Den annuleringen var en korrekt avgjørelse gjort på feil grunnlag...
Kamptråd Stabæk-LSK søndag 23.09.07 kl. 20.00
Collapse
X
-
Frisparkannuleringa var jo grei den sies det, var indirekte frispark som gikk rett i mål... dermed ikke mål likevel.
Men målet til Stabææææk dedikerer jeg helt og holdent til Ocean , han slapp markeringa si som en skikkelig bitch, totalt idiotisk spill av han der, totalt idiotisk av ocean.
Men nå har vi jo scora og er med igjen !!!!!!!!!!!Kommentar
-
Har forsåvidt lagt bort alle tanker om gull og håper på cupfinale og medalje. Det hadde vært en god debut for Tom Nordlie. Men vi skal selvsagt kjempe helt til siste slutt. Vinner vi denne og hjemme mot Brann er det jo mulig. Brann skal jo opp mot Viking også. Det er vel ett innbyrdes oppgjør mellom Viking og Stabæk også.
Bra omgang, selv om jeg synes vi gjør en del gale valg. Occean skulle selvsagt fulgt Kjølø- I tillegg hadde han faktisk bedre tid når han fikk ballen på fire meter, men det tror jeg han ikke visste. I tillegg kunne Brenne ha spilt igjennom Sundgot på sin siste skuddmulighet rett etter raidet til Myklebust. Men vi henger brukbart med.Kommentar
-
Vi er det beste laget, men jeg er redd for at vi lager for mange frispark foran 16 hvis vi kommer under press. Hyggelig at occean er over hele banen, men jeg skulle gjerne sett han nærmere stabæks mål. Blir litt lange løpeturer på ham når vi er i angrep.Kommentar
-
Fy faen for en IDIOT Kippe er av og til !!
første gule var bare dommerfeil , men det andre der er TOTALT unødvendig av han, IGJEN!Kommentar
-
ja, utvisning av kippe var jo akkurat det vi trengte nå..
og første gule denne kampen skulle ikke vært gitt! typiskmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Kommentar