Runde 28: Brann - LSK, lørdag 9/11, kl. 18.00
Collapse
X
-
-
En typisk kamp mot Brann, og en typisk kamp i 2024. Slipper inn mål på overtid i begge omgangene. Laget en unødvendig straffe på overtid. En litt billig straffe som vi aldri i verden hadde fått.
Tenk så vakkert det hadde vært om Røssing-Lelesiit hadde startet 20cm lengre tilbake. Men fotballen er ikke vakker. Sånn er det bare.Kommentar
-
En typisk kamp mot Brann, og en typisk kamp i 2024. Slipper inn mål på overtid i begge omgangene. Laget en unødvendig straffe på overtid. En litt billig straffe som vi aldri i verden hadde fått.
Tenk så vakkert det hadde vært om Røssing-Lelesiit hadde startet 20cm lengre tilbake. Men fotballen er ikke vakker. Sånn er det bare.
Frustrerende, ok kamp, men som alle sier, mye av det samme som før i år...Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg er også like sikker på at vi aldri i verden hadde fått straffe om det var andre veien.
Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1👎 1Kommentar
-
Satt med følelsen av at dette ikke ville gå når vi bare klinket ball i hytt og pine de siste minuttene, og dessverre fikk jeg rett. Alt i alt en god kamp, men nok en gang kommer vi til kort. Lehne fortsetter å vise at han er fullstendig blottet for målteft om dagen. Enten var han langt fra der ballen kom eller så var han fullstendig på etterskudd. Klarer ikke å se at han skal score noe mer i år.
Ellers var det brukbart over hele linja, og Kitolano hadde et brukbart innhopp. Bolly derimot viste ingenting. Jeg skjønte mindre når han kom nn for Va fremfor Lehne. Til slutt blir det spennende å se hvor lenge Knutzon blir ute og hva Fagermo gjør dersom han må rokkere. Lundemo er ute mot Sandefjord, så det er ikke godt å si hvor Hoff evt spiller.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
På RB melder Rydje at vi er på full fart mot OBOS.
Hæ?
Gabrielsen melder 6 poeng på de to siste i tv2 intervjuet😂 1Kommentar
-
Jeg er nesten sikker på at vi ikke kommer til å spille oss til den type situasjoner i 3 minutter på overtid. Straffa er så klar at det trenger du derimot ikke tvile på.Kommentar
-
Men det er ikke han som ødelegger nei. Bare en nyttig idiot å få utt litt frustrasjon på...👍 5Kommentar
-
👍 5Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Neida, men du ser jo intensjonen hans? Første straffa, hvordan han blåser på vår corner, hvordan han legger til 23 sekunder på slutten, den straffe tok vel litt mer enn det å gjennomføre? (Hands før 1-0 er marginal, men han drar ballen fremover, de drar fordel av at Røssing er ute av posisjon osv...)
Men det er ikke han som ødelegger nei. Bare en nyttig idiot å få utt litt frustrasjon på...👍 1Kommentar
-
Den kampen Hobber dømmer er ekstremt skeiv. Bommer ikke grovt på de store, men den corneren etter 76 min er helt vill. Ser det ikke på tv, men han har fløyta i munnen FØR corneren slås. Og den straffen tar altså 2,5 min. Legger til 30 sek.👍 1Kommentar
-
Gi Fagermo kontrakt og carte blanche til opprydding i spillerstalen. Ny sportssjef inn, og LSK rykker like lett opp igjen som enga i år. Det jeg derimot er redd for er at det er jævlig mange som vil klamre seg til masta og kaste beskyldninger i øst og vest etter denne sesongen. Det aller verste som kan skje nå er at vi ansetter nok en trener som liksom er fresh og fin men uten den tyngden som LSK må ha på trenersiden.👍 7Kommentar
Kommentar