Runde 30; Glimt - LSK, søndag 30/11, kl. 17.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7154

Null bytter. Ok, Fagermo, takk for innsatsen og cheerio.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1099

Sisteplass! Styret, lokalavis, spillere, daglig leder og sportssjef. Les tabellen! Ikke skyld på fansen!

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7154

63 baklengs. Herre min skaper for en ydmykelse.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 780

Opprinnelig skrevet av Stan
          Sisteplass! Styret, lokalavis, spillere, daglig leder og sportssjef. Les tabellen! Ikke skyld på fansen!
          Vel, nest siste men det har veldig lite å si. Man leverer klubbens svakeste sesong på toppnivå noensinne og det er altså 9 poeng opp til kvalik.

Kommentar

• MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3564

Lysten på å sette de to siste på Larsson. 4-2 markerer Garnås Høgh sentralt, og Larsson lar Saltnes ta løpet på innsiden. På 5-2 er vel Garnås den siste som skal jakte ball langs dødlinja, men likevel er det han som må ut der.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• TheFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 442

Opprinnelig skrevet av Stan
              Jeg kan med glede informere om at vi havnet på....nest siste plass. Så det er meget positivt. Kudos til ledelsen for god og konstruktiv jobbing. Dette har vært en bra sesong.

Kommentar

• G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3308

Opprinnelig skrevet av Pingla
                Greit nok at det er om å gjøre å ta Ruben, men Roseth har klink skylda i nr. 3 der. Har full koll på Høgh når innlegget slås, og gir så bare f... i'n og lar fyren rusle vekk og score
                Roseth har gjennom sesongen vært konsekvent god med et par små glipptak. Gabrielsen har gjennom sesongen vært konsekvent elendig med et par små lysglimt. Hvem synes du det er mest naturlig å kritisere?

Må si at avgjørelsen om å gjøre Ruben til kaptein er en av årets verste avgjørelser. Å la han fortsette å spille fremfor Garnås var enda verre.

Kommentar

• Henke25
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2018
                  • 136

Opprinnelig skrevet av G-Man

Roseth har gjennom sesongen vært konsekvent god med et par små glipptak. Gabrielsen har gjennom sesongen vært konsekvent elendig med et par små lysglimt. Hvem synes du det er mest naturlig å kritisere?

Må si at avgjørelsen om å gjøre Ruben til kaptein er en av årets verste avgjørelser. Å la han fortsette å spille fremfor Garnås var enda verre.
                  En sterkt medvirkende årsak til kollapsen som førte til nedrykket. Trenerbytter, javel. Det har vært totalt fravær av ledere på matta i hele år.

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4359

Jeg mener at det Ruben Gabrielsen har levert i år, er det absolutte bunnivået som noen LSK-spiller har levert gjennom alle tider. Dette med utgangspunkt i at han skulle ha vært forsvarssjef, har vært kaptein og at han spilt nær sagt alt, uavhengig av hans mangel på både moral og ferdigheter. Jeg tror Ruben har levert en negativ rekord som det vil bli vanskelig å slå.
                    Elska þetta félag

Kommentar

• Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2199

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Jeg mener at det Ruben Gabrielsen har levert i år, er det absolutte bunnivået som noen LSK-spiller har levert gjennom alle tider. Dette med utgangspunkt i at han skulle ha vært forsvarssjef, har vært kaptein og at han spilt nær sagt alt, uavhengig av hans mangel på både moral og ferdigheter. Jeg tror Ruben har levert en negativ rekord som det vil bli vanskelig å slå.
                      Ruben har vært Ræva , liten tvil
                      om det. Men liten vits å lete etter kun en syndebukk.
                      Her har det vært en kollektiv kollaps av hele laget , styret og ledelsen . Det er alle disse sammen som har levert dette absolutte bunn nivået . Ikke bare Ruben da.

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3308

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                        Ruben har vært Ræva , liten tvil
                        om det. Men liten vits å lete etter kun en syndebukk.
                        Her har det vært en kollektiv kollaps av hele laget , styret og ledelsen . Det er alle disse sammen som har levert dette absolutte bunn nivået . Ikke bare Ruben da.
                        Helt enig i at det er mange som har bidratt til dette nedrykket. Men Ruben har nå tross alt vært kaptein, og det betyr at du bør / skal / må gå foran både med innsats og innstilling - og der har han skuffet kapitalt.

Kommentar

• kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2444

Maksimal uttelling!
                          Ga lendingene en skikkelig scare samtidig som vi ga skarrefolka et ørlite håp, som vi brutalt tok fra de da vi som forventet raknet. Hilsen 2001.

Kommentar

• Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1459

Helt enig i at det er mange som har bidratt til dette nedrykket. Men Ruben har nå tross alt vært kaptein, og det betyr at du bør / skal / må gå foran både med innsats og innstilling - og der har han skuffet kapitalt.
                            Har han nå det? Det virker som at alle veit så mye mer enn meg om dette her.

Det kan være frustrerende å se på Gabrielsen på banen, med den ganske så nonchalante stilen, men betyr det nødvendigvis at innsatsen og innstillingen er feil? Hvorfor ble han valgt til kaptein av Nielsen og Fagermo hvis holdningene er så katastrofale?

Ruben har, dessverre for han selv, blitt et symbol på alt som har gått dårlig de siste to sesongene. Han har ikke levert bra noen av sesongene, men jeg har ingen grunn til å si at han ikke har prøvd sitt beste.

