Kamptråd Stabæk-LSK søndag 23.09.07 kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
har prøvd å forklare at annuleringen var korrekt men vil ikke høre , uansett om det var frispark eller ikke der inne så var det indirekte frispark og målet ville blitt annulert uavhengig om av frisparksituasjonen forran målet, ballen gikk direkte i mål uten å berøre noen spillere, dermed ikke mål uansettKommentar
-
Det er vel naturlig at det sammenlignes med Ijeh-episoden på Åråsen tidligere i år, og det endte jo som kjent med to kampers karantene for Ijeh.
Den gang var det ordet "fuck off" (som var det groveste Øvrebø noen gang hadde hørt) som gav to kampers karantene. Vi for krysse fingene for at Skjerven er vokst opp i litt mer bryggesjauer-miljøer...En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Sitter å ser sporten på TV2, og noe forteller meg at norge har et alvorlig dommerproblem. Alt som skjedde på Nadderud er behørig diskutert og trenger ingen nærmere forklaring. I Drammen presterer en av norges mest rutinerte dommer å blåse en helt håpløs straffe til hjemmelaget på overtid. Og i Trondheim slipper Kone unna med gult for akkurat samme taklingen som Fevang fikk rødt og to kampers karantene for.
Begynner å bli tragisk å se dommerene avgjøre kamp etter kamp med helt innlysende feilvurderinger.Kommentar
-
bare å se frem til Cupkampen når, la oss GRUSE dem skikkelig på Åråsen !!
lag et svært rødt kort til Kippe og Riise som banner til den kampen hehe :twisted:Kommentar
-
Flott kamp helt til han forbanna Tommy Skjerven blåser kampen i stykker. Det siste gule kortet til Kippe var udiskutabelt, men det første er jo helt høl i hue og når han gir Riise rødt kort fordi han kjefter litt viser det jo hvor ræva dommerne er i Tippeligaen generelt.
Håper vi gruser de jævla sossene i semien og at nannskog brekker benet:twisted:Kommentar
-
Sitter å ser sporten på TV2, og noe forteller meg at norge har et alvorlig dommerproblem. Alt som skjedde på Nadderud er behørig diskutert og trenger ingen nærmere forklaring. I Drammen presterer en av norges mest rutinerte dommer å blåse en helt håpløs straffe til hjemmelaget på overtid. Og i Trondheim slipper Kone unna med gult for akkurat samme taklingen som Fevang fikk rødt og to kampers karantene for.
Begynner å bli tragisk å se dommerene avgjøre kamp etter kamp med helt innlysende feilvurderinger.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Flott kamp helt til han forbanna Tommy Skjerven blåser kampen i stykker. Det siste gule kortet til Kippe var udiskutabelt, men det første er jo helt høl i hue og når han gir Riise rødt kort fordi han kjefter litt viser det jo hvor ræva dommerne er i Tippeligaen generelt.
Håper vi gruser de jævla sossene i semien og at nannskog brekker benet:twisted:Kommentar
-
Rett og slett surt å tape i bæærum, korta gjorde d vanskelig for oss...
Nå ere bare å se fram mot onsdag, bør være mange revansjesugne i gul drakt da for å si d sånn... til ullevaal skal vi!!
Vi e(lsk)er dere for det...FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Dommeren har jeg skrevet nok om i kveld, så jeg vil avslutningsvis si at jeg er sånn passe fornøyd med spillet før vi får en umulig oppgave etter to røde kort. Vi hang bra med på Nadderud, og kunne ha kjempet i land en seier etter å ha ligget under 1-0. Det er da i hvert fall noe, så vi skal ikke svartmale alt i kveld - gutta kan fortsatt spille fotball, og det kommer anledninger i serieavslutningen når Viking, Stabæk og Rosenborg (som jeg nå anser som lagene vi bør konsentrere oss om) også har kampene hvor ingenting går veien og det er vi som har marginene med oss.
Guling - skuffa, men nå ville det bare smakt enda deiligere å komme til Ullevaal på bekostning av Stabæk...Kommentar
-
har prøvd å forklare at annuleringen var korrekt men vil ikke høre , uansett om det var frispark eller ikke der inne så var det indirekte frispark og målet ville blitt annulert uavhengig om av frisparksituasjonen forran målet, ballen gikk direkte i mål uten å berøre noen spillere, dermed ikke mål uansett
Etter å ha sett en del repriser på tv2-sporten blir jeg også mektig frustrert over måten Occean får gult på. En takling som knapt ville kvalifisert til frispark i England blåses på av Skjerven. Deretter beklager Occean seg, og alt virker greit, før en Stabæk-spiller som sto 30 meter unna situasjonen kommer og forklarer seg. Plutselig finner dommern seg veldig enig i hans forklaring og vifter med det gule kortet.
Vi hadde fortjent 3 gule kort idag, Espen, Kippe og Riise.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det var ingen felling, men obstruksjon. Og da blir det svjv indirekte frispark.
Men dommern dømmer tilsynelatende for angrep på keeper, noe som selvfølgelig underbygger dommerens mindre bra innsats i dag.
Greit nok at dommeren må få lov til å ta feil, men det mest frustrerende er den ekstremt varierende praksisen på hva som fører til kort og frispark.
Brann, RBK og Godset får gavepakker av dommern i dag...Kommentar
-
Hvorfor skal slikt bli nevnt til pressen? Klarer vi ikke å holde noen som helst ting internt? Jeg syns hele LSK-laget, inkludert støtteapparet bør få seg et par leksjoner angående medieuttalelser.Kommentar
-
I så fall var det røde kortet dummere enn jeg trodde. Skulle være unødvendig å spørre om det.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Det var ingen felling, men obstruksjon. Og da blir det svjv indirekte frispark.
Men dommern dømmer tilsynelatende for angrep på keeper, noe som selvfølgelig underbygger dommerens mindre bra innsats i dag.
Greit nok at dommeren må få lov til å ta feil, men det mest frustrerende er den ekstremt varierende praksisen på hva som fører til kort og frispark.
Brann, RBK og Godset får gavepakker av dommern i dag...
Spiller liten rolle uansett. Riise hadde ikke blitt sendt av banen om han hadde sagt "Er du helt fjern?". Det er garantert noe grovere som har kommet, for du skal være ekstremt grov for å bli sendt direkte ut for munnbruk.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar