Nok en kamp hvor kun seier er godt nok. Med seier er vi oppe på kvalik og los på sikker plass. Vi har vunnet de to siste mot Haugesund, og de på sin side har ikke scoret mål på fem kamper. De klarte uavgjort mot Kåffa, og tapt for RBK, Brann og Molde. Jeg har troen på at dersom vi har samme innsats som mot Odd, så går det bra. Skåret i gleden er at Va er ute med karantene. Laget ser nok derfor slik ut:
Mads
Erling-Ruben-Martin-Mohanad
Marius-Kevin-Vebjørn
Alex-Thomas-Eric
Det virker som at mange heller ser Karlsbakk eller Bolly på venstrevingen, men mest sannsynlig vil Kitolano få sjansen fra start. Ellers må vi bare be til høyere makter om at Erling tåler nye 90 min. Må til slutt nevne at Rohit Saggi skal dømme oppgjøret. Som med Tore Hansen har han hatt rykte på seg for å være landets beste dommer, men jeg klarer ikke å skille han fra resten.
Mads
Erling-Ruben-Martin-Mohanad
Marius-Kevin-Vebjørn
Alex-Thomas-Eric
Det virker som at mange heller ser Karlsbakk eller Bolly på venstrevingen, men mest sannsynlig vil Kitolano få sjansen fra start. Ellers må vi bare be til høyere makter om at Erling tåler nye 90 min. Må til slutt nevne at Rohit Saggi skal dømme oppgjøret. Som med Tore Hansen har han hatt rykte på seg for å være landets beste dommer, men jeg klarer ikke å skille han fra resten.
Kommentar