Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hei Tony, jeg og noen venner skal nedover på lørdag, og vi har så og si ingen mulighet til å komme oss hjem igjen. Dere skal vel ikke ha full pris med fuglatoget hjemigjen?? :?
Hei Tony, jeg og noen venner skal nedover på lørdag, og vi har så og si ingen mulighet til å komme oss hjem igjen. Dere skal vel ikke ha full pris med fuglatoget hjemigjen?? :?
Jeg skal ikke si noe sikkert men jeg regner med at du må betale fullpris ettersom vis vi skal ha med noen hjem, så må vi ha ledige plasser oppover også,og da taper kfl på det vis vi selger bilettene til halv pris, når vi kunne fått solgt bilett begge veier.
Når Start får laget dem. Pr dags dato så venter de på klarsignal fra sponsorene med hvilke logoer som skal være på billettene.
Vi legger ut informasjon når vi vet noe mer.
Nei,billettene kommer ikke før påske. Kanskje de er ferdig til tilrsdag eller onsdagen etter påske. Beklager at det tar tid, men vi kan ikke noe for det.
Nytt om toget: Vi åpner "en veis" billett til kr 350,-
Disse får du KUN tak i ved å ringe 950 28 453, 97 53 19 31 eller 41 02 06 89 eller ved å sende mail til janegilj@online.no
Hei Tony jeg leste på lsk.no at målet til kanarifansen skal være å få samlet 1000 fugler i Kristiansand. Tror u det er realistisk eller?? halvparten hadde jo vært rått det å da
Kommentar