fikk kreditert målpoeng i denne kampen er det bare tilfeldigheter som gjør at han ikke scorer et par.
                  Dersom laget fortsetter å skape i nærheten av like mange sjanser fremover er jeg helt trygg på at han vil levere.
                  Problemet er ikke bare sjansene han brenner, men at han bruker kreftene feil og heller ikke er spesielt god i det oppbyggende spillet. Flere ganger mot Odd kunne han tatt ned kula, men lot seg stresse og rotet den bort. Lehne gjør en helhjertet jobb, og ingen kan ta ham på det, men ellers peker pila utvilsomt nedover.

Kommentar

• kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2429

Opprinnelig skrevet av Svart og gul

Problemet er ikke bare sjansene han brenner, men at han bruker kreftene feil og heller ikke er spesielt god i det oppbyggende spillet. Flere ganger mot Odd kunne han tatt ned kula, men lot seg stresse og rotet den bort. Lehne gjør en helhjertet jobb, og ingen kan ta ham på det, men ellers peker pila utvilsomt nedover.
                    Er dessverre enig, men vi har pdd ingen alternativer. Anser ikke Diop som et seriøst alternativ vi kan satse på nå i dødskampen.
                    Så vi får bare håpe han viser et snev fordums storhet i de gjenstående kampene.

Kommentar

Working...