Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vil gjerne til Kristiansand!
Men får se om det blir noe av, Skal på skole dagen etterpå og vi kommer jo hjem rimelig sent hjem.
Et annet problem er jo alderen(15), men klarer meg sikkert :wink:
Jeg tror opplegget KFL har fått til kommer til å bli veldig bra. Tog er jo konfortabelt, bra og ikke minst billig. Og det kan trekke folk til kampen.
Bra at billettene blir lagt ut på LSK-Shopen før kampen også. Så slipper man å stå i kø i Kristiansand. 8)
Billig? Tenker du i forhold til fly da eller? Er jo ikke dyrt,men billig i forhold til buss er det vel ikke. Men tog er super konfertabelt.
Du får prøve å komme deg nedover, jeg var i tr.heim når jeg var 13, bare mas litt på moren/faren din. Og etter du har vært på din første langtur "bryter" du en vegg, blir mye lettere å få dra senere da.
Jeg og noen kompiser skal nedover i allefall, men ikke med tog, vi kjører bil. Det jeg lurer på er om alle kompisene mine må være medlem i kfl for at vi skal få kfl-pris på hotellet, eller holder det at jeg er medlem?
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Jeg og noen kompiser skal nedover i allefall, men ikke med tog, vi kjører bil. Det jeg lurer på er om alle kompisene mine må være medlem i kfl for at vi skal få kfl-pris på hotellet, eller holder det at jeg er medlem?
trenger ikke være medlem, nbare si du vil ha LSK-pris du.
Jeg tenker på å ta toget sammen med sønnen min på 10 (som er ihuga kanarifans som sin far). Vi kunne ha lyst til å ta toget ned til Kristiansand, men deretter overnatte på hotel og komme oss hjem på egenhånd på mandag. Blir prisen den samme hvis vi kun er med toget en vei ?
Takk for raskt svar, og JA - alt tyder på at vi blir med, et par hundrelapper er ikke nok til å stoppe oss...
Ellers skjønner jeg at det blir ulike typer vogner, og det er bra når man har med seg en 10-åring.
Tony (eller noen andre for den saks skyld) hvor mange tog og kamp billetter er solgt?? Har ikke fått dratt rævva mi ned på LSK-shopen og kjøpt ennå, håper det bare ikke er for sent
Kommentar