Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Var innom LSK-shopen i stad og hentet billetter til kampen. Fikk da inntrykk av at det fortsatt er mange billetter igjen til oppgjøret. Det virker for meg fryktelig svakt at det går så trått med de 500. Nå må folk få ut fingeren og komme seg til LSK-shopen! Det spøker vel for flere billetter til oss? 500 er vel neppe noe imponerende tall i serieåpningen?
Tror det er en god del som kommer seg ned med bil...eller velger å ta hele helga der. Jeg og 6-7 kompiser dundrer ned med leiebil på søndagsmorran...blir morro.
I så fall er det dumt for de yngre at toget går såpass mye for tidlig. Ikke en dritt å finne på i mens.
Ungdomsgruppa her nede skal ha en konsert før kampen og markere serieåpninga - holder på å dobbeltsjekke litt tidpunkter og sånn med dem, og den yngre garde i kfl er velkomne innom de også
I så fall er det dumt for de yngre at toget går såpass mye for tidlig. Ikke en dritt å finne på i mens.
Ungdomsgruppa her nede skal ha en konsert før kampen og markere serieåpninga - holder på å dobbeltsjekke litt tidpunkter og sånn med dem, og den yngre garde i kfl er velkomne innom de også
Hørte at det begynner kl 16? Føler det blir litt knapp tid da, men tar meg en liten tur innom fordet regner jeg med.
Her ligger jernbanestasjonen og stadion i hver sin ende i nederste del av bildet. I luftlinje blir det ca 2,3 km. Men veien blir nok litt drøyere enn luftlinja.
Leser på forsiden her nå at det ikke selges kampbilletter på toget.
Jeg som ikke kan dra innover til Lillestrøm må håpe på at det ikke er utsolgt på stadion jeg da??
Det ble sagt at de som kjøpte togbillett var sikret kampbillett, er dette holdt av på stadion?
hei, jeg synes vi trenger mer info om hvordan det blir med toget tilbake til oslo/lillestrøm.
når er det ventet å være på lillestrøm? stasjonsområdet er stengt mellom 2 og 4. vil det blir ordnet med folk som kan åpne for oss?og er det grunnen til at det ikke blir mulig å gå av på oslo s fordi stasjonen er stengt så sent?
til dere andre: noen som vil spleise på taxi oppover mot torshov, storo kjelsås? (håper det blir ordna med sånn at toget stopper på oslo s) torshovkanari?
Kommentar