Noen som klarer å se at dette er offside? Tatt nøyaktig da ballen ble slått. Synd vi ikke fikk sett streken..
Runde 28: Brann - LSK, lørdag 9/11, kl. 18.00
Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X
-
Fra det bildet der klarer jeg ikke en gang å se hvilken situasjon det var, men antar at det skal være da Alex har en ball i nettet. Det er offside. Jeg var helt sikker på at han var i offside da pasningen gikk, og jeg var helt sikker på at det ville bli annulert, så jubla ikke da den gikk inn. Jeg var like sikker da jeg så reprisen. Ikke noe å lure på.👍 4Kommentar
-
Komisk hvor lite flyt vi har i år. Jeg er ikke overrasket over resultatet, men fy flate så dårlig betalt vi har fått siden AG dro. Murphys lov så det synger etter. Men det er jo sånt som betegner nedrykkslag.Kommentar
-
Fra det bildet der klarer jeg ikke en gang å se hvilken situasjon det var, men antar at det skal være da Alex har en ball i nettet. Det er offside. Jeg var helt sikker på at han var i offside da pasningen gikk, og jeg var helt sikker på at det ville bli annulert, så jubla ikke da den gikk inn. Jeg var like sikker da jeg så reprisen. Ikke noe å lure på.Kommentar
-
Men for en prestasjon da! Han vil gi oss mye morro! X-faktor vi sårt trenger. Bare han begynner å jobbe bakover såI år så tar vi altKommentar
-
👍 3Kommentar
-
Ett år igjen av kontrakten. Vi MÅ ha en forsvarssjef hvis vi skal kunne drømme om å bli en klubb å regne med igjen. Han bør få dobbelt lønn av de to "bærebjelkene" på femårs-kontrakter hvis han kan overtales til bli/forlenge.Elska þetta félagKommentar
-
👍 5Kommentar
-
Poenget mitt var heller ikke hvorvidt jeg jubla, men at offsiden framsto som såpass klar. Mulig jeg misforsto, men oppfattet det som at du stilte spørsmål ved avgjørelsen. Det var ikke et åpenbart VAR innlegg.Kommentar
-
Jeg så kampen på TV og sa Se nå, nå scorer vi...(fordi jeg så det var offside).. ja se der svarte i helvette så uflaks!!Kommentar
-
Kommentar
-
Fra det bildet der klarer jeg ikke en gang å se hvilken situasjon det var, men antar at det skal være da Alex har en ball i nettet. Det er offside. Jeg var helt sikker på at han var i offside da pasningen gikk, og jeg var helt sikker på at det ville bli annulert, så jubla ikke da den gikk inn. Jeg var like sikker da jeg så reprisen. Ikke noe å lure på.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Så kampen litt sånn delvis på en mobilskjerm. Syns det var litt offervilje i går og litt kjempe med nebb og klør-holdning.
Klart VAR ikke skal annullere 1-0 til Brann. Den bør Hobber dømme på uten noe mer fuss. Han er nede og fullfører en dribling med hånda.
Over to og et halvt minutt gikk fra straffa blei blåst til kampen blei satt i gang igjen. Dommer legger til tretti ekstra sekunder og der klarer jeg bare ikke å akseptere!!!!!!! Nå veit jo vi fugler at LSK hadde brukt tilleggstida til å trille ball i forsvaret, men i teorien er to minutter i en sånn desperat stemning for begge lag på slutten av kampen enormt mye tid! Der blir vi rana for en mulighet. Piss.👍 1Kommentar
-
Så kampen litt sånn delvis på en mobilskjerm. Syns det var litt offervilje i går og litt kjempe med nebb og klør-holdning.
Klart VAR ikke skal annullere 1-0 til Brann. Den bør Hobber dømme på uten noe mer fuss. Han er nede og fullfører en dribling med hånda.
Over to og et halvt minutt gikk fra straffa blei blåst til kampen blei satt i gang igjen. Dommer legger til tretti ekstra sekunder og der klarer jeg bare ikke å akseptere!!!!!!! Nå veit jo vi fugler at LSK hadde brukt tilleggstida til å trille ball i forsvaret, men i teorien er to minutter i en sånn desperat stemning for begge lag på slutten av kampen enormt mye tid! Der blir vi rana for en mulighet. Piss.
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Det er sant, udiskutabel offside (jeg hadde samme reaksjon). Derimot er Kitolano ikke offside når flagget går opp noen minutter senere. Han klarer ikke å dempe ballen, men den er løs og i lufta, og vi har en mann inn i duell med midtstopperen, og så blåser dommeren. Det var en mulig kjempesjanse vi ble snytt for.Kommentar
Kommentar