Runde 28: Brann - LSK, lørdag 9/11, kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2364

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Totalt sett var det ingen dårlig kamp, men det går jo faen ikke når vi har den fine egenskapen til å slippe inn på overtid i begge omgangene.
    Dette var en veldig god prestasjon, men lag som sliter får gjerne en i trynet.

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7134

Individuelle feil, som vanlig, i begge ender av banen. Fy faen. Takk og adjø.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2364

Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
        En typisk kamp mot Brann, og en typisk kamp i 2024. Slipper inn mål på overtid i begge omgangene. Laget en unødvendig straffe på overtid. En litt billig straffe som vi aldri i verden hadde fått.

Tenk så vakkert det hadde vært om Røssing-Lelesiit hadde startet 20cm lengre tilbake. Men fotballen er ikke vakker. Sånn er det bare.
        Straffa er soleklar. Klar nok til at VAR ville tatt den uansett hvilken vei. Ellers enig.

Kommentar

• P0P_Corn
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2004
          • 181

En typisk kamp mot Brann, og en typisk kamp i 2024. Slipper inn mål på overtid i begge omgangene. Laget en unødvendig straffe på overtid. En litt billig straffe som vi aldri i verden hadde fått.

Tenk så vakkert det hadde vært om Røssing-Lelesiit hadde startet 20cm lengre tilbake. Men fotballen er ikke vakker. Sånn er det bare.
          Hobber hadde nok funnet noe...

Frustrerende, ok kamp, men som alle sier, mye av det samme som før i år...

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4262

Man får trøste seg med at ett poeng heller ikke hadde vært nok i dag.
            Elska þetta félag

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2364

Opprinnelig skrevet av occean-fan!
              Brann er ikke så gode. Irriterende flyt på de. Fin kamp av oss. Ganske 50/50 hvem som.vant
              Vi lurer oss selv hvis vi tror det var tilfeldig. Hadde Odd scora først mot oss, hadde den kampen ligna ganske mye på Haugesund kampen. (Men også motsatt)

Kommentar

• Kjøttkaka
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2012
                • 325

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

Straffa er soleklar. Klar nok til at VAR ville tatt den uansett hvilken vei. Ellers enig.
                Jeg får ikke sett situasjonen igjen, men basert på reaksjonene er den nok sikkert helt riktig.

Men jeg er også like sikker på at vi aldri i verden hadde fått straffe om det var andre veien.

Kommentar

• ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2509

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                  Totalt sett var det ingen dårlig kamp, men det går jo faen ikke når vi har den fine egenskapen til å slippe inn på overtid i begge omgangene.
                  Slippe inn? I førsteomgangen? Når var det slutt at ballen i hånda var hands? Bortdømt.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2364

Opprinnelig skrevet av P0P_Corn

Hobber hadde nok funnet noe...

Frustrerende, ok kamp, men som alle sier, mye av det samme som før i år...
                    Hobber er en av få dommere jeg virkelig misliker, men bortsett fra at en del marginale avgjørelser som alle gikk for hjemmelaget var det ingenting å si på ham.

Kommentar

• MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3492

Satt med følelsen av at dette ikke ville gå når vi bare klinket ball i hytt og pine de siste minuttene, og dessverre fikk jeg rett. Alt i alt en god kamp, men nok en gang kommer vi til kort. Lehne fortsetter å vise at han er fullstendig blottet for målteft om dagen. Enten var han langt fra der ballen kom eller så var han fullstendig på etterskudd. Klarer ikke å se at han skal score noe mer i år.

Ellers var det brukbart over hele linja, og Kitolano hadde et brukbart innhopp. Bolly derimot viste ingenting. Jeg skjønte mindre når han kom nn for Va fremfor Lehne. Til slutt blir det spennende å se hvor lenge Knutzon blir ute og hva Fagermo gjør dersom han må rokkere. Lundemo er ute mot Sandefjord, så det er ikke godt å si hvor Hoff evt spiller.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• brisbane-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2006
                        • 597

På RB melder Rydje at vi er på full fart mot OBOS.
                        Hæ?
                        Gabrielsen melder 6 poeng på de to siste i tv2 intervjuet

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2364

Jeg får ikke sett situasjonen igjen, men basert på reaksjonene er den nok sikkert helt riktig.

