Sesongen 2025
Collapse
X
-
Ja, det er noe i det.
Men samtidig så er jo trenere ofte jævla sta, og de som ikke er det og vingler fram og tilbake mister jobben. Skal man spille inn et mønster så må man jo stå i det, håper bare han evner å kælke langt når det er 5min igjen og ingenting har fungert, forskjell på å være sta og idiot og. Selv en stabeis som KK i bodø satt inn en hårbøyle-stopper på topp og slo langt da vi tok dem hjemme i cupsemien i fjor vår.Kommentar
-
Så tror jeg ikke nødvendigvis det er sånn at en 21 år gammel kantspiller fra dansk nivå tre er ment som direkte erstatter for Và. Føler mer at vi prøver å skaffe oss litt mer bredde på kantene. Vi har jo bare ARL og Và som driblefanttyper på kantene. Tar gjerne et par unge, fremadstormende i tillegg. Gud vite hvor mange kantspillere fra lavere nivåer Ødegaard (hvis det blir ham) har gjort gull av. Danilo Al-Saed var jo en nobody fra svensk nivå tre som plutselig herja i ES fra første stund.👍 2Kommentar
-
Har ikke fasiten på hvordan dette vil fungere hvis det nå blir Ødegaard og kanskje Mæland. Men jeg er i alle fall positiv til at det skjer noe og klamrer meg til håpet om at herfra kan det bare gå oppover!! Begge disse har en god del erfaring fra norsk fotball. Vi trenger definitivt økt fotballfaglig kompetanse! Venter på flere nyheter vedrørende rydding i stallen!Elska þetta félagKommentar
-
*Leser overskriften: Dansk kanstspiller nærmer seg LSK*
Nei! Ikke en danske! Dansker funker ikke i LSK!
*Leser lenger ned i artikkelen: …dansk-gambiske Salieu Drammeh*
Det er håp! Den eneste dansken som ikke har floppet i LSK valgte jo å representere Libanon. Vi får satse på at Drammeh velger å representere Gambia, så blir dette en kanonsignering!
Kommentar
-
Litt skeptisk til at vi hentet en 21-åring fra nivå 3 i Danmark. Redd det blir nok en spiller som ikke helt er god nok. Nå må vi rydde i stallen og hente noen klare forsterkninger.
Men håper jeg tar helt feil og at denne 21-åringen fra nivå 3 er et supertalent som bare har rota seg ned i 3. div og er klar til å bite fra seg fra dag 1.Kommentar
-
Jeg er mest bekymret over indreløperne våre. Per nå så har vi kun Karlsbakk som virker solid. Håpet er at Neto tar steget, men så spørs det om Krygård og Hoff blir med ned. Dersom en eller begge forsvinner så er det jævla tynt sentralt.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kant er vel ikke posisjonen jeg ville startet med å forsterke. Vi vet fortsatt ikke hvem som blir trener eller hvilken formasjon vi kommer til å spille neste sesong. Jeg mistenker at 3-5-2 kan bli vår beste formasjon med dagens stall. Da får vi forhåpentligvis en defensiv trygghet med tre stoppere og offensiv slagkraft med to spisser på topp. For så vidt riktig at ARL og Va er driblefantene våre, men vi har flere kant/ving alternativer med bra fart i Uba, Ranger og Elkær, samt at KP hevdes å kunne spille ving.
Jeg er mest bekymret over indreløperne våre. Per nå så har vi kun Karlsbakk som virker solid. Håpet er at Neto tar steget, men så spørs det om Krygård og Hoff blir med ned. Dersom en eller begge forsvinner så er det jævla tynt sentralt.
Til tross for at jeg har tilnærmet null tilitt til de ansvarlige, så vet de også sannsynligvis mer enn oss om hvem som drar og hvem som blir.
UBA ryker nok, samme gjør fort VA. KP bør helst spille spiss om vi skal spille med to spisser. Ranger er kjeks dessverre.Kommentar
-
Tipper klubben vet det, at det blir annonsert tidlig neste uke, og at vi kommer til å spille 3-5-2.
Til tross for at jeg har tilnærmet null tilitt til de ansvarlige, så vet de også sannsynligvis mer enn oss om hvem som drar og hvem som blir.
UBA ryker nok, samme gjør fort VA. KP bør helst spille spiss om vi skal spille med to spisser. Ranger er kjeks dessverre.👍 2Kommentar
-
At man nå eventuelt henter enkelte nye spillere før stallen er rensket først, jeg mener så tidlig for å være LSK, ser jeg på som positivt. De har jo hatt for vane å vente og se til andre klubber først har forsynt seg. Jeg regner med og forventer at klubben og den nye treneren er enige om mange av de som ikke skal være med videre og at de kommer til å være tydelige og konsekvente på det.Elska þetta félag👍 6Kommentar
-
Jeg leste et sted at Ødegaard allerede har deltatt i diskusjonen (og beslutninger?) rundt stallen for neste år. Husker ikke om det var i en nettavis eller her på forumet, men hvis det stemmer, virker det som om det er enighet om at Ødegaard blir vår neste trener.
At man nå eventuelt henter enkelte nye spillere før stallen er rensket først, jeg mener så tidlig for å være LSK, ser jeg på som positivt. De har jo hatt for vane å vente og se til andre klubber først har forsynt seg. Jeg regner med og forventer at klubben og den nye treneren er enige om mange av de som ikke skal være med videre og at de kommer til å være tydelige og konsekvente på det.Kommentar
-
Skal vi spille 4-3-3, er vi HELT AVHENGIG AV at vi kvitter oss med TLO. Det er lett å se for seg hvordan det vil fremstå hvis han skal somle rundt på topp neste år også bare fordi han har høyest lønn i troppen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 3Kommentar
-
Ikke uenig, men kan umulig se for meg at det finnes klubber der ute som vil overta lønna hans på rett under fem millioner. Og hvis de ikke greier å bli kvitt han har jeg vanskelig for å se for meg at de tar seg råd til å sette han på benken. Sunken cost fallacy osv…👍 1Kommentar
-
Ikke uenig, men kan umulig se for meg at det finnes klubber der ute som vil overta lønna hans på rett under fem millioner. Og hvis de ikke greier å bli kvitt han har jeg vanskelig for å se for meg at de tar seg råd til å sette han på benken. Sunken cost fallacy osv…Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👎 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Selvsagt skal vi ikke det og selvsagt må klubben stå ved disse komplett idiotiske kontraktene til TLO og Ruben. Men jeg er helt sikker på at det vil lønne seg for klubben å heller betale deler av lønna deres til en annen klubb, enn å la dem fortsette å påvirke klubbens prestasjoner så destruktivt som de har gjort i år.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Kilde https://www.rb.no/dette-tjente-lsk-p...s/5-43-2380418Kommentar
Kommentar