Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det eksterne utvalget kan finne så mange omstendigheter de bare vil.
For meg holder det med at vi har satsa alt på en SPISS SOM IKKE SKÅRER og en keeper som ikke redder mer enn han må, og at resten av gjengen også er treigere enn det gjengse medlem av "atombombe på Kjeller gjengen".
For meg holder det med at vi har satsa alt på en SPISS SOM IKKE SKÅRER og en keeper som ikke redder mer enn han må, og at resten av gjengen også er treigere enn det gjengse medlem av "atombombe på Kjeller gjengen".
Den spissen bør snart ikke få spille mer. Han ser og har sett grusomt gammel, treig og mett ut i stort sett hele år
Hvis vi ikke slapp inn mål hver gang motstander var i angrep ville vi sannsynligvis også scoret mer
Det er vel en liten trøst at dommeren ikke har påvirket kampbildet i motsetning til Hagenes i Stavanger. Typisk Eliteseriedommere å mangle totalt følelse for spillet. Er vel første gang jeg har hørt en keeper få gult kort etter 18 min for drøying, og så velger Hagenes å gi nye gule kort for litt skubbing etter en scoring.
Du glemte en "forsvarssjef" som verken gidder eller evner å bedrive forsvarsspill.
Det er vel en liten trøst at dommeren ikke har påvirket kampbildet i motsetning til Hagenes i Stavanger. Typisk Eliteseriedommere å mangle totalt følelse for spillet. Er vel første gang jeg har hørt en keeper få gult kort etter 18 min for drøying, og så velger Hagenes å gi nye gule kort for litt skubbing etter en scoring.
Folk får forsvare så mye de vil..nå ble det nesten 3…
Denne utgaven av LSK er det verste jeg har sett i hele mitt liv! Så får folk her inne bare klage for at jeg er sur og negativ så mye de vil
Kommentar