Men jeg er også like sikker på at vi aldri i verden hadde fått straffe om det var andre veien.
                          Jeg er nesten sikker på at vi ikke kommer til å spille oss til den type situasjoner i 3 minutter på overtid. Straffa er så klar at det trenger du derimot ikke tvile på.

Kommentar

• P0P_Corn
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Apr 2004
                            • 181

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

Hobber er en av få dommere jeg virkelig misliker, men bortsett fra at en del marginale avgjørelser som alle gikk for hjemmelaget var det ingenting å si på ham.
                            Neida, men du ser jo intensjonen hans? Første straffa, hvordan han blåser på vår corner, hvordan han legger til 23 sekunder på slutten, den straffe tok vel litt mer enn det å gjennomføre? (Hands før 1-0 er marginal, men han drar ballen fremover, de drar fordel av at Røssing er ute av posisjon osv...)

Men det er ikke han som ødelegger nei. Bare en nyttig idiot å få utt litt frustrasjon på...

Kommentar

• plantemiddel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2012
                              • 821

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                              På RB melder Rydje at vi er på full fart mot OBOS.
                              Hæ?
                              Gabrielsen melder 6 poeng på de to siste i tv2 intervjuet
                              Her får vi bare håpe at Gabrielsen føler seg for god for OBOS og finner seg en annen klubb neste år

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4262

Opprinnelig skrevet av plantemiddel

Her får vi bare håpe at Gabrielsen føler seg for god for OBOS og finner seg en annen klubb neste år
                                Lett! Han er jo god nok for Premier League!
                                Elska þetta félag

Kommentar

• Henke25
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2018
                                  • 132

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Lett! Han er jo god nok for Premier League!
                                  Han hadde gått rett inn på Brighton. Lett. Kapteinsemne.

Kommentar

• bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2994

Opprinnelig skrevet av plantemiddel

Gjør som vanlig helt utrolig mye rart idag og men idag har han jo i hvert fall et kroppsspråk hvor han viser at han vil kjempe. Er jo noe
                                    I år så tar vi alt

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2364

Opprinnelig skrevet av P0P_Corn

Neida, men du ser jo intensjonen hans? Første straffa, hvordan han blåser på vår corner, hvordan han legger til 23 sekunder på slutten, den straffe tok vel litt mer enn det å gjennomføre? (Hands før 1-0 er marginal, men han drar ballen fremover, de drar fordel av at Røssing er ute av posisjon osv...)

Men det er ikke han som ødelegger nei. Bare en nyttig idiot å få utt litt frustrasjon på...
                                      Han har ikke noen annen intensjon enn å dømme kampen på en god måte. Alt annet blir for dumt å si. Straffa må han bedømme relativt rett bakfra. Vanskelig fra hans posisjon å se. Corneren reagerte jeg også på. Synes ikke vi var noe verre enn Brann i feltet der, men han hadde bestemt seg. Mulig han så noe vi andre ikke så. Jeg reagerte også på tillegget i tid, mener det burde vært spilt halvannet minutt ekstra. Hadde vi fått annulert mål etter en slik handssituasjon tror jeg vi hadde vært ganske forbanna. Den er vanskelig, men synes faktisk den er grei. TLO blir holdt 3-4 ganger uten å få noe, mens tilsvarende ble dømt mot ham. Bla mot slutten da han vender bort en mann, blir holdt klart slik at han ikke kommer opp i situasjonen, og det ender med frispark mot ham. Alt for mange av dem, ellers helt greit dømt.

Kommentar

• Pad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2022
                                        • 760

Den kampen Hobber dømmer er ekstremt skeiv. Bommer ikke grovt på de store, men den corneren etter 76 min er helt vill. Ser det ikke på tv, men han har fløyta i munnen FØR corneren slås. Og den straffen tar altså 2,5 min. Legger til 30 sek.

Kommentar

• maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1289

Gi Fagermo kontrakt og carte blanche til opprydding i spillerstalen. Ny sportssjef inn, og LSK rykker like lett opp igjen som enga i år. Det jeg derimot er redd for er at det er jævlig mange som vil klamre seg til masta og kaste beskyldninger i øst og vest etter denne sesongen. Det aller verste som kan skje nå er at vi ansetter nok en trener som liksom er fresh og fin men uten den tyngden som LSK må ha på trenersiden.

Kommentar

Working...