Runde 28: Brann - LSK, lørdag 9/11, kl. 18.00

Collapse
Dette er et klistret emne.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1265

Noen som klarer å se at dette er offside? Tatt nøyaktig da ballen ble slått. Synd vi ikke fikk sett streken..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2364

Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Noen som klarer å se at dette er offside? Tatt nøyaktig da ballen ble slått. Synd vi ikke fikk sett streken..
      Fra det bildet der klarer jeg ikke en gang å se hvilken situasjon det var, men antar at det skal være da Alex har en ball i nettet. Det er offside. Jeg var helt sikker på at han var i offside da pasningen gikk, og jeg var helt sikker på at det ville bli annulert, så jubla ikke da den gikk inn. Jeg var like sikker da jeg så reprisen. Ikke noe å lure på.

Kommentar

• Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4665

Komisk hvor lite flyt vi har i år. Jeg er ikke overrasket over resultatet, men fy flate så dårlig betalt vi har fått siden AG dro. Murphys lov så det synger etter. Men det er jo sånt som betegner nedrykkslag.

Kommentar

• fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1265

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

Fra det bildet der klarer jeg ikke en gang å se hvilken situasjon det var, men antar at det skal være da Alex har en ball i nettet. Det er offside. Jeg var helt sikker på at han var i offside da pasningen gikk, og jeg var helt sikker på at det ville bli annulert, så jubla ikke da den gikk inn. Jeg var like sikker da jeg så reprisen. Ikke noe å lure på.
          Ja, dette er selvsagt målet som ble annullert. Poenget mitt er at bildene som VAR benytter seg av ikke nødvendigvis viser om avgjørelsen er rett, ikke om du ikke jubla eller ei.

Kommentar

• bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2994

Ja, dette er selvsagt målet som ble annullert. Poenget mitt er at bildene som VAR benytter seg av ikke nødvendigvis viser om avgjørelsen er rett, ikke om du ikke jubla eller ei.
            Men for en prestasjon da! Han vil gi oss mye morro! X-faktor vi sårt trenger. Bare han begynner å jobbe bakover så
            I år så tar vi alt

Kommentar

• Dumbo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 515

Krysser bare fingrene for at vi beholder Roseth og Va. Jeg er slett ikke pesimist på sikt, selv om vi rykker ned i år.

Kommentar

• bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2994

Opprinnelig skrevet av Dumbo
                Krysser bare fingrene for at vi beholder Roseth og Va. Jeg er slett ikke pesimist på sikt, selv om vi rykker ned i år.
                Roseth er tapt. Bare å innse det. Håper Garnås blir med videre jeg. Eneste i stallen som kan minne om en ekte LSK spiller
                I år så tar vi alt

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4260

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Roseth er tapt. Bare å innse det. Håper Garnås blir med videre jeg. Eneste i stallen som kan minne om en ekte LSK spiller
                  Ett år igjen av kontrakten. Vi MÅ ha en forsvarssjef hvis vi skal kunne drømme om å bli en klubb å regne med igjen. Han bør få dobbelt lønn av de to "bærebjelkene" på femårs-kontrakter hvis han kan overtales til bli/forlenge.
                  Elska þetta félag

Kommentar

• Dumbo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2004
                    • 515

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Garnås duger i OBOS, men neppe i Eliteserien.

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2994

Overbevist om at han hadde gjort en bedre jobb enn Ruben i år om han hadde fått sjansen uten at det sier så mye selvfølgelig
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2364

Poenget mitt var heller ikke hvorvidt jeg jubla, men at offsiden framsto som såpass klar. Mulig jeg misforsto, men oppfattet det som at du stilte spørsmål ved avgjørelsen. Det var ikke et åpenbart VAR innlegg.

Kommentar

• Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 602

Poenget mitt var heller ikke hvorvidt jeg jubla, men at offsiden framsto som såpass klar. Mulig jeg misforsto, men oppfattet det som at du stilte spørsmål ved avgjørelsen. Det var ikke et åpenbart VAR innlegg.
                          Jeg så kampen på TV og sa Se nå, nå scorer vi...(fordi jeg så det var offside).. ja se der svarte i helvette så uflaks!!

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6101

Sander Moen Foss derimot har vel vist at han holder i eliteserien tidligere. Burde være mulig å få han til å prestere bra nok til OBOS-opprykk?

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7134

Det er sant, udiskutabel offside (jeg hadde samme reaksjon). Derimot er Kitolano ikke offside når flagget går opp noen minutter senere. Han klarer ikke å dempe ballen, men den er løs og i lufta, og vi har en mann inn i duell med midtstopperen, og så blåser dommeren. Det var en mulig kjempesjanse vi ble snytt for.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Håvard Ottesen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2012
                                • 159

Så kampen litt sånn delvis på en mobilskjerm. Syns det var litt offervilje i går og litt kjempe med nebb og klør-holdning.

Klart VAR ikke skal annullere 1-0 til Brann. Den bør Hobber dømme på uten noe mer fuss. Han er nede og fullfører en dribling med hånda.

Over to og et halvt minutt gikk fra straffa blei blåst til kampen blei satt i gang igjen. Dommer legger til tretti ekstra sekunder og der klarer jeg bare ikke å akseptere!!!!!!! Nå veit jo vi fugler at LSK hadde brukt tilleggstida til å trille ball i forsvaret, men i teorien er to minutter i en sånn desperat stemning for begge lag på slutten av kampen enormt mye tid! Der blir vi rana for en mulighet. Piss.

Kommentar

• maurakanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 641

Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
                                  Så kampen litt sånn delvis på en mobilskjerm. Syns det var litt offervilje i går og litt kjempe med nebb og klør-holdning.

Klart VAR ikke skal annullere 1-0 til Brann. Den bør Hobber dømme på uten noe mer fuss. Han er nede og fullfører en dribling med hånda.

Over to og et halvt minutt gikk fra straffa blei blåst til kampen blei satt i gang igjen. Dommer legger til tretti ekstra sekunder og der klarer jeg bare ikke å akseptere!!!!!!! Nå veit jo vi fugler at LSK hadde brukt tilleggstida til å trille ball i forsvaret, men i teorien er to minutter i en sånn desperat stemning for begge lag på slutten av kampen enormt mye tid! Der blir vi rana for en mulighet. Piss.
                                  Stussa over det selv. Veldig merkelig. Burde spilt til 97.
                                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2364

Opprinnelig skrevet av trigz

Det er sant, udiskutabel offside (jeg hadde samme reaksjon). Derimot er Kitolano ikke offside når flagget går opp noen minutter senere. Han klarer ikke å dempe ballen, men den er løs og i lufta, og vi har en mann inn i duell med midtstopperen, og så blåser dommeren. Det var en mulig kjempesjanse vi ble snytt for.
                                    Enig. Her så vi det samme i begge situasjonene.

Kommentar

Working...