Runde 29; LSK - Sandefjord, 23/11, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
Gabrielsen annonser på TV2 at han blir med ned i Obos! Aldeles strålende! Synes dog det er litt rart at ingen premier league klubber er interessert etter prestasjonene hans denne sesongen, de har stått til 10'er på børsen! Han er ikke alene i slakten.
Dette er seriøst en parodi av en klubb. Jeg stiller meg bak de som mener at hele styret må kastes. Hvordan i helsike skal de forsvare dette greiene her. Dette kan ikke forsvares. TLO sier også at det har vært mer som har vært ræva enn spillergruppa.
😂 4Kommentar
-
Vi kan selvsagt ikke fjerne alle, men alle råtne egg må oppspores på alle nivå og kastes på hue og ræva ut av klubben. For de som mener LSK er på ett bedre sted enn i 2019 så tar de feil. Det som har skjedd de siste 16 måneder kommer til å forfølge klubben lenge og det kommer til å kreves enn enorm jobb for de som skal ta jobben videre. Jeg har advart om dette siden Geir Bakke forsvant så for meg er ikke dette så sjokkerende. Bare jævlig trist.👍 6😡 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Om Norge hadde havnet i krig med Russland idag så hadde ikke det vært en værre nyhet enn dette. Ruben, om du har snev av stolthet. Si opp kontrakten din med umiddelbar virkningI år så tar vi altKommentar
-
Endelig ferdig. Skal ærlig innrømme at jeg satte litt penger på 1000-oddseren til NT og at man tok seg selv i å tenke "tenk hvis". Og man fikk den hjelpen man trengte i dag fra dommere, amerikanske filmere og Viking, men man er som 19!! ganger tidligere denne sesongen for svak.
Da slipper man heldigvis enda en uke med det samme som de 4-5 siste.Kommentar
-
Vi kan selvsagt ikke fjerne alle, men alle råtne egg må oppspores på alle nivå og kastes på hue og ræva ut av klubben. For de som mener LSK er på ett bedre sted enn i 2019 så tar de feil. Det som har skjedd de siste 16 måneder kommer til å forfølge klubben lenge og det kommer til å kreves enn enorm jobb for de som skal ta jobben videre.
Trenger vel ikke hverken rakettforskere eller kvasi-eksterne utvalg for å se at det er tre personer som må bort umiddelbart, og det er de tre som har det formaliserte ansvaret for makkverket: Styreleder Kokkim, Sportssjef Mesfin og "kaptein" Gabrielsen.
Prosessen med å bygge et sportslig fundament, sette sammen et lag og finne en trener kan ikke vente særlig lenge - men hvem i alle dager har vi tillit til at kan levere et godt stykke arbeide på dette området:
Denne krisa stikker dypere enn mange synes å ta innover seg!
👍 5Kommentar
-
Folk snakker om tidenes dårligste LSK-utgave, men det vi har vist siste halvdel av sesongen må være tidenes dårligste ES/TL-lag. Mulig noen husker noen verre fra Hovedserien.
👍 2Kommentar
-
Røssing banens beste igår. Igjen. Eneste som prøvde. Stakkars gutt. Tenk å være et så stort talent og så komme inn i den spillergruppa der. I verste fall har det ødelagt utviklinga hans. Får håpe han heller har lært hvordan han IKKE skal opptre om han skal bli godI år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
Jeg holder Roseth som vår beste, men Røssing var absolutt en av de bedre.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
Kommentar