Kippe sklei og en spiller løp på han. Helt latterlig.
Kamptråd Stabæk-LSK søndag 23.09.07 kl. 20.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Men hvorfor i helvete går han inn i den taklinga?? Nå må den mannen gå en uke uten lønn e.l. Det er et feil gult kort først, men da gjelder det ikke å gå 100% idiot inn mot alanzinho 40 sekunder senere.My cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
FAEN, så jævla typisk at det her skal skje nå.Evig LSKKommentar
-
Nå spiller faen meg gutta som tullinger synes jeg ! slipper bestandig noen alene under angrep, fikk komme HELT alene på nærmeste stolpe, jævla idiotspill! hold de forbanna markeringene !Kommentar
-
Første gule til Kippe er direkte katastrofe. Det andre gule er forsvarlig, men jeg synes heller ikke det er noe opplagt gult kort. At dommern presterer å vise ut Kippe i stedet for å gi han tilsnakk etter et så katastrofalt første gult kort er imponerende. Occeans gule er i beste fall elendig.
Der får Riise rødt også. Fantastisk.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Uansett så har Kippe gjort.
Og NÅ riise som oppfører seg som en forbanne hore , FY FAEN FOR NOEN`IDIOTER!!!!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hvor lenge skal han få holde på slik? Han ødelegger jo snart hele sesongen for klubben vår?
Jeg mener minst halvparten av kortene har kommet på bakgrunn av hodeløs opptreden, som det andre i dag. Resten har kommet fordi han er for dårlig og derfor må kompensere manglende kvaliteter med armbruk og unødvendige taklinger. At ett og annet trolig også har vært feilvurdering fra dommerne må vi regne med i løpet av en lang sesong.
Spørsmålet Tom for alvor må stille seg nå er om Frode i det hele tatt skal spille mer dette året. Har vi råd til det?
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar