Sesongen 2025

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3402

Jeg er - og det er uvanlig for meg - ganske pessimistisk foran denne sesongen. Det er en kombinasjon av flere faktorer som allerede har vært nevnt i tråden: Manglende evne til å styre kamper, manglende intensitet, uprøvde eller aldrende spissalternativer, slipper inn må på stort sett alt som kommer, elendige på dødballer i mot og en stor tropp med en kvalitet på det jevne. Det som kunne gitt håp - en uventet signering på Smarason nivå - har også uteblitt. Legg til at vi blir laget alle vil elske å slå, og jeg mener seriøst at vi er en outsider, at vi må slå nedenfra, og at et opprykk vil være en overraskelse. Tror som et minimum at vi er avhengige av å komme godt i gang.

Så er jeg kretsmester i kamelspising, vil elske om jeg tar feil, og skal være den første til å innrømme det om så skjer.

Kommentar

• Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1499

Nå nærmer det seg, og alvoret og spenningen stiger.
      Vi er pr d.d. en Obos klubb, og det + økonomi gjør at spillertroppen ikke er endret med noen åpenbare knallsigneringer.
      Det skal bli spennende å se om noen vokser frem i løpet av året.
      Det har vært en viss progresjon av bedring..og når vi lykkes på det som det er trent på..så gir det håp.
      Bare opplevelse av å vinne, gjør noe med oss rundt (selv om det ikke er særlig synlig så langt)..og ikke minst må det gjøre noe med spillergruppen.
      Største grunn til optimisme er dog at vi har en ærlig trener!
      Så lenge han ser hva som er bra og dårlig , tror jeg de har kapasitet til å skape endring. Og, ja - jeg håper da også at de når frem i tide..

Kommentar

• maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1333

Gutta er godt fornøyd hører jeg. Lista for å være fornøyd blir stadig lavere. Aalesund er klare favoritter neste mandag. Poeng vil jeg nesten si er å overprestere.

Kommentar

• AB40
          Medlem
          Møteplager
          • Aug 2015
          • 87

Aalesund har ikke hatt tidenes oppkjøring de heller, men frykter fortsatt at vi ikke kommer til å evne å skape noe på blokka de kommer til å sette opp. Bare å sette penger på H/U

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4479

Lucky lånes ut til Eirik Bakke og Åsane, men kan eventuelt hentes hjem igjen i sommervinduet.
            Elska þetta félag

Kommentar

• Lillelord
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Aug 2004
              • 116

Oliver Pettersen har signert låneavtale med Kolbotn i 4. divisjon, så da kan han strykes fra lista over keeper-alternativer: https://www.oblad.no/deadlineday-sjo...ETlMHTAYr2o_aQ

Kommentar

• Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2221

Hvordan er egentlig stova med KP ?

Kommentar

• hekk
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2019
                  • 268

Skjetten i første runde av cupen. Spilles søndag 13. april

Kommentar

• gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3269

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                    Hvordan er egentlig stova med KP ?
                    Kparebo Ariheri er i bortimot full trening igjen, og var med i relativt intenst spill både i går og i dag. Litt ut og inn, men det var også flere andre, siden en nå er "for mange" på trening, med alle unntatt Åsen klare igjen, og med Svenningsen, Woxen og Wæhler tilbake fra landslagsoppdrag.

Fysio Geir Kåsene håper han er klar til mandag.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 511

Liten digresjon. Noen som husker Jesper Westerberg? Han er i dag sjef i Halmstad og ansvarlig for å glemme å fornye arbeidstillatelsen til brasilianske Vinicius. Dermed havnet han hos slumsøstrene.

Heldigvis er ikke dette nummer syv i Real Madrid, så om alt går som forventet, blir det flopp.

Kommentar

• maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1333

Nå i dag, med en gang, ville jeg brukt alle penga på en arbeidsledig sportssjef i Stockholm. Tidenes sjanse!

Kommentar

• Henke25
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jun 2018
                          • 137

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          Nå i dag, med en gang, ville jeg brukt alle penga på en arbeidsledig sportssjef i Stockholm. Tidenes sjanse!
                          Forventer at det skjer!

