Runde 29; LSK - Sandefjord, 23/11, kl. 17.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kanarisuper
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2019
    • 759

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

På fotballekstra sa de at vi kommer til å tape 10-0 i Bodø hvis prestasjonen er som i dag. Redd de fort kan få rett.
    Ja dette tafatte laget kommet til å gå på det største tapet der oppe i år! Garantert! Selv om Glimt har Europa først.

Kommentar

• Kjøttkaka
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2012
      • 335

Klubbrekorden er 0-11 mot Sarpsborg i 1919. Største serietap er 3-11 mot Godset i 1966.

Det spørs om ikke disse rekordene er truet i Bodø.

Kommentar

• TheFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 442

Gabrielsen annonser på TV2 at han blir med ned i Obos! Aldeles strålende! Synes dog det er litt rart at ingen premier league klubber er interessert etter prestasjonene hans denne sesongen, de har stått til 10'er på børsen! Han er ikke alene i slakten.

Dette er seriøst en parodi av en klubb. Jeg stiller meg bak de som mener at hele styret må kastes. Hvordan i helsike skal de forsvare dette greiene her. Dette kan ikke forsvares. TLO sier også at det har vært mer som har vært ræva enn spillergruppa.

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1308

Vi kan selvsagt ikke fjerne alle, men alle råtne egg må oppspores på alle nivå og kastes på hue og ræva ut av klubben. For de som mener LSK er på ett bedre sted enn i 2019 så tar de feil. Det som har skjedd de siste 16 måneder kommer til å forfølge klubben lenge og det kommer til å kreves enn enorm jobb for de som skal ta jobben videre. Jeg har advart om dette siden Geir Bakke forsvant så for meg er ikke dette så sjokkerende. Bare jævlig trist.

Kommentar

• kanarisuper
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2019
            • 759

Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Vi kan selvsagt ikke fjerne alle, men alle råtne egg må oppspores på alle nivå og kastes på hue og ræva ut av klubben.
            Og den ryddejobben håper jeg er i gang - om den ikke er så må den settes i gang umiddelbart for her er det ingen tid å miste…

Kommentar

• Toten71
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Sep 2016
              • 28

I gamle dager ble tomflaskene kokt for å gjenbrukes et antall ganger før det var slutt. Hvem i LSK er det verdt å koste på?

Kommentar

• bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3030

Opprinnelig skrevet av TheFugl
                Gabrielsen annonser på TV2 at han blir med ned i Obos! Aldeles strålende! Synes dog det er litt rart at ingen premier league klubber er interessert etter prestasjonene hans denne sesongen, de har stått til 10'er på børsen! Han er ikke alene i slakten.
                Om Norge hadde havnet i krig med Russland idag så hadde ikke det vært en værre nyhet enn dette. Ruben, om du har snev av stolthet. Si opp kontrakten din med umiddelbar virkning
                I år så tar vi alt

Kommentar

• LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3417

Snakk om å rykke ned med stil. Fullstendig mangel på ryddrad og respekt for klubben. Skulle tro de skjemmes men det virker utopisk. For en patetisk gjeng. Skam dere!

Kommentar

• Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 780

Endelig ferdig. Skal ærlig innrømme at jeg satte litt penger på 1000-oddseren til NT og at man tok seg selv i å tenke "tenk hvis". Og man fikk den hjelpen man trengte i dag fra dommere, amerikanske filmere og Viking, men man er som 19!! ganger tidligere denne sesongen for svak.
                    Da slipper man heldigvis enda en uke med det samme som de 4-5 siste.

Kommentar

• fredpet76
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 1273

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Alle tiders mest skandaløse spiller i gul drakt.
                      Jeg forstår ikke hva du ser som ikke jeg ser. Slutter meg til at du ikke har peiling, men respekterer at du har en mening.

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3308

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Vi kan selvsagt ikke fjerne alle, men alle råtne egg må oppspores på alle nivå og kastes på hue og ræva ut av klubben. For de som mener LSK er på ett bedre sted enn i 2019 så tar de feil. Det som har skjedd de siste 16 måneder kommer til å forfølge klubben lenge og det kommer til å kreves enn enorm jobb for de som skal ta jobben videre.
                        Joda, men hvordan skal vi unngå at en gjeng med råtne egg sitter og definerer hvem som er råtne egg? Er ikke faren stor for at kompiser verner hverandre, og at de som burde ha en stemme kjippes ut og de som faktisk er råtne egg blir sittende?

Trenger vel ikke hverken rakettforskere eller kvasi-eksterne utvalg for å se at det er tre personer som må bort umiddelbart, og det er de tre som har det formaliserte ansvaret for makkverket: Styreleder Kokkim, Sportssjef Mesfin og "kaptein" Gabrielsen.

Prosessen med å bygge et sportslig fundament, sette sammen et lag og finne en trener kan ikke vente særlig lenge - men hvem i alle dager har vi tillit til at kan levere et godt stykke arbeide på dette området:

Denne krisa stikker dypere enn mange synes å ta innover seg!

Kommentar

• Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 632

Opprinnelig skrevet av G-Man

Joda, men hvordan skal vi unngå at en gjeng med råtne egg sitter og definerer hvem som er råtne egg? Er ikke faren stor for at kompiser verner hverandre, og at de som burde ha en stemme kjippes ut og de som faktisk er råtne egg blir sittende?
                          Bingo! Skal ikke krisemaksimere for mye her men hvis det går som du frykter her er ikke obos bunnen for LSK. Ingen trodde vi kunne rykke ned fra ES, men det bunnivået vi har vist vil slite selv i postnord.
                          Folk snakker om tidenes dårligste LSK-utgave, men det vi har vist siste halvdel av sesongen må være tidenes dårligste ES/TL-lag. Mulig noen husker noen verre fra Hovedserien.

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3030

Røssing banens beste igår. Igjen. Eneste som prøvde. Stakkars gutt. Tenk å være et så stort talent og så komme inn i den spillergruppa der. I verste fall har det ødelagt utviklinga hans. Får håpe han heller har lært hvordan han IKKE skal opptre om han skal bli god
                            I år så tar vi alt

Kommentar

• MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3564

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                              Røssing banens beste igår. Igjen. Eneste som prøvde. Stakkars gutt. Tenk å være et så stort talent og så komme inn i den spillergruppa der. I verste fall har det ødelagt utviklinga hans. Får håpe han heller har lært hvordan han IKKE skal opptre om han skal bli god
                              Jeg holder Roseth som vår beste, men Røssing var absolutt en av de bedre.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...