Årsmøtet 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3030

Årsmøtet 2024

For første gang skal jeg på årsmøtet. Jeg vil tippe det er ekstremt mange som vil møte opp der. Dere som har vært der før. Er det påmelding eller er det første mann til mølla for å sikre seg plass? Møtet bør vel nærmest holdes i hallen i år så alle som vil får plass. Kjenner jeg klubben rett blir det vel et bøttekott for å unngå at så mange får plass og for å unngå mest mulig ubehag
    I år så tar vi alt
  • 007
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2013
    • 293

Valgkomiteen i Lillestrøm Sportsklubb er godt i gang med sitt arbeid fram mot vinterens årsmøte.

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3564

Jeg tror det ikke er noen begrensninger så lenge kontigent er betalt i tide. Som medlem har du så vidt jeg har forstått krav på å kunne delta. Kommer du sent, så må man belage seg på å stå opp mot vegger, i verste fall på gangen. I så fall må stemmetellerne også gå ut dit og telle også.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4359

Evalueringen av klubben

Som medlem av Lillestrøm Sportsklubb har jeg mottatt følgende mail fra klubben:

Mandag 16 desember kl. 19.00 inviteres du til medlemsmøte.

Dette er et møte kun for medlemmer av Lillestrøm Sportsklubb hvor den gjennomførte evalueringen av klubbens to siste sesonger vil bli presentert.

Du må ha betalt medlemskontingenten for 2024 for å kunne delta. Har du ikke gjort det enda kan du betale via tilsendt giro eller via appen Spoortz.

Sted: Universet på LILLESTRØM KULTURSENTER

Påmeldingsfrist 13 desember kl. 17.00 / Påmelding her: https://app.bwz.se/ntf-lsk/b/v?event=135&ucrc=4EF2A6A148
        --

Jeg bor alt for langt unna til at jeg kan komme på møtet, men jeg oppfordrer alle medlemmer som kan å melde seg på dette møtet! Påmeldingsfristen er om bare to dager, fredag kl 17.00.

Jeg håper det vil være åpenhet og at også vi medlemmer som ikke kan komme vil få lese rapporten!
        Elska þetta félag

Kommentar

• Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1483

Så bra at klubben gjør dette!
          Hadde vært kjekt med referat fra møtet ..i hvertfall til medlemmer som ønsker.
          At hele rapporten i sin helhet blir tiil gjennomlesning, har jeg vrl oppfattet fra andre, at ikke er å forvente.

Kommentar

• armykanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2009
            • 752

Må bare kaste meg på her. Dette er et meget, MEGET riktig steg i riktig retning. Mener da altså at man inkluderer medlemmene som de gjør på denne måten nå.

Noe positivt må vi gi klubben litt nå, og herfra så kan det bare gå oppover. La oss håpe de tar seg selv på ordet og legger en god strategi for videre retning. Vi har jo gjort det før med litt andre folk, men flere er fortsatt med og det må også sees på som positivt. Man lærer av å feile og det er jo det fine med det.

Kommentar

Working...