Det er et mysterie at laget fortsetter med soneforsvaret på defensiv dødball. Det har vært et stygt skue i altfor lang tid. Et lag med så mye hodestyrke skal ikke slippe inn så enkle mål. Vi ser gang på gang at markerngsspillerne mister mannen sin. La våre beste hodespillere markere ut motstanderens beste, og så kan vi ha en på første stolpe til å renske unna. Internasjonal fotball kan sikkert vise til statistikker som beviser sonemarkeringens fortreffelighet, men når vårt lag ikke mestrer det så må noe gjøres. Noe burde vært gjort for lenge siden.
Runde 27; LSK - Haugesund, søndag 3\11, kl. 17.00
Collapse
X
-
Det er et mysterie at laget fortsetter med soneforsvaret på defensiv dødball. Det har vært et stygt skue i altfor lang tid. Et lag med så mye hodestyrke skal ikke slippe inn så enkle mål. Vi ser gang på gang at markerngsspillerne mister mannen sin. La våre beste hodespillere markere ut motstanderens beste, og så kan vi ha en på første stolpe til å renske unna. Internasjonal fotball kan sikkert vise til statistikker som beviser sonemarkeringens fortreffelighet, men når vårt lag ikke mestrer det så må noe gjøres. Noe burde vært gjort for lenge siden.Kommentar
-
Det er et mysterie at laget fortsetter med soneforsvaret på defensiv dødball. Det har vært et stygt skue i altfor lang tid. Et lag med så mye hodestyrke skal ikke slippe inn så enkle mål. Vi ser gang på gang at markerngsspillerne mister mannen sin. La våre beste hodespillere markere ut motstanderens beste, og så kan vi ha en på første stolpe til å renske unna. Internasjonal fotball kan sikkert vise til statistikker som beviser sonemarkeringens fortreffelighet, men når vårt lag ikke mestrer det så må noe gjøres. Noe burde vært gjort for lenge siden.
Noen som har oversikt over hvor mange ganger vi har slippi inn på corner fordi vi ikke har mann på stolpene for å kunne sette dem i offside? (Klarer ikke telle så langt)Kommentar
-
Noen som har oversikt over hvor mange ganger vi har klart å sette motstander i offside på corner imot siden vi begynte med det? (0)
Noen som har oversikt over hvor mange ganger vi har slippi inn på corner fordi vi ikke har mann på stolpene for å kunne sette dem i offside? (Klarer ikke telle så langt)Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Jeg er mer opptatt av at Garnås og Ruben stod i soner fremfor å ta ut de beste hodespillerne til motstanderen. Jeg kan se Lehne rydde unna på første stolpe og falle ned på stolpen dersom ballen går over han, men å la Krygård få jobben med å markere Diarra, Åsen dekke Valsvik på Godset, osv.
Men vi ser jo gang på gang at det ikke fungerer, galskap å ikke prøve noe nytt. Hvor mange år har vi klaga på detta nå? 4?Kommentar
-
Altså, Krygård til å ta ut Diarra på corner? Er så hjernedødt som det får blitt. Ser han tar på seg skylda, men dette er jo bare feil prioriteringer.👍 3Kommentar
-
Enig i at det er helt høl i hue ja, samtidig angriper jo ikke Diarra noe rom heller, han vandrer bare inn på første stolpe. Det må jo være en av de store gutta sin sone hvis vi på død og liv skal spille sone der, duellen bak Lehne som stuper ut fra første stolpe.👍 1Kommentar
-
Lehne første sone/Liseth, Gabrielsen/Bærtelsen, Roseth/Fredriksen, Lundemo/Niyukuri. Hvem ville du hatt på Diarra?Kommentar
-
Jeg syns også det er svakt av Hedenstad å ikke gå ut og ta den. Den ville en trygg og god keeper ha tatt.
Fryktet på forhånd at dette ville bli en for tøff kamp for oss nettopp på grunn av keeperne. Selvik er en matchvinner, og FKH-keepere er som regel guddommelige mot Lillestrøm. Samtidig har Hedenstad vært alt annet enn en matchvinner i år med unntak av kampen mot Odd.
Men så var vi jo så tafatte i går at Selvik ikke trengte å lever noen praktkamp.👍 1Kommentar
-
Jeg syns også det er svakt av Hedenstad å ikke gå ut og ta den. Den ville en trygg og god keeper ha tatt.
Fryktet på forhånd at dette ville bli en for tøff kamp for oss nettopp på grunn av keeperne. Selvik er en matchvinner, og FKH-keepere er som regel guddommelige mot Lillestrøm. Samtidig har Hedenstad vært alt annet enn en matchvinner i år med unntak av kampen mot Odd.
Men så var vi jo så tafatte i går at Selvik ikke trengte å lever noen praktkamp.👍 2Kommentar
-
Men så var vi jo så tafatte i går at Selvik ikke trengte å lever noen praktkamp.
Blakern (fagmann) melder det du skriver her, og blir møtt av total stillhet fra resten. Altså, de nekter totalt å snakke om, eller så mye som å anerkjenne det.
Kommentar
-
Mads er vel dessverre en av de opphausede hellige kuene som ikke skal kritiseres!Elska þetta félagKommentar
-
Hadde tenkt å sette meg ned og høre Dødball nå, men tror jeg dropper det. Blir bare provosert av all svadaen. Blaker’n er kanskje en løs kanon på dekk, men han tør i hvert fall å melde litt. Disse to andre er helt håpløse. Chrizza får aldri komme til orde, så hun er selvsagt unnskyldt👍 1Kommentar
Kommentar