Kommentar

• DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 4479

Det er visst ikke så jævlig rævva, likevel, det laget vi tapte 0-1 for i den siste treningskampen. FFK-Brann, 83 minutter, Skogvold 3-0.
                            Elska þetta félag

Kommentar

• G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3402

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                              Det er visst ikke så jævlig rævva, likevel, det laget vi tapte 0-1 for i den siste treningskampen. FFK-Brann, 83 minutter, Skogvold 3-0.
                              To måter å se det på: 1) Vi er bedre enn Brann. 2) Hadde FFK vist det de gjorde i kveld mot oss, så hadde det blitt et blodbad.

Men for å være helt seriøs. så har vi mye å lære av FFK. Fabelaktige på defensiv organisering, kollektivt press og innsats (med mening).

Kommentar

• maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1333

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                hehe. Ikke sant. Treningskamper betyr så ekstremt lite for lag med ett potensial. Problemet er bare at jeg vet at LSK ikke har så mye høyerer toppnivå enn det vi til tider har sett i treningskampene. Det bekymrer meg ekstremt mye. Artig stikk til LSK fra FFK treneren etter kampen der han hevder at SKogvold brukte 6 mnd. på å komme opp på et akseptabelt nivå i tempo og fysikk. Treningsregimet til LSK under svenskene minnet mest om boccia på den spanske solkysten.

Kommentar

• kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2499

Virker som enkelte tror det bare er LSK som har potensiale og spiller på halv maskin.
                                  Det er å se på historiske tabeller så får man et greit svar på det.
                                  Og de med reellt potensiale selger vi før vi har fått lite eller ingenting ute av de.
                                  Så det vi må håpe på er at tidligere middelmådigher og spillere som er uønsket andre steder blomstrer hos oss, slik Glimt-Knutsen på en magisk eller på en veldig heldig måte fikk til, Sjansen er dessverre svimlende liten.
                                  Alternativet, som vi ikke har råd til, er å kjøpe oss til suksess.
                                  Det siste er, som vi ikke har råd eller baller til (mest det siste), er å ha is i magen å beholde talenter /potensiale.
                                  Det er ståa, hverken mer eller mindre. Gjenstår å se om Larsson, Drammeh, KP, Hoff og en håndfull andre har det som skal til for å mer edelt metall i ptemieskapet på Åråsen

Kommentar

• Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1654

Hva med å starte sesongen med en smule positivitet og optimisme?

Jeg forstår at de fleste er skuffet etter fjoråret, men nå er det på tide å se fremover. Vi har fått et nytt trenerteam og flere spennende, nye spillere. La guttene få lov til å spille i alle fall noen kamper før vi hogger hodene av dem.

Sammenlignet med tidligere år er det nesten ikke aktive medlemmer igjen her på forumet. Det er selvsagt flere årsaker til det. For min egen del er det i alle fall lite inspirerende å lese innlegg hvor stort sett alt er negativt vinklet.

Bruke heller energien fra og med i morgen til å støtte laget.

Kommentar

• Zindrinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2019
                                      • 679

Gleder meg som faen jeg, vært en tung periode men når helga kom kom sitringa.
                                      30 kamper uten VAR, gleder meg til å juble for mål igjen
                                      Kommer garantert til å vinne flere kamper enn i fjor
                                      Og selv en 6.plass kan være nok til opprykk!

Håper og tror vi avslutter 2025 sesongen med et ganske annet lag enn de som starter den, mye som kan skje og mange som kan utvikle seg .

Kommentar

• Radulovic
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2016
                                        • 104

Opprinnelig skrevet av maxpayne

hehe. Ikke sant. Treningskamper betyr så ekstremt lite for lag med ett potensial. Problemet er bare at jeg vet at LSK ikke har så mye høyerer toppnivå enn det vi til tider har sett i treningskampene. Det bekymrer meg ekstremt mye. Artig stikk til LSK fra FFK treneren etter kampen der han hevder at SKogvold brukte 6 mnd. på å komme opp på et akseptabelt nivå i tempo og fysikk. Treningsregimet til LSK under svenskene minnet mest om boccia på den spanske solkysten.
                                        Dette sa Ødegaard tidligere i vinter og Fagermo på høsten. Så da vil tro at det stemmer. Helt utrolig at jeg lot meg blende av de to Skånedrengene. Det var jo ikke en eneste løpeøkt, ikke rart spillerne elsket Goggen da.

Kommentar

• fredpet76
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2004
                                          • 1290

Vellykket kickoff i går?

Kommentar

Working...