Kommentar

• bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3030

Opprinnelig skrevet av Sailor Man

Har han nå det? Det virker som at alle veit så mye mer enn meg om dette her.

Det kan være frustrerende å se på Gabrielsen på banen, med den ganske så nonchalante stilen, men betyr det nødvendigvis at innsatsen og innstillingen er feil? Hvorfor ble han valgt til kaptein av Nielsen og Fagermo hvis holdningene er så katastrofale?

Ruben har, dessverre for han selv, blitt et symbol på alt som har gått dårlig de siste to sesongene. Han har ikke levert bra noen av sesongene, men jeg har ingen grunn til å si at han ikke har prøvd sitt beste.
                              Uenig. Kommentarene hans utenfor banen viser en spiller med null selvinnsikt. Han har oppriktig trodd at han kan spille på 70% fordi han er for god for eliteserien og burde vært i en større liga. Da straffer det seg på banen. Ruben vil for alltid gå inn i historien som den verste kapteinen vi noensinne har hatt.
                              I år så tar vi alt

Kommentar

• kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2444

Heller også mer mot kollektiv kollaps, dårlig miks av spillere og generell for lav kvalitet ift ES.
                                Men Ruben er like nonchalant verbalt som han er som spiller. Gjør mye bra, men alle pasning, og plasseringsfeil trekker voldsomt ned.
                                Karrieren er utvilsomt på hell. Var han noe bedre før eller ble han reddet av et bedre kollektiv og spillere (moille)?

Kommentar

• Sailor Man
                                  Moderator
                                  • Jun 2007
                                  • 1459

Opprinnelig skrevet av kunden
                                  Heller også mer mot kollektiv kollaps, dårlig miks av spillere og generell for lav kvalitet ift ES.
                                  Men Ruben er like nonchalant verbalt som han er som spiller. Gjør mye bra, men alle pasning, og plasseringsfeil trekker voldsomt ned.
                                  Karrieren er utvilsomt på hell. Var han noe bedre før eller ble han reddet av et bedre kollektiv og spillere (moille)?
                                  Han er jo ikke mer enn 32 og har fortsatt bra med fart etc, så han burde egentlig vært på topp. Og han har utvilsomt vært mye bedre og mer solid før - og det er jo det som er så frustrerende. Egentlig er det ingen grunn til at han skal være en skygge av seg selv når han spiller for oss.

Sånn sett er det nærliggende å tenke at det går på innsats og motivasjon, men som sagt tror jeg ikke han ville fått kapteinsbindet halvveis i sesongen og vært så bankers på laget hvis han hadde vist sånne holdninger. Holder muligheten åpen for at det er jeg som er naiv her, altså, men jeg tror altså det må være noe annet enn innsatsen som har vært problemet.

Kommentar

• knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9564

Sånn sett er det nærliggende å tenke at det går på innsats og motivasjon, men som sagt tror jeg ikke han ville fått kapteinsbindet halvveis i sesongen og vært så bankers på laget hvis han hadde vist sånne holdninger. Holder muligheten åpen for at det er jeg som er naiv her, altså, men jeg tror altså det må være noe annet enn innsatsen som har vært problemet.
                                    Åsen er vår kaptein.

David Nielsen kommer inn.

Åsen spiller ikke kamper, Nielsen trenger kaptein på banen som kanskje kan løfte laget for han veit at han selv ikke har tid mellom all pendlinga t/r dansk TV2. TLO er kanskje naturlig , men Nielsen veit at han også pendler, så han gidder ikke han for han veit hva lang pendlevei gjør med innsats og prestasjoner basert på egne erfaringer.

"Midstopper som kaptein, halv fems, tres, fjærs old school" er kartoffelen sin begrunnelse i media.

Fagermo er clueless som faen han, så han turer på med samme kaptein 4-3-3 , og eneste han fikk til hos oss var å være hes under intervju.

Så det er ikke akkurat no kvalitetsstempel det her; å være kaptein i en nedrykksesong med 20 tap på 30 kamper, 69 innslippi mål og 2 noldusser av noen trenere som har deg som kaptein.

Ruben som kaptein er en skuffelse. Som kaptein skal man gå forran. Åsen gjorde det med innsats, veiving, sveis, faens ta din ring og la den vandre og som hel ved uttafor banen i og utafor søkelyset. Eneste Ruben har gjort i år er å miste mann han markerer. Skulle jo ikke spilt så mye han spilte. Moen Foss, Garnås og Mesfin skulle heller fått sjansen.

Kommentar

• MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3564

Jeg tror Nielsen ga han kapteinsbindet i et håp om at han skulle vokse med ansvaret. Toppnivået til Ruben er fortsatt prima, men problemet er at bunnivået også er så ufattelig lavt. Ellers så virker det som at forsvaret vårt har lidd under manglende kommunikasjon. Ekstremt mange mål imot skjer i situasjoner som ingen andre lag havner i, og der må nok Ruben ta mye av skylda. Ellers mener jeg forsvaret har lidd av en midtbane blottet for fart og defensiv disiplin. Hvor ofte har vi ikke sett motstandere gå på løp inn i boksen vår uten at de blir fulgt, eller at ballfører løper fra vår midtbane på kontringer? Kommunikasjonsbiten må Ruben som forsvarssjef ta ansvaret for, men det må også sies at med en Bonke/Mathew type til å rydde opp på midtbanen så hadde vi neppe rykket ned. Alle midtbanespillerne våre er bedre med ballen i beina enn halsende etter motspillere, og dermed blir det mange baklengsmål